Opinie o Berlin Green Park

Kategoria lokalna: 4

4.5/6
(68 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.3
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Koszmar

    Marta, Lublin 09.09.2015

    Nikomu, nigdy nie polecimy tego hotelu. Brud w restauracji nie do opisania ( stoły, lodówki, podłoga, brak łyżeczek do kawy , tak samo przy basenie. Krata basenowa przelewowa nigdy nie czyszczona, pokryta pleśnią. Ze śmietników w czasie dnia wszystko "wylewa się" Z obsługi nikt nie reaguje.Hotel niezależnie od tego ile ma gwiazdek , ale zawsze musi być czysto. Może być "skromniej " , ale taki brud jaki był w tym hotelu widzieliśmy pierwszy raz !!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Ten hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki

    Michał, Chorzów 22.07.2017

    W dniu wczorajszym wróciłem wraz z rodziną z 8 dniowego pobytu w hotelu Berlin Green Park. Czas na krótką ocenę: hotel ogólnie niezły, nowoczesne windy, skórzane kanapy w lobby, elektroniczne klucze otwierające drzwi... i tu plusy się kończą. Prysznic to "gołe kafelki" i lekko zardzewiała bateria (żadnej kabiny), pokój śmierdzi stęchlizną, klimatyzacja nie była czyszczona od bardzo długiego czasu. Lodówka w pokoju nie działa. Obsługa robi wrażenie, jakby byli tam "za karę". Momentami nawet wrogo nastawieni do klientów. Wyjątek stanowi ekipa animatorów z Rainbow Tours - zarówno Pani Agnieszka jak i Pan Adam to 100% profesjonalizm, dlatego polecam polski Figloklub w tym hotelu. Jedzenie tragiczne. Jajecznica z proszku, momentami na śniadanie nie dało się zjeść absolutnie niczego oprócz mleka i płatków. Co więcej, to opinia większości wczasowiczów, z którymi rozmawialiśmy. Jeśli ktoś ma jakikolwiek punkt odniesienia - będzie miał problem z przyzwyczajeniem się do wyżywienia oferowanego przez ten podobno 4 gwiazdkowy hotel. Jedynie lokalne piwo - Kamienitza jest dość dobre. Plaża i morze - piękne. Bus kursuje co 20 minut. Plus to na pewno krótki lot - 1h35m z Katowic. Ogólnie według mnie warto dołożyć te 300-400 zł za osobę i odwiedzić jakąś "normalną destynację". Rainbow jest w porządku - transfery, rezydenci, a także polscy animatorzy jak najbardziej na plus. Jestem wierny temu Biuro Podróży (według mnie najlepsze na rynku PL) i na pewno wraz z rodziną jeszcze wiele razy skorzystamy z jego oferty, być może już w sierpniu, ale na pewno nie w zakresie tego konkretnego hotelu, który szczerze odradzam.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Hotel 4* tylko z nazwy

    DARIUSZ, SZUBIN 02.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Hotel w żadnym wypadku nie zasługuje na 4* !! Wyżywienie beznadziejne ciągle to samo, jajecznica z proszku , brudne i nie domyte talerze i sztućce.Obsługa i personel hotelu ciagle skwaszone miny jakby za karę pracowali na zesłaniu.Internet a i owszem był i też w pokojach ale prędkość to już żart. Windy 2 szt. działy z 'predkością światła' na dodatek 3 dni przed wyjazdem zepsuła się jedna , a w ostatnim dniu pobytu druga !! Hotel nie był wstanie ich naprawić . Ludzie drałowali po schodach ,hotel ma 6 pięter.Dorośli z dziećmi musieli sami targać walizy na dół. Łazienka w pokoju z grzybem i muchomorem ...sic!Hotel nie zasługuje na 4* co najwyżej na 2 i to jeszcze naciągane.Bułgarzy są za nami z 15-20 lat do tyłu ,brud , smród i tandeta podrób w sklepach i na straganach.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Średnio

    Anna, Łodź 22.07.2019

    Hotel z widokiem nie na park tylko nasyp ziemi . koszmarny widok z balkonu. Zmiana pościeli 1 raz na 15 dni a zapewniane co 3 dni. Animatorki trzeba ganiać bo nie ma ich w umówionych miejscach. Zbiórka 16.10 pod recepcja a Pani 16.05 stwierdza że nie ma nikogo to idzie i trzeba jej szukać. Lody tylko do posiłków. W barze na basenie tylko piwo i tak zwane soki. Smród kanalizacyjny w całym obiekcie. Brak obiecanego busa na plażę.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sierpień 2024

