Opinie o Hacienda Beach

4.4/6 (277 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.4/6
277 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
4.1
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    urlop z rodzinką

    Bardzo fajnie wspominam ten urlop, pokoje duże i czyste, jedzenie... każdy znajdzie coś dla siebie. Panie animatorki z Rabinow, super dziewczyny zawsze uśmiechnięte i gotowe do zajęć nie tylko z dzieciakami :) Dodatkowa darmowa kolacja porażka , jedzenie niedobre obsługa katastrofa i nie podają dzieciakom ?! wiec po co ten cyrk??. Po zgłoszeniu zagubionych okularów i czapki manager rozłożył ręce i stwierdził ze w Sozopolu można kupić bardzo tanio, wiec pilnujcie swoich rzeczy.

    rodzinka z Katowiec, pozdrawiamy Leona z Wrocławia - 10.09.2019

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Super wczasy z malutkim ale

    Pobyt na początku września, ogólnie oceniamy na 4+ :) Uwaga, pogoda może zaskoczyć, pierwsze trzy dni było zimno i pochmurno, bez bluzy byłoby ciężko, potem na szczęście się poprawiło i wróciliśmy opaleni ;) Hotel faktycznie przypomina hacjendę z brazylijskich telenoweli, ogóle robi wrażenie, składa się z kompleksu budynków, i szczerze mówiąc trzeba się nauczyć poruszać po terenie, żeby się nie zgubić, co ma pewien swój urok, bo w wielu miejscach znajdziemy altanki, ławeczki, leżaczki itp gdzie można sobie posiedzieć. Teren dosyć zadbany, dużo roślinności, trawka skoszona, faktycznie przypomina park, tu i tam można spotkać przyjazne hotelowe koteczki :) Basen duży, czysciutki i zadbany, wokół basenu leżaki, bar z wieloma kanapami do siedzenia, plac zabaw dla dzieci i trochę zdezelowana siłownia ;) plusem jest bliskość czystego ciepłego morza z fajną piaszczystą plażą, leżaki na plaży 24 lewa za komplet, ale jest też bardzo duży pas plaży na własny kocyk :) jedzenie całkiem dobre, na plus drinki przy basenie - są na prawdę uczciwe, do wyboru gin, rum, wódka, likier miętowy, whisky ;) Pokój trafił nam się na parterze, więc był dość ciemny, no i czystość pozostawiała wiele do życzenia... A wystarczyłoby przelecieć odkurzaczem przy oknach i na podłodze... Na plus wielkość, lodówka i czajnik w pokoju :) trzeba powiedzieć, że hotel jest faktycznie na uboczu, do Sozopola ok 4 km, przy czym wymaga spaceru częściowo poboczem dość ruchliwej drogi, ale do przejścia, w ciągu tygodnia byliśmy 3 razy na takim spacerze :) dla bardziej wygodnych taxi ok 14-16 lewa albo busik. W hotelu nie ma kantoru, więc lewy najlepiej wymienić wcześniej, bo w większości miejsc karta nie zapłacimy. Z racji "kameralności" hotelu był mały problem ze znalezieniem sklepu.. jest mały sklepik na terenie obiektu, ale wiadomo, ceny są wyższe, sklep na terenie pobliskiego campingu Złota Rybka był już zamknięty (po sezonie), na przeciwko hotelu jest stacja benzynowa, ale dostanie się do niej wymaga przebiegnięcia przez dwupasmówkę (udało się, ale rozsądny człowiek nie powinien tego robić:), ewentualnie w odległości ok 2,5 km plaża jest sklep przy jakimś ośrodku, także wyprawe na zakupy trzeba połączyć z relaksującym długim spacerem nad morzem, może być to zaletą, wszystko zależy od podejścia:) pewnym minusem jest również to, że tak na prawdę wieczorem nie bardzo jest co robić... Mozna posiedzieć przy barze na basenie, ale jak ktoś liczy na większe rozrywki trzeba się wybrać do Sozopolu i jakoś z niego wrócić. Ogólnie patrząc na stosunek ceny do jakości myślę że jest całkiem uczciwie. Dla czepialskich zawsze znajdą się minusy, ale nie oszukujmy się, to wakacje all inclusive za niecałe 2 tys od osoby, w Bułgarii a nie w Dubaju, więc postanowiliśmy się relaksować a nie tracić nerwy na narzekanie.

