Opinie o Hacienda Beach

Kategoria lokalna: 4

4.4/6
(314 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.9
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Miejsce godne polecenia na spokojny wyjazd

    Paweł 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Wybierając miejsce wyjazdu przeczytałem wiele opinii dotyczących tego hotelu - zastanawiały mnie tak skrajne opinie pochodzące z tego samego okresu. Dlatego w swojej opinii chciałbym skupić się na faktach, a nie na subiektywnych odczuciach. Transfer z lotniska w Burgas szybki (ok. 40 min), desant na poboczu dość ruchliwej ulicy skąd trzeba przejść ok. 150m do hotelu. Z Paniami na recepcji spokojnie można dogadać się po angielsku. Doba hotelowa od 15, przy odrobinie szczęścia można zostać zakwaterowanym wcześniej. W naszym przypadku dostaliśmy pokój, który nie spełniał oczekiwań i odstawał od standardu hotelu, ale po interwencji u Pani Rezydent został on zmieniony. Hotel typowo dla rodzin z dziećmi z dala od hałasów. Jedzenie bardzo smaczne, chociaż przy dłuższych pobytach staje się monotonne. Nie ma problemu z leżakami przy basenie o każdej porze dnia. Jest ratownik, ale jego obecność sprowadza się do upominania osób skaczących do basenu, poza tym niewidoczny. Wymiana ręczników na prośbę u Pani sprzątającej. W pokojach klimatyzacja, suszarka do włosów i do ubrań, parasol plażowy, lodówka. Do morza ok. 100m - plaża ogólnodostępna - oblegana, piaszczysta, dość długo jest płytko więc dla dzieci w sam raz, do 18 ratownik. Leżaki extra płatne. Trzeba pamiętać, że w Bułgarii nie obowiązuje zakaz palenia w miejscach publicznych więc palenie głównie przez lokalsów na plaży, przy basenie czy nawet na stołówce w trakcie posiłków jest codziennością. I jeszcze coś od siebie: moja szczególna pochwała za Figloklub - Panie Animatorki (Kamila i Zosia) mocno przykładały się do prowadzonych zajęć - nasze dzieci były zachwycone. Codziennie pomiędzy posiłkami i wieczorami coś się działo (malowanie, karty, gra w piłkę, zabawy w wodzie, joga, streching, karaoke, bingo itp.). Najmłodszy syn po zajęciach był odprowadzany do nas. Spokojnie można spuścić dzieci z oczu i odpoczywać. :) Rzeczy, które moim zdaniem warto zabrać: - duży spinacz, aby przypiąć ręcznik do leżaka (czasami mocno wieje). - wkręcana podstawka do parasola plażowego (parasol jest na wyposażeniu pokoju, ale na plaży pod piachem jest twarde podłoże i ręcznie ciężko jest wbić parasol, żeby się nie przewracał).

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Jeśli nie chcesz imprezować, to miejsce dla Ciebie ;-)

