Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie zasługuje na 4 gwiazdki, co najmniej 3i1/2. Jedzenie dużo i smaczne, ale tanie mięsa -kurczaki, wieprzowina, raz wołowina, ciasta mało urozmaicone, ale dużo owoców hotel dobry ze względu na małą ilość rozwrzeszczanych dzieciaków - windy i schody na plażę skutecznie odstraszają rodziny z dzieciakami -dla chcących odpocząć - to bardzo dobrze.Ogólnie nie najgorzej, ale i nie żadna rewelacja
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok. Czysto, dobre jedzenie, miła obsługa. Fatalne dojście do plaży, zaniedbane, nieprzyjemne pomiędzy śmietnikami. Nie ma sensu wykupownie hotelowego serwisu plazowego. Ogólnie pobyt udany. Mpznz polecić dla rodzin z dziećmi.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skrócie - udane wakacje, dziecko i babcia (która ostatni raz samolotem leciała w 1979) - zachwycone wycieczką, organizacją, Bułgarią, pogoda idealna a morze i plaża ciepłe i takie jak wymarzyliśmy. Rainbow stanęło jak zawsze na wysokości zadania, więc czułam się zaopiekowana i wszystko było idealnie. Teraz pewnie wybrałabym inny hotel, ale nie dlatego, że z tym jest coś nie tak, ale wolałabym blisko morza i bez wspinaczki górskiej. Ale wiedziałam na co się piszę przed :)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel skromny ale czysty z miłą obsługą. Zejscie na plaże po wielu schodach trudne dla osób starszych. Posiłki smaczne lecz w drugiej części pory posiłku brakowało już owoców, mleka do kawy i chleba. Najmniej przyjemnie wspominamy rezydentki, które nie orientowały się w sprawach hotelu, atrakcjach i historii okolicy a infromacje, które można było znaleźć na stronie Rainbow czytały z kartki. W naszym przypadku podały błędne miejsce przyjazdu transferu powrotnego na lotnisko, co skazało nas na godzinne wyczekiwanie w temperaturze powyżej 30 stopni. Gdyby nie nasze telefony do rezydentki to nie zdążylibyśmy na lotnisko. niepotrzebny stres na udany w sumie urlop.