Opinie o Sunrise (ex. Primasol Sunrise)

Kategoria lokalna 4

4.8/6
(42 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.0
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie polecam

    Marta, Wrocław 28.09.2022

    Nie polecam tego hotelu. Widać, że czas się tutaj zatrzymał kilkanaście lat temu. Obsługa klienta na fatalnym poziomie. Bardzo niemiła, człowiek ma wrażenie, że przeszkadza. Brudno i brak wymiany ręczników czy uzupełnienia papieru toaletowego. Złote piaski bardzo ładne i jest co robić. Polecam jednak wybrać inny hotel. Baseny duże ale niestety za mało leżaków. Informacja o leżakach przypadających na pokój jest nieprawdziwa. Jest ich za mało i są cały czas zajęte ręcznikami, nawet kiedy goście idą na obiad. Obsługa nic z tym nie robi. Dodatkowo ręczniki basenowe dostępne po wpłaceniu depozytu przy recepcji, potem z kartką trzeba iść do ratownika on zabiera człowieka do pomieszczenia gdzie ma szafkę zamkniętą na klucz z kilkoma ręcznikami. Polecam przywieźć swoje. Co jest dosyć niewygodne jesli lecimy samolotem i mamy jedną walizkę. Niestety tutaj czas się zatrzymał w latach 90tych. Jedzenie słabe, kelnerzy nieprzyjemni, ludzie palą papierosy przy stolikach. Wielkie rozczarowanie miejscem, cena nie adekwatna do jakości.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie jedź tam

    podróżująca z rodziną 21.07.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Hotel brudny i zaniedbany a obsługa (szczególnie recepcji) baaaardzo niemiła i chamska. Pościel i reczniki poplamione oraz nieświeże. Recepcja przy zgłaszaniu jakiegokolwiek problemu w wiekszosci od razu jest na NIE. Hotel ma wiele usterek i niedociagnięć, które w żaden sposób nie są usuwane. Korytarze zasyfione ( dywany tak brudne, ze strach po niech stąpać) , w łaziekach w pokoju grzyb juz nie wspomnę o łaziekach przybasenowych. Jedynie recepcja i lobby wygladaja ładnie a reszta ..... Jedzenie ok. Ogólnie wszyscy pracują jak za kare ( oprócz obsługi restauracji) . Zdecydowanie nie polecam tego hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem