Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: piękny duży pokój codziennie sprzątany , piękna czysta, spokojna okolica, bardzo miła polska animatorka Ari , życzliwa obsługa. Minusy: brak placu zabaw mimo ,że wg oferty miał być, brak dostatecznej higieny w restauracji (praktycznie wszystkie polskie dzieci wymiotowały i miały biegunkę), i wokół basenu (płytki niezmywane ani razu tylko zamiatane), all inclusive zamykano przed czasem, np o 22.40 przy czym gaszono światło ,żeby zniechęcić do korzystania z baru. Ta ocena jest obiektywna i prawdziwa, nie mam na celu niczego koloryzować można śmiało oprzeć na niej swój wizerunek hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony w urokliwym miejscu z ładnymi piaszczystymi plażami. Apartamenty z dwoma sypialniami super, duży basen ale niewiele się dzieje, raczej dla rodzin z dziećmi lub seniorów. Niestety jedzenie do poprawy.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dobrze położony. Niedaleko sklepy, restauracje, przystanek autobusowy. Sam hotel zasługuje na 3 gwiazdki. Pokoje sprzątane codziennie. Pokoje typu suit średnie, przeciekający prysznic, boiler. Gdy jest problem ekipa hotelowa odpowiada: eta normalna. Jedzenie monotonne. Nie podają nic, do czego chętnie chce się wrócić . Figloklub w zasadzie nie działa. Dzieci nie chciały tam chodzić, bo się nudziły, dostawały kartkę i kredki i rysujcie sobie… porażka (mamy porównanie z innym Figloklubem ) Jedyne, co warte polecenia, to masaże w hotelu:) Poza tym super rezydentka i dobrze zorganizowane wycieczki.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oceniając pobyt muszę przede wszystkim wyrazić swoje rozczarowanie hotelem Saint George Palace. Główny zarzut to wszechobecny brud, zarówno w pokojach, w łazience jak i w budynku. Jedzenie było monotonne, niesmaczne i nieświeże. Hotel nie wywiązał się początkowo z umowy i dostaliśmy pokój nie zgadzający się z naszą rezerwacją. Szczęśliwie po trzech dniach sprawa ta została sprostowana dzięki interwencji naszej rezydentki Pani Sandry, której jesteśmy głęboko wdzięczni za pomoc. Obsługa na recepcji była wyjątkowo nie miła. Pokoje same w sobie są słabo wyposażone, brakuje przede wszystkim czajnika, który można wypożyczyć za około 10 zł na dobę. Pomimo pozytywnych aspektów takich jak zadbany basen i doskonałe animacje realizowane prze biuro Rainbow nie byliśmy zadowoleni z pobytu w tym miejscu.