Kategoria lokalna: 4
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel na samym końcu kurortu ale niesamowicie cicho w nocy. Można spać przy otwartym balkonie słuchać szumu fal. Jedzenie bez rewelacji powtarzalne. Najwyższa ocena jeśli chodzi o plażę, po sezonie czysto, cieplutko, bez tłoku. Wolne bezpłatne leżaki hotelowe z czyściutką wodą morza czarnego. W Złotych Piaskach jest co robić nawet po sezonie. Otwarte knajpy, tawerny, dyskoteki nadal sporo ludzi na deptaku wieczorami. Wszędzie gwarno i rozrywkowo.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel średni, pokoje czyste, obsługa akuratna. Zbyt mała restauracja jedna na cztery budynki co skutkuje kolejkami przy ladach i problemami ze znalezieniem wolnego stolika. Zbyt mało leżaków na plaży, a przy basenach to nie ma szans . Często wokół hotelu nieprzyjemny zapaszek kanalizacyjny. Jedzenie smaczne i zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu uznaję za w miarę udany. Hotel duży przy samej plaży i to bardzo duży plus. Basen wystarczająco duży, pokoje czyte. Jeśli chodzi o minusy to głównie smród kanalizacji w hotelu i poza nim. Złote Piaski są daleko za Slonecznym Brzegiem jeśli chodzi o rozwój. Zejście do morza strome, bardzo szybko głęboko, plaża z piaskiem ostrym. Widok z plaży ogranicza falochron, który zupełnie zasłania piękne widoki. Jedzenia dużo, jednak jeśli chodzi o smak no to już kwestia gustu, dla nas bardzo słabo doprawione, zimne. Lody ...hmmm śmiechu warte. Można było je czasem dostać (jeden na osobę), na patyku, a smak niczym nie przypominał lodów, sama chemia. Kolacja w restauracji Al Carte ....trochę nas rozbawia (to samo co w stołówce ale podane przez kelnera). Ogólnie hotel to zatrzymał się na czasach PRL-u. Sama lokalizacja na plus poniewaz blisko plaży, jednak do centrum dość długi spacer lub kolejka (droga ). Byliśmy wczesniej w Słonecznym Brzegu i zdecydowanie bardziej polecam. Koniec wypoczynku dobił nas całkowice (12 godz koczowaliśmy na lotnisku-zero pomocy ze strony rezydenta).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam,swoją ocenę zacznę od biura obsługi klienta, które niestety nie jest kompletnie przygotowane do sezonu 2021. Od momentu rezerwacji, aż do wyjazdu nie było możliwośći kontaktu telefonicznego z opiekunem rezerwacji ( średnio 27-35 osób w kolejce, po 30 min oczekiwania, kolejka zmniejszałą się o 3-5 osób). Komunikacja mailowa niestety też nie funkcjonuje, bo albo opiekun nie czyta o co dokłądnie chodzi, albo nie rozumie tematu, którym się zajmuje, albo po prostu próbuje zbyć temat. Od 9 czerwca, czyli od momentu rezerwacji zgłaszałam , że lecimy razem z rowerem ( zawsze tak podróżujemu i do tej pory nie było z tym żadnego problemu). Opiekun ani nie potrafił tego skutecznie zgłosić, ani podać żadnych infomacji o wysokości dodatkowej opłaty, ani pokierować do odpowiedniej osoby. Ponieważ transfer był obsługiwany przez LOT, wysłąłam opiekunowi dokłądne informacje dotyczące bagażu sportowego ze strony LOTu - dalej nie udało się załątwić sprawy. Następnie skontaktowałam się bezpośrednio z biurem LOTu w Pyrzowicach i udało mi sie wszystko ustalić ( w ramach regulaminu LOT, mogliśmy wymienić 1 walizkę do 23 kg, na rower o max wadze 20 kg i max wymiarze 205 cm) - potrzebny był tylko krótki mail od Waszego koordynatora do koordynatora LOT z taką informacją. Napisałąm w tej sprawie maila do opiekuna rezerwacji, ze wszystkimi detalami co dokłądnie i do kogo trzeba wysłąć. Dodatkowo potwierdzałam to z nim telefonicznie. Okazało się, że 10 min przed moim przyjazdem na lotnisko , dzwoni do mnie Pan Piotr, że mam się zgłosić do biura LOT na lotnisku i zapłacić za przewóz roweru, oczywiście kwota nieznana. Na szczęście Panie na lotnisku są bardziej ogarnięte i udało się sprawę wyjaśnić z nimi, bo jak sie okazało, informacja od Was była zupełnie inna ( rower został zgłoszony jako dodatkowy bagaż, czyli koszt dodatkowych 285 zł w każdą stronę, zamiast bezpłątnego przewozu w ramach wykupionego bagażu). Jeżeli chodzi o sam pobyt na miejscu, to powiem tak. Jako biuro zatrzymaliście się z ofertą jakieś 10-15 lat temu i mówię to jako Wasz były pracownik ( rezydent na Sycylii w rejonie Palermo do 2011 roku). W dalszym ciągu są kontraktowane najtańsze pokoje, mimo że w obecnych czasach polski turysta bez żadnego problemu dopłąci dodatkowe 300-500 PLN za pokój o lepszym standardzie, czy za widok na morze (pytałąm o taką opcję przy rezerwacjii niestety nie ma takiej opcji). Po przyjeździe okazuj się, że otrzymujemy pokoje albo z widokiem na oczyszczalnie ścieków ( o której oczywiście nikt nie wspomina) albo od zaplecza i parkingu hotelowego, gdzie do godziny 24 funkconuje zaplecze restauracji, a od 5 rano są dostawy co jest bardzo głośne i uciążliwe. W taki sposób klient ma jak zwykle poczucie, że biuro go oszukało, zwłaszca gdy tak jak podczas naszego pobytu, klientami byli tylko Bułgarzy, Rumuni i kilku Ukraińców, więc standardowa myśl polskiego turysty "Rumuna i Bułgara stać, aPolskiego turystę trzeba umieścić w najgorszych pokojach" A wystarczy, żeby zakontraktować troche droższe pokoje z widokiem na morze i ten hotel może być jedną z najlepszych miejscówek w Złotych Piaskach (prywatna plaża, restauracja z widokiem na morze, fajny basen). Może to jednak już najwyższy czas, żeby zmienić podejście do Polskiego Turysty? Dodatkowo brak tablic z logo Rainbow w hotelach, brak książek hotelowych, nie było żadnych informacji o wycieczkach fakultatywnych.....
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Złote piaski to bardzo fajne miejsce zarówno dla młodych ( centrum ) jak i dla rodzin. Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie, jednakże było parę mankamentów, mianowicie : - basen wewnątrz hotelu był niedostępny ( nie wiadomo z jakich powodów) - pokoje - no cóż standard, ale raczej na 3 gwiazdki ( mieliśmy dostawkę dla dziecka zrobioną z 2 materacy jeden na drugim ) telewizor zepsuł sie po pierwszym dniu i 3 krotne informacja w recepcji nie przyniosła skutku, miał ktoś niby przyjść, ale nikogo nie było - co do stołowki była ok, jedzenie urozmaicone, co prawda nie wszystkim ono przypadnie do gustu ( regionalne smaki) ale narzekać też nie można, było wszystkiego dużo, a jeśli brakowało to było dostarczane na bierząco, dużo owoców, ciast, lody codziennie, kawa, herbata, napoje z automatu, wino czerwone ,białe, piwo, alkohole do bólu,ile możesz zmieścić to tyle pijesz ( mocne alkohole są bardzo ok , dla kobiet polecam koktaile kolorowe ) - jeśli chodzi o otoczenie to akurat rewalacja, praktycznie hotel na plaży dzieli go jedynie promenada, leżaki bezpłatne na plaży ( ale o dziwo szał jak w Polsce, czyli wstawanie o 6 rano i kładzenie ręcznika, nawet dochodziło,że już wieczorem zostawiali wszystko ) Plaża jak sie nagrzała to cieżko było chodzić po niej polecam buty, piasek na plaży mogłbym porównać do budowlanego (gruboziarnisty ciemny ) i troszkę minus morza bardzo szybki spad w dół praktycznie 3-5 m od brzegu głęboko, na brzegu dużo muszli połamanych i kamyczków, które raniły stopy, ale za to morze cieplutkie można siedzieć cały czas w wodzie. - Pieniądzę można wymienić w kantorach, u ratownika a najlepiej (czasami ) można kupić za euro na straganach (bardziej sie opłaca) Hotel umiejscowiony jest na koncu praktycznie złotych piasków przy małym porcie jachtowym wiec cisz i spokój, czym bliżej centrum piaskow to tłum ludzi a wieczorami to już nie da sie przejsć. Wakacje ogólnie bardzo udane jako rodzina 2+2 mieliśmy czas na odpoczynek jak i na zabawę. Hotel oceniam na dobre 3 gwiazdki ( 4 niestety to kategoria miejscowa)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dostaliśmy pokój dla 2 osób w budynku D. Pokój duży, odpowiedni dla 2 osób z dużym wygodnym łóżkiem. Minus za balkon z gniazdami kukułek, które w locie załatwiały się na podłogę balkonu. Ryzykownym było zostawić ręczniki do wysuszenia :) Kolejny minus za to, że po zabraniu ręczników hotelowych do prania pokojówka nie zostawiła nowych mówiąc, że nie ma. Dała na pokój dwa małe ręczniki. Plusy za ilości jedzenia, niezależnie od godziny o której się przyszło na posiłek, nikt nie był głodny :) Jakość jedzenia - kwestia gustu, każdy coś dla siebie znajdzie. Basen i okolica hotelu bardzo fajna, blisko plaża z leżakami. Minus za niedotrzymanie regulaminu basenowego - niby zakaz rezerwowania leżaków ręcznikami, a o 8:20 już większość zajęta a ludzi brak. Obsługa z reguły bardzo miła, pomocna. Mieliśmy jeden incydent - w nocy uruchomił się alarm pożarowy, niestety na wyższych piętrach nie było nikogo kto poinstruowałby ludzi co robić. Okazało się to problemem systemowym, ale z niewiedzy większość ludzi wyszła przed hotel z rzeczami. Ogólnie polecam :) ale drugi raz wybralibyśmy inny hotel.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie ładny, dobrze położony, bezpośrednio przy plaży . Atut na końcu promenady, czyli ciszej i spokojniej niż w centrum. Z minusów jedzenie nie najlepsze i wygląd restauracji jak z czasów PRL. Poza tym w sezonie duży problem z leżakami na plaży, ponieważ jest ich za mało.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wypoczynek wybraliśmy się razem z dziećmi 2+2 biorąc jeden pokój. Hotel zorganizował nam rozkładane łóżko dla starszego dziecka i łóżeczko dla mniejszego. Dopłacilismy do pokoju z widokiem na może i to była super sprawa bo niektórzy mieli pokoje z widokiem na parking czy zaplecze hotelu. Fajnie jest też zaznaczyć obsłudze że nie chce się pokoju z oknem na basen - przybasenowe zabawy dla dzieci odbywały się do 22 i dla młodszych dzieci dochodzący odgłos zabaw i pisków mógł być uciążliwy. Lokalizacja hotelu dla nas mega super - oddalona od centrum, na skraju jako jeden z ostatnich hoteli, nie było dużo ludzi, nie było już pod naszym hotelem spacerowiczów, i z racji oddalenia hotelu od centrum co wieczór robiliśmy sobie spacer wzdłuż brzegu do centrum złotych piasków a przed snem mogłam spokojnie wyjść na spacer wózkiem z młodszym dzieckiem i go uspac bo było cicho - w centrum by mi się to na pewno nie udało. I dla nas bardzo komfortowa była sytuacja gdzie plaża była od razu przy hotelu - można było sobie zająć hotelowy leżak albo podejść bliżej do brzegu. Plaża hotelowa w miarę czysta, z dużą ilością muszelek i kolorowych kamyczków. Około kilometra w bok dla chętnych można było skorzystać z plaży nudystów i w negliżu zjeść świeża rybkę ;-) Obok hotelu był sklepik z przyborami plażowymi a kawałek wyżej sklep spożywczy w