    Urszula - 12.09.2022

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Polecam

    Pobyt z rodziną 2+2. Dziwi mnie ilość negatywnych komentarzy. Myślę że zazwyczaj pozostawiają opinie osoby, których obiekt nie spełnił oczekiwań. Ładny obiekt. Zadbane otoczenie. Obsługa na poziomie.

    PAULINA, Gnojno - 10.09.2022

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Hotel wypadł lepiej niż biuro podróży

    Hotel oceniam pozytywnie. Nie jest on w standardzie premium, ale jest akceptowalny. Hotel ma kilka nie przemyslanych rozwiązań. Przykładowo strome schody do drzwi wejściowych i następnie zejście w dół na parter (mieszkałem na parterze), czy dziwny rozkład łazienki. Niemniej jako całość hotel spełnił moje oczekiwania. Znajdował się blisko ładnej plaży, pokoje składały się z dwóch oddzielnych pomieszczeń mogących służyć za sypialnie. Pokoje względnie duże i czyste. Jedzenie początkowo było dość urozmaicone, potem sytuacja się troszkę pogarszała. Łatwo można było zauważyć ubożenie menu. Przez pierwsze dwa dni menu było dość urozmaicone. Natomiast później ubywało opcji wyboru. W pewnym momencie jedynym dostępnym pieczywem był chleb tostowy. Podczas gdy na początku mojego pobytu wybór pieczywa był znacznie bogatszy. Niemniej muszę uczciwie zaznaczyć, że byłem w końcówce sezonu. Zaznaczam, że byłem już w takim momencie, że liczba turystów szybko malała. Przy czym pomimo ubytku opcji myślę, że do końca mojego pobytu było ono dla mnie wystarczające i nie może to przekreślać hotelu jako całości. Obsługa hotelu bardzo miła i nie mogę mieć względem niej żadnych zarzutów. Choć na pewno na minus należy ocenić to, że nikt po przyjeździe nie zaprowadza do pokoju. Gdy przyjechałem było już późno i przy rozkładzie budynków ciężko było się zorientować w położeniu tego właściwego. Troszkę gorzej wypadają pracownicy Rainbow. Animacje były tylko pierwszego dnia. Później nawet nie wywieszali ich planu. Choć zapewne było to spowodowane tym, że dość szybko malała liczba gości w hotelu. Jestem natomiast zażenowany postawą pracowników Rainbow w trakcie opóźnienia samolotu. Samolot powrotny miał kilka godzin opóźnienia, które musieliśmy spędzić na lotnisku. Jedyną pomocą, którą uzyskałem ze Rainbowm była informacja, że lot jest czarterowany i należy kontaktować się z linią. Rzeczywiście za opóźnienie odpowiada linia lotnicza, która powinna zapewnić w takiej sytuacji opiekę podróżnym. Niemniej samolot był czarterowany od rumuńskiej lini lotniczej. Niestety nie znam rumuńskiego więc próby dodzwonienia się do nich okazały się dość jałowe. Jeśli Rainbow podpisał umowę z taką linią to jego pracownicy powinni poczuwać się do odpowiedzialności za kontakt z nią w imieniu swoich turystów. Wyrzekanie się jakiejkolwiek odpowiedzialności za sytuacje, w której się znaleźliśmy zrobiło na mnie fatalne wrażenie. Nie zapewniono nam nawet szklanki wody. Zdecydowanym plusem hotelu jest jego położenie obok plaży. Warto wybrać się pieszo do Sozopolu. Stara część miasta bardzo przypadła mi do gustu. Wśród turystów w okolicy jest dużo polaków. Można więc natknąć się na osoby znające podstawy polskiego. Całość pobytu oceniam bardzo pozytywnie. Aczkolwiek mogło być dużo lepiej gdyby postawa biura podróży była nieco inna (sytuacja na lotnisku, brak animacji). Wiem, że są turyści bardziej wymagający, który oczekiwaliby dużo więcej, ale jeśli ktoś nie jedzie wyłącznie po to żeby się objadać to naprawdę warto. Trzeba brać również pod uwagę zamiłowanie bułgarów do palenia papierosów. Nie jest to jednak nic leżącego po stronie hotelu bądź biura.

    Janusz, --- - 22.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem