Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lecieliśmy w nocy. W hotelu byliśmy na 8:00. Pani w recepcji poinformowała nas, że pokój otrzymamy dopiero o 14:00. Wtedy też otrzymamy opaski allinclusive. Duży minus dla Rainbow, że nie zwrócono nam przez zakupem wyjazdu na to uwagi. Biuro mogłoby chociaż w takiej sytuacji zagwarantować możliwość korzystania z wyżywienia w hotelu, jak to się dzieje po opuszczeniu pokoju w ostatnim dniu. Hotel niedosprzątany, ale nie brudny.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, że sporo podróżujemy, więc mamy porównanie z innymi państwami, dlatego zdecydowanie nie wybierzemy wyjazdu do Bułgarii ponownie. Chyba najkrótszym wyjaśnieniem tej decyzji jest to, że wszędzie tam panuje bylejakość. Hotel Saint George wpisuje się w ten standard, chociaż po rozmowie z osobami z innych hoteli stwierdzamy, że nie trafiliśmy tak źle. Pokój duży, jedzenie niby dobre, więc gdyby przymknąć oczy na nie najwyższe standardy czystości i higieny (delikatnie mówiąc), niedoprawione jedzenie, drobne usterki, brak oświetlenia (nie tylko na terenie hotelu), problemy z komunikacją z niektórymi pracownikami, to da się przeżyć. Wykupiliśmy 2 wycieczki fakultatywne oferowane przez Rainbow- jeep safari oraz wycieczkę do Sozopola. Pierwsza była świetną przygodą, dzięki prowadzącemu animatorowi. Druga była poprawna- program został zrealizowany, ale entuzjazm prowadzącego i (nie)chęć do dzielenia się wiedzą poraziły nas i stanowiły uwieńczenie opinii o miejscowej bylejakości. Na wyróżnienie zasługuje rezydentka Rainbow (pani Sandra) i jej wyśmienite rady/wskazówki. Przepraszam na wyróżnienie zasługują wszyscy pracownicy biura Rainbow - uśmiechnięci i gotowi do pracy. Warto wybrać się do Nessebaru- to prawdziwa perełka, i nic dziwnego, że jest na liście UNESCO!
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty , pokoje duże przestronne jednak widać ,że dawno nie był odnawiany ( uchwyty od brodzika odpadają , listwy przypodłogowe niekompletne) Hotel jak i jego otoczenie czyste Basen wystarczajacy jednak teren wokoł basenu mocno nadgryziony zębem czasu ( ruchome ,popękane płytki ,oberwane schodki przy wejściu do wody-zagrażajace bezpieczeństwu). Jedzenie smaczne szczególnie to z grilla jednak niestety 3 krotnie trafiłam na niedopieczone mięso, frytki wiecznie zimne. Jeśli ktoś chciałby zjeść rybę może być zawiedziony bo na cały pobyt była tylko raz. Jeśli chodzi o desery pojawiają się dopiero pod koniec wydawania kolacji ( jeśli ktoś jadał kolację od 18 do 20 to mógł ich wogole nie skosztować) .Duży plus za spory wybór owoców . Obowiązuje zakaz nalewania wody do butelek . Zostaliśmy upomnieni gdy chcieliśmy zabrać wodę ( wrzątek) aby zrobić dziecku kaszkę . Barmani bardzo mili alkohol nie rozcieńczany . Lokalizacja bardzo dobra dla osób chcących wypocząć, blisko przystanek autobusowy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pogoda dopisała, ale hotel do najlepszych nie należy. Niby wszytko ok, ale znajduje się dużo rzeczy które warto naprawić, albo posprzątać, jedzenia dużo ale kiepskiej jakości, za tę cenę spodziewaliśmy się czegoś lepszego. Długi transfer z lotniska. Najbliższa plaża malutka, bo połowę jak nie więcej zajmują prywatne leżaki na wynajem i nie można się tam rozłożyć ... Na szczęście trochę dalej są kolejne plaże. Drugi raz nie zdecydowałabym się z rodziną na to miejsce. Duży minus za to że na zdjęciach jest plac zabaw w rzeczywistości nie ma tam nic oprócz trawy, a bardzo nam zależało na nim...