    Marta 25.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie, choć nie są to warunki dla bardzo wymagających osób. Spędziliśmy tam 2 tygodnie na pełnym luzie :-) Co na plus: - bliskość ciepłego morza i piaszczystej plaży, - duży apartament (sypialnia, salon z rozkładaną kanapą, TV i lodówką, łazienka z wanną i niewielki przedpokój), balkon (suszarka na pranie, stolik i krzesła). Po remoncie, widok na basen i ładnie utrzymaną zieleń), - codzienne sprzątanie pokoju, częsta wymiana pościeli i ręczników (obsługa głównie z Ukrainy, więc łatwiej skomunikować się po rosyjsku niż po angielsku), - dużo wolnych leżanek i parasoli przy basenie (większość osób preferuje morze ;-)), - pyszne jedzenie (jeśli ktoś lubi bułgarską kuchnie - sałatka szopska, banica, chłodnik tarator, kebabche, kalmary, małże, pieczone papryki, bakłażany i inne przysmaki), - zadbany teren hotelowy - dużo zieleni, krzewów i kwiatów, - bliskość pięknego Sozopolu (4 km na piechotę do starej części miasta - częściowo plażą, częsciowo chodnikiem przy ulicy). Czego nam brakowało: - barku hotelowego i toalety na plaży (trzeba było chodzić na teren hotelu), - informacji o możliwości wypożyczenia parasola plażowego (moim zdaniem powinien być na wyposażeniu pokoju) - generalnie mało jest w hotelu informacji - jestem przyzwyczajona, że pakiet podstawowych wiadomości i regulaminów w wersji angielskiej można znaleźć w każdym pokoju, albo dostać w recepcji przy zameldowaniu, - podjazdu dla autokaru przed hotelem (wysiadanie na jezdnię z walizkami przy ruchliwej ulicy) i windy z parteru budynku (niepełnosprawne osoby nie mają szans na pokonanie tej bariery), - wieczornych animacji dla dorosłych chociażby co 2-3 dni (w hotelu obok, o tym samym standardzie były organizowane), - możliwości wykupienia większej ilości wycieczek (1 nie doszła do skutku, bo nie było chętnych, więc udało nam się zakupić tylko dwie). Niestety inne firmy, które organizują wycieczki też nie obsługują tej części wybrzeża. Jeśli ktoś chce zatem trochę pozwiedzać okolicę, musi wypożyczyć auto i robić to na własną rękę. Hotel jest nastawiony turystów z Bułgarii, więc trzeba mieć świadomość, że obowiązują tu nieco inne zasady np. możliwość palenia praktycznie wszędzie + przyjeżdżają tu głównie rodziny z małymi dziećmi.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2025

    Marcin 10.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Bardzo ładne miejsce na wypoczynek z rodziną. Wychodzisz z hotelu praktycznie na plażę. Jedzenie bardzo smaczne. Każdy znajdzie dla siebie coś dobrego. Pokoje czyste klimatyzowane codziennie sprzątane.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Konkurencyjna oferta w przystępnej cenie

    Anna, Pruszków 17.07.2021 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Byliśmy w HB pod koniec czerwca. Zdecydowaliśmy się na wycieczkę z kategorii last minute. Hotel baaardzo blisko morza, wręcz czuć bryzę z balkonu. Basen duży, dodatkowo osobny brodzik dla dzieci. Szkoda że nie ma zjeżdżalni dla najmłodszych ale to nadrabiały Panie Animatorki + plac zabaw obok w/w. Posiłki poprawne, każdy znajdzie coś dla siebie. Na pewno świeże co dla nas było potwierdzeniem iż jesteśmy zaopiekowani. Jedyny minus to wentylacja w pokoju. Mieliśmy pokój na parterze, nie było opcji uchylenia okien. Przez to po całym dniu nieobecność, po wejściu do apartamentu trzeba było wietrzyć zaduch w pokoju. Przestrzeń w pokoju bardzo duża, nie da się odczuć klity. Dodatkowo dwa klimatyzatory.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje z dziećmi

    Monika 03.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Budynek dobrze przystosowany do dzieci. 2 baseny, plan zabaw wszystko w zasiegu wzroku. Blisko do plaży. Pełna pomoc obsługi i pań z recepcji . Jeden minus: nie wszystkie drinki w ofercie all inclusive, wiec jak chcieliśmy napić sie cos sensownego, trzeba bylo sobie kupic.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Olga

    Olga, Zduńska Wola 08.07.2022 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel dobrze położony, blisko plaży. Bar basen, posiłki na plus. Pokoje ładne ale słabo posprzątane. Dosyć daleko od centrum sozopolu, trzeba jechać taxi bo nie ma drogi dla pieszych tylko trasa bardzo niebezpieczna i ruchliwa. Zamek w pobliżu radzę sobie odpuścić bo wejscie 20 leva na osobę a nic specjalnego.Rrzydentka i animator naprawdę fajnie ludzie. Pobyt uważam za udany, jeśli nie jesteś wymagającym klientem napewno Ci się spodoba. Cena napewno rekompensuje większość niedogodności.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    urlop z rodzinką

    rodzinka z Katowiec, pozdrawiamy Leona z Wrocławia 10.09.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Bardzo fajnie wspominam ten urlop, pokoje duże i czyste, jedzenie... każdy znajdzie coś dla siebie. Panie animatorki z Rabinow, super dziewczyny zawsze uśmiechnięte i gotowe do zajęć nie tylko z dzieciakami :) Dodatkowa darmowa kolacja porażka , jedzenie niedobre obsługa katastrofa i nie podają dzieciakom ?! wiec po co ten cyrk??. Po zgłoszeniu zagubionych okularów i czapki manager rozłożył ręce i stwierdził ze w Sozopolu można kupić bardzo tanio, wiec pilnujcie swoich rzeczy.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Super wczasy z malutkim ale