    Dominika, Bytom 31.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Hotel nie spełnił naszych oczekiwań windy zacinały się kilka razy w ciągu dnia jedzenie hmmm jednym słowem chodziliśmy na miasto bo inaczej człowiek był głodny dodatkowo brakowało napoi bardzo mało animacji dla dzieci na basenie jedna mała zjeżdżalnia ale leżaki były zawsze wolne jeden plus lody dla dzieci miały być do 16 a o 15 już nie chcieli dać toalety wiecznie brak papieru toaletowego co do pokoju tutaj nie mogę narzekać dostaliśmy apartament obsługa zależy na kogo się trafiło jeśli był problem ciężko było się dogadać po angielsku więcej tam nie pojedziemy.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Przestrzegam wszystkich przed wyjazdem do tego hotelu

    Małgorzata, Olejnik 14.08.2014

    Jedzenie koszmarne, martadela, nic nie doprawione nic dla dzieci, jedliśmy same naleśniki, obsługa wyłączała automaty do robienia kawy po godzinie 15, nie dam tam się jeść, obsługa hotelowa w miarę, pokoje w miarę, daleko do plaży, brud w basenie, brud wszędzie,

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Tragedia

    Agnieszka, Pruszków 10.08.2015

    Hotel tragedia, ciało mam pogryzione przez jak podejrzewam pluskwy łóżkowe, obsługa straszna, jedzenie (przez cały tydzień to samo, niedoprawione, rozgotowane, non stop mortadela, brud na stołówce) jak i w całym hotelu. śniadanie do godz. 10.00 10.01 ekspresy do kawy, herbaty wyłączone, podgrzewacze z jedzeniem zamknięte. Obsługa hmmm w sumie to brak obsługi, a jeśli już ktoś łaskawie przyjdzie np na bar to obsługuje z łąską, znajomi mieli pokój z dostawką ( dostawka to dwa materace rzucone na podłogę) chyba jak na 2500zł to trochę marne spanie. Pokój przez tydzień był sprzątany raz i UWAGA jest to jedyny hotel który nie ponosi odpowiedzialnosci za pozostawione rzeczy w pokoju. Barek w pokoju płatny, pod naszą nieobecność panie sprzątające poczęstowały się batonami i napojami za które musieliśmy zapłacić przy wyjeździe. Do plaży daleko, hotel golden beach i green park to dwie oddzielne bajki, chociaż w biurze podróży twierdzą że to dwa obok siebie położone hotele. Ok 0,5 km jeden od drugiego, niby hotel ma własne leżaki bezpłatne na plaży, ale nikt tego nie pilnuje więc trzeba by się było codziennie o nie bić z innymi w 90% ruskimi turystami. Brak wody pitnej w pokojach. No nic pozytywnego nie przychodzi mi do głowy co mogłabym napisać o tym pekinie. Wróciłam tydzień temu, a bąble po ukąszeniach pluskiew mam do dziś. Mogłabym napisać jako pozytyw klimatyzację dobrze działającą w pokoju, ale to tylko łut szczęścia bo znajomi z którymi byliśmy przez tydzień nie doprosili się aby została naprawiona w ich pokoju. Widok na skarpę i ulicę. Na szczęście nie byliśmy z dziećmi, ale ci rodzice którzy byli - współczuję, animację ok 30sekund do 1 minuty dwa razy dziennie. Nie polecam nikomu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Tragedia odradzam najgorszemu wrogowi!!

    pilch 10.07.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    Nie polecam nikomu tego hotelu nawet najgorszemu wrogowi. Trafiliśmy niechcianie do tego hotelu. Dopiero na lotnisku w Burgas dowiedzieliśmy się o zmianie hotelu bez żadnej wcześniejszej informacji która powinna być już podana w Polsce. Czy zgadzamy się na zmiane warunków umowy czyli hoteli czy nie. Pilotka, która odebrała naszą grupę z lotniska, tłumaczyła, że w hotelu którym mieliśmy być , nastąpił overbooking, nie mieliśmy wyboru hotelu został nam narzucony z góry, pojechaliśmy sami z lotniska z obcym burgaskim kierowcą bez opieki rezydenta.Nasze biuro nie wiedziało o zmianie hotelu i główna siedziba Rainbow Tours w Łodzi. Decyzja już była podjęta. Krótko o tym hotelu. Hotel zatrzymał się w czasach PRLU.. Najgorszy hotel w Złotych Piaskach za te cenę. Widok z okien na okropne chaszcze.Szkoda że nie wstawią zdjęć jakie można mieć widoki z okien a nie widok na morze który jest dla lepszych gości. Mamy porobione zdjęcia tego hotelu ale nie będę już nich tu wstawiać. Animacje to wielkie nieporozumienie w tym hotelu.Po wymeldowaniu z tego hotelu skapnęliśmy się że zapomnieliśmy koszuli w szafie na wieszaku po upływie dwóch godzin poszliśmy do recepcji zapytać o te koszulę ale niestety sprzątaczki nic nie znalazły przy sprzątaniu. Wiem że to nasze nie dopatrzenie, nasza wina ale po teraz nie wiem gdzie mogła zniknąć ta koszula.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem