Kategoria lokalna: 4
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przyzwoity hotel zasługujący na swoje cztery gwiazdki. Pobyt w nim sprawił, że odżyły wspomnienia z urlopowych wojaży po tym pięknym kraju w socjalistycznym okresie. Lokalizacja hotelu doskonała, przy pięknej i czystej plaży. Na te miłe refleksje nakładają się jednak obrazy większości wczasowiczów z ościennych krajów ( Rumunią,Mołdawią) którym obce są zasady savoir- vivre,u, poszanowania żywności. Zachowanie i arogancja panów w recepcji dopełnia reszty. ( np. Trzy razy pomylili się w datach wykwaterowania - wyłączając zamki wejściowe) Sprzątanie to opróżnianie koszy i uzupełnianie papieru toaletowego,
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie poprawny – pokoje czyste, obsługa miła, choć czasem miałam wrażenie że osoby na recepcji były nowe i nie miały wiedzy.Jedzenie dość smaczne, ale niestety bardzo monotonne – codziennie niemal to samo, brak urozmaicenia. Największy minus to plaża przy hotelu – niestety brudna i słabo sprzątana, co znacznie obniża komfort wypoczynku. Jeśli komuś zależy głównie na plażowaniu, może być rozczarowany. Hotel może