    Urszula 12.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Pobyt na początku września, ogólnie oceniamy na 4+ :) Uwaga, pogoda może zaskoczyć, pierwsze trzy dni było zimno i pochmurno, bez bluzy byłoby ciężko, potem na szczęście się poprawiło i wróciliśmy opaleni ;) Hotel faktycznie przypomina hacjendę z brazylijskich telenoweli, ogóle robi wrażenie, składa się z kompleksu budynków, i szczerze mówiąc trzeba się nauczyć poruszać po terenie, żeby się nie zgubić, co ma pewien swój urok, bo w wielu miejscach znajdziemy altanki, ławeczki, leżaczki itp gdzie można sobie posiedzieć. Teren dosyć zadbany, dużo roślinności, trawka skoszona, faktycznie przypomina park, tu i tam można spotkać przyjazne hotelowe koteczki :) Basen duży, czysciutki i zadbany, wokół basenu leżaki, bar z wieloma kanapami do siedzenia, plac zabaw dla dzieci i trochę zdezelowana siłownia ;) plusem jest bliskość czystego ciepłego morza z fajną piaszczystą plażą, leżaki na plaży 24 lewa za komplet, ale jest też bardzo duży pas plaży na własny kocyk :) jedzenie całkiem dobre, na plus drinki przy basenie - są na prawdę uczciwe, do wyboru gin, rum, wódka, likier miętowy, whisky ;) Pokój trafił nam się na parterze, więc był dość ciemny, no i czystość pozostawiała wiele do życzenia... A wystarczyłoby przelecieć odkurzaczem przy oknach i na podłodze... Na plus wielkość, lodówka i czajnik w pokoju :) trzeba powiedzieć, że hotel jest faktycznie na uboczu, do Sozopola ok 4 km, przy czym wymaga spaceru częściowo poboczem dość ruchliwej drogi, ale do przejścia, w ciągu tygodnia byliśmy 3 razy na takim spacerze :) dla bardziej wygodnych taxi ok 14-16 lewa albo busik. W hotelu nie ma kantoru, więc lewy najlepiej wymienić wcześniej, bo w większości miejsc karta nie zapłacimy. Z racji "kameralności" hotelu był mały problem ze znalezieniem sklepu.. jest mały sklepik na terenie obiektu, ale wiadomo, ceny są wyższe, sklep na terenie pobliskiego campingu Złota Rybka był już zamknięty (po sezonie), na przeciwko hotelu jest stacja benzynowa, ale dostanie się do niej wymaga przebiegnięcia przez dwupasmówkę (udało się, ale rozsądny człowiek nie powinien tego robić:), ewentualnie w odległości ok 2,5 km plaża jest sklep przy jakimś ośrodku, także wyprawe na zakupy trzeba połączyć z relaksującym długim spacerem nad morzem, może być to zaletą, wszystko zależy od podejścia:) pewnym minusem jest również to, że tak na prawdę wieczorem nie bardzo jest co robić... Mozna posiedzieć przy barze na basenie, ale jak ktoś liczy na większe rozrywki trzeba się wybrać do Sozopolu i jakoś z niego wrócić. Ogólnie patrząc na stosunek ceny do jakości myślę że jest całkiem uczciwie. Dla czepialskich zawsze znajdą się minusy, ale nie oszukujmy się, to wakacje all inclusive za niecałe 2 tys od osoby, w Bułgarii a nie w Dubaju, więc postanowiliśmy się relaksować a nie tracić nerwy na narzekanie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Polecam

    PAULINA, Gnojno 10.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pobyt z rodziną 2+2. Dziwi mnie ilość negatywnych komentarzy. Myślę że zazwyczaj pozostawiają opinie osoby, których obiekt nie spełnił oczekiwań. Ładny obiekt. Zadbane otoczenie. Obsługa na poziomie.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel wypadł lepiej niż biuro podróży

    Janusz, --- 22.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel oceniam pozytywnie. Nie jest on w standardzie premium, ale jest akceptowalny. Hotel ma kilka nie przemyslanych rozwiązań. Przykładowo strome schody do drzwi wejściowych i następnie zejście w dół na parter (mieszkałem na parterze), czy dziwny rozkład łazienki. Niemniej jako całość hotel spełnił moje oczekiwania. Znajdował się blisko ładnej plaży, pokoje składały się z dwóch oddzielnych pomieszczeń mogących służyć za sypialnie. Pokoje względnie duże i czyste. Jedzenie początkowo było dość urozmaicone, potem sytuacja się troszkę pogarszała. Łatwo można było zauważyć ubożenie menu. Przez pierwsze dwa dni menu było dość urozmaicone. Natomiast później ubywało opcji wyboru. W pewnym momencie jedynym dostępnym pieczywem był chleb tostowy. Podczas gdy na początku mojego pobytu wybór pieczywa był znacznie bogatszy. Niemniej muszę uczciwie zaznaczyć, że byłem w końcówce sezonu. Zaznaczam, że byłem już w takim momencie, że liczba turystów szybko malała. Przy czym pomimo ubytku opcji myślę, że do końca mojego pobytu było ono dla mnie wystarczające i nie może to przekreślać hotelu jako całości. Obsługa hotelu bardzo miła i nie mogę mieć względem niej żadnych zarzutów. Choć na pewno na minus należy ocenić to, że nikt po przyjeździe nie zaprowadza do pokoju. Gdy przyjechałem było już późno i przy rozkładzie budynków ciężko było się zorientować w położeniu tego właściwego. Troszkę gorzej wypadają pracownicy Rainbow. Animacje były tylko pierwszego dnia. Później nawet nie wywieszali ich planu. Choć zapewne było to spowodowane tym, że dość szybko malała liczba gości w hotelu. Jestem natomiast zażenowany postawą pracowników Rainbow w trakcie opóźnienia samolotu. Samolot powrotny miał kilka godzin opóźnienia, które musieliśmy spędzić na lotnisku. Jedyną pomocą, którą uzyskałem ze Rainbowm była informacja, że lot jest czarterowany i należy kontaktować się z linią. Rzeczywiście za opóźnienie odpowiada linia lotnicza, która powinna zapewnić w takiej sytuacji opiekę podróżnym. Niemniej samolot był czarterowany od rumuńskiej lini lotniczej. Niestety nie znam rumuńskiego więc próby dodzwonienia się do nich okazały się dość jałowe. Jeśli Rainbow podpisał umowę z taką linią to jego pracownicy powinni poczuwać się do odpowiedzialności za kontakt z nią w imieniu swoich turystów. Wyrzekanie się jakiejkolwiek odpowiedzialności za sytuacje, w której się znaleźliśmy zrobiło na mnie fatalne wrażenie. Nie zapewniono nam nawet szklanki wody. Zdecydowanym plusem hotelu jest jego położenie obok plaży. Warto wybrać się pieszo do Sozopolu. Stara część miasta bardzo przypadła mi do gustu. Wśród turystów w okolicy jest dużo polaków. Można więc natknąć się na osoby znające podstawy polskiego. Całość pobytu oceniam bardzo pozytywnie. Aczkolwiek mogło być dużo lepiej gdyby postawa biura podróży była nieco inna (sytuacja na lotnisku, brak animacji). Wiem, że są turyści bardziej wymagający, który oczekiwaliby dużo więcej, ale jeśli ktoś nie jedzie wyłącznie po to żeby się objadać to naprawdę warto. Trzeba brać również pod uwagę zamiłowanie bułgarów do palenia papierosów. Nie jest to jednak nic leżącego po stronie hotelu bądź biura.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem