Kategoria lokalna 3
5.5/6
Hotel duży, czysto w pokojach, ręczniki i pościel wymieniane na bieżąco. Może jedzenie nie jest mocną stroną hotelu, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Największym atutem hotelu jest duży basen i sporo zielenie wokół. No i blisko do plaży i do centrum. Na pewno nikt się nie będzie nudził.Polecam hotel każdemu, kto szuka miłego wypoczynku w Bułgarii.
Aleksandra, KATOWICE - 15.09.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017
3/5 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Hotel Belitsa wybralam ze wzgledu na zielen wokol hotelu , drzewa i zielona trawe wokol basenu ,nie zawiodlam sie.Przy wysokiej temperaturze otoczenia czasami ochrona pod drzewami dawala wytchnienie.Do plazy piaszczystej 10 min.Plaza czysta ,sprzatana codziennie. Jedzenie jak dla mnie smaczne ,zawsze mozna bylo wybrac cos dla siebie, pokoje duze ,czyste tak zreszta jak i caly hotel.Obsluga hotelowa mila i uczynna.Pani Kasia -rezydentka udzielala wszelkich niezbednych informacji.Polecam wycieczke do Nesebaru.Piekne miasteczko warte zobaczenia jak rowniez wycieczke do pobliskiego Sozopolu.Ogolnie pobyt uwazam za udany i polecalabym hotel osobom chcacym wypoczac.Krystyna
Krystyna, Primorsko - 22.07.2015
13/16 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Spokojne miejsce na wypoczynek,blisko plaża, sklepiki, restauracje.Hotel położony w małej spokojnej uliczce ale blisko plaży, portu i centrum.Nad brzegiem morza oświetlona promenada na wieczorne spacery.Miła obsługa zarówno w recepcji jak i w restauracji( j.angielski ale można dogadać się po polsku).Bardzo ważne! w hotelu jest kantor, nie wymieniajcie pieniędzy na lotnisku bo jest duża różnica. Bardzo przyjaźni i pomocni mieszkańcy Primorska(młodzież mówi po angielsku, starsi po rosyjsku a niektórzy nawet po polsku).Polecam sklepiki na ul. Iglika bo w centrum jest strasznie tłoczno, takich soczystych moreli nigdy jeszcze nie jadłam.Dobra baza wypadowa do zwiedzania.
Joanna, Olsztyn - 18.07.2015
107/128 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Dobre położenie, blisko do morza. Wyżywienie w miarę dobre, ale mogliby trochę je poprawić. Hotel ma jeden z większych basenów w Primorsku. Niestety w 2018 roku zmieniło się na niekorzyść , ponieważ na dole w lobby bar nie można nic zamówić (kawa sok itp.)bo jest dostępny tylko dla opcji all inclusive więc właściwie jak chcesz się napić kawy itp. w hotelu poza godzinami posiłków to nie ma szans.
Marcin, Będzin - 20.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
12/15 uznało opinię za pomocną