3.8/6 (216 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Pobyt w lipcu 2022. Faktycznie Hotel wymaga remontu, dla nie wymagających osób które nie szukają wszędzie wad i chcą miło spędzić czas to jak najbardziej tak, w Hotelu w terminie w którym przebywaliśmy było dużo rodzin z dziećmi, windy dzialaja wolno, na posiłkach jest tłoczno ale to przez to że Hotel ma duże obłożenie gości w sezonie, w końcu są wakacje, każdy zawsze znajdzie stolik bo sprzątane są na bieżąco przez kilka osób z obsługi, jedzenie różne każdy znajdzie coś dla siebie i nie będzie chodził głodny. Plaża piaszczysta zaraz koło Hotelu, leżaki i parasole na plaży, morze ciepłe w porównaniu z wodą w basenie i aquaparku który jest zaraz obok Hotelu. Pokój był sprzątany codziennie, ręczniki wystarczy położyć na podłodze w łazience i Pani wymienia na nowe. Animatorzy bardzo mili, weseli i pomocni 🙂. Disco wieczorne dla dzieci super trzy letnia córka bardzo zadowolona 🙂. Oprócz tego jesze w ciągu dnia były zajęcia np. zumby czy jogi. Sklep spożywczy, z pamiątkami, kantor czy przystanek autobusowy (z którego można np. pojechać do Nesebyr, koszt 6 lwów osoba, dzieci nie płacą) znajduje się zaraz za bramą Hotelu. Ogólnie polecam.
Justyna - 28.07.2022
2/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Nasz pobyt w hotelu Royal Park trwał 8 dni. Największym minusem było to że przyjechaliśmy do hotelu o godzinie 10 a pokoje dostaliśmy o godz 15 Masakra !!! Co prawda mogliśmy korzystać ze wszystkiego w hotelu bo opaski dostaliśmy od razu, ale co z tego jak na śniadanie się już nie załapaliśmy a obiad był od 12.30 Na dzień dobry skorzystaliśmy z dostępnych przekąsek... Garść zimnych frytek + twarda sucha bułka+ 1 mini parówka + keczup. Wszystko zimne, brak widelczyków, wykałaczek czy czegokolwiek- trzeba jeść paluchami. Windy- były dwie. Jedna często zepsuta, druga działała- co z tego jak można było jajko znieść zanim przyjechała. Windy działały tak wolno ,że na tak duży hotel w głowie się to nie mieściło- tyle dobrze ze pokoje mieliśmy na 4 piętrze i szybciej można było dojść schodami. Restauracje ala-carte to jedno wielkie nieporozumienie. Były dwie restauracje- kazda jeden raz na pobyt. Pierwsza to Sozopol- tradycyjne dania kuchni Bułgarskiej - dania które zamówiliśmy można było spokojnie odnaleźć na stołówce- także strata czasu chociażby na stanie w kolejce aby zapisać się do restauracji ala-carte. Druga restauracja to Mediterrean- kuchnia europejska i śródziemnomorska- podobnie jak poprzednio dania które dostaliśmy do kpina! Paluszki krabowe, ryba którą ktoś wcześniej musiał chyba napocząć a później wylądowała na naszym stoliku, zupa rybna- pachniało jak woda i smakowała jak woda, ryby ta zupa nie widziała; a na deser roztopione lody z "cukierni" oraz sałatka owocowa- czarne banany plus śmietana z areozolu. Kpina! Szkoda czasu ! Toalety w głównym holu- obok recepcji- masakara! Brud i smród - na podłodze ciągle woda, lustra cały czas brudne. Ogólnie widać że hotel wymaga już remontu i więcej osób do sprzątania i obsługi bo tego nie ogarniają! Ogólnie były to udane wakacje lecz nie sądziłam że Rainbow Tours będzie miał w swojej ofercie taki hotel... i to nie za małe pieniądze !
Gos - 23.08.2015
50/64 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel przepełniony głównie rodzinami z dziećmi.Mimo dostępu do leżaków i parasoli,zdobycie ich na plaży graniczy z cudem.Stolowka koszmarna.Duszno,brak wolnych miejsc,ludzi jak mrówek.Posilki czest zimne 8 twarde bez smaku.Pokoje ani razu nie posprzątane.W łazience wszystko się sypie Strop na balkonie odpada.Windy zepsute albo nie do ściągnięcia.Pozno w nocy halasy nikt nie przestrzega ciszy nocnej.Brak środków ostrożności przeciw Covid19.Brak wifi
Anna, Bytom - 20.07.2021
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Na zdjęciach hotel wyglądał lepiej niż w ofercie również baseny które były dostępne nie spełniały oczekiwania
Joanna, Głogów Młp. - 04.09.2021
5/8 uznało opinię za pomocną