Kategoria lokalna 4
5.0/6
Fajny hotel w centrum miasta. Pokoje wygodne, czyste , klimatyzacja działa. Obsługa bardzo miła, chociaż czasem trudno jest się dogadać. Z uwagi na Covid wprowadzilabym kilka zmian w restauracji, bo nakładanie sobie na talerz przez kilkadziesiąt osób jednym widelcem jest trochę słabe. Inne rzeczy są w porządku.
Agnieszka, Józefów - 22.07.2021
3/3 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Polecam Bułagrię, chociażby na piękną plażę, ciepłe morze oraz słoneczną pogodę :)
Aneta, Sosnowiec - 29.08.2016
3/4 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel niby w miarę nowy ale typowy PRL. Czysty, pokoje i korytarze sprzątane codziennie. 1 mała winda na cały hotel. Bardzo ładny basen. Monotonne wyżywienie, stołówka nie grzesząca czystością.Królują plastikowe kubki ,nawet przy ekspresie do kawy, z którego nie zawsze można było korzystać. Prośby o normalne filiżanki były zbywane. Dojście do plaży promenadą, przy której mnóstwo knajpek i sklepików. Plaża czysta,piaszczysta, ciepła woda w morzu. Okolica ładna ,zachęcająca do spacerów. Można super wypocząć. Polecam odwiedzić bardzo ładne zabytkowe miasteczko Nesebyr. Można tam dotrzeć np. stateczkiem spod molo przy plaży.
SYLWIA, Trzebinia - 09.09.2020
5/5 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel mogę polecić dla osób mniej wymagających. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane również codziennie. Panie sprzątające miłe i uśmiechnięte. Jedzenie dobre ale śniadania monotonne. Nikt nie stał nie pilnował żeby nic nie wynosić więc można było sobie zabrać owoce bądź kanapkę. W barze obsługa też miła. Niczego nie brakowało. Basen czysty. Plus za położenie. Blisko do plaży i do glownej ulicy z wieloma barami i restauracjami. Pani rezydent Weronika miła, obecna na wszystkich spotkaniach. Minus dla biura Rainbow za brak organizacji przy transferach z lotniska do hotelu i odwrotnie. Po wylądowali czekaliśmy ponad godz na odjazd do hotelu bo Panie rezydentki na lotnisku nie przekazały sobie informacji że jedna rodzina pojechała prywatnym autem i czekaliśmy na nich aż w końcu jeden z uczestników wycieczki poinformował o tym fakcie i dopiero ruszyliśmy. Natomiast z hotelu na lotnisko kierowca szukał jednego z hoteli bo nie wiedział gdzie on się znajdował. I dodam że kierowca bardzo nie miły. Ale generalnie bez większych przygód i hotel raczej na 3 gwiazdki.
Magdalena, Łódź - 07.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
14/19 uznało opinię za pomocną