którym Pani ekspedientka mówiła po polsku. Obsługa hotelowa - super jeśli chodzi o zrealizowanie zapotrzebowania, czystość pokoi przyzwoita, obsługa miła jedynie Pani z recepcji zachowywała się tak jakby pracowała tam za kare. Jedzenie - all - dla naszych mocno wybiórczo pokarmowych dzieci udało się codziennie coś znaleźć, wybór potraw duży. Super sprawa była z barem z napojami i z przekąskami - jak ktoś miał problemy żeby dotrwać do obiadu czy kolacji mógł iść do restauracji obok np po kawałek pizzy czy po jakoś owoc. Basen czysty, leżaki w cenie więc super sprawa. Jedynie sprawność fizyczna ratownika była mocno wątpliwa ;-) Animacje - dzieci się super bawiły - były zarówno zabawy w basenie, kolorowanki obok basenu i zabawy taneczne wieczorami. Rezydentki pomocne, aczkolwiek myślałam że przy wyjeździe z hotelu będą przy recepcji i sprawdza czy każdy wsiądzie do autokaru a wyszło tak że kierowca wpadł na recepcję, rzucił niedbale hasło raindbow i ten kto usłyszał to wsiadł do autokaru - w moim odczuciu łatwo było po prostu nie usłyszeć tego Pana i zostać w hotelu. Nikt nie sprawdził czy wszyscy są a autokar odjechał zaraz po zapakowaniu pasażerów - nie było czasu dla spóźnialskich. Ogólnie wyjazd oceniam na dobry bo są.pewne drobne rzeczy nad którymi można by było popracować :-)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo duży hotel obsługujący ok. 900 gości, położony w spokojnym i pięknym miejscu Złotych Piasków.....praktycznie na samym końcu co dla mnie było zaletą - w miarę spokojnie i cicho, a do centrum można dojść lub dojechać wycieczkowym często kursującym promenadą pojazdem. Do hotelowej plaży jest tylko 20 metrów. Morze piękne, choć kąpiele utrudniała duża fala przybrzeżna. Do dyspozycji gości leżaki, parasol plażowy, bary , baseny. Wszystko byłoby idealnie gdyby nie odrobinę ograniczone menu w restauracji. Oczywiście zawsze można coś wybrać, ale brakowało mi lokalnych potraw i owoców typu arbuzy, melony, figi, które akurat teraz są w Bułgarii tanie i bardzo pyszne. Przy wykupionym all inclusive dostęp do wszystkich udogodnień bez problemów.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie czysty zadbany, pięknie prezentuje się w dzień jak i o zmroku. Składa się z 4 bloków ABCD. Do dyspozycji gości mamy Bar przy basenie, na plaży, lobby Bar czynny 24/7 i bar z przekąskami czynny od 10-16. Pokoje sprzątane codziennie, pościel ręczniki wymieniane co 3 dni. Okolica spokojna i cicha z daleka od zgiełku centrum. Hotel leży tuż przy głównej promenadzie, posiada prywatną plaże z darmowymi leżakami. Tuż obok w hotelu Berlin Green Park co dziennie z wyjątkiem niedziel odbywają się animacje dla dzieci i dorosłych, naprawdę bardzo fajnie zorganizowane. W hotelu można za kaucją wypożyczyć ręczniki plażowe. Dwa baseny i brodzik, niestety mała ilość leżaków przy basenach które są już od rana okupowane przez gości lub przykryte recznikami, torbami plazowymi zabawkami żeby tylko nikt inny ich nie zajął. Morze naprawde ciepłe, na plaży mnóstwo pięknych muszelek. Minusy to małe windy które zabierają Max 4 dorosłe osoby i jeżdżą jak chcą. Bardziej opłaca się biegać po schodach. I stołówka gdzie wciąż są tłumy, trzeba biegać i szukać wolnego stolika lub czekać czasami bardzo długo. Obsługa sprząta że stołów na bieżąco przy tak dużej liczbie gości to spory wyczyn. Ogólnie pobulyt uważam za udany. Hotel ma dobrą lokalizację i tym nas najbardziej ujął. Jest czysto i obsługa stara się robić co się da żeby dogodzić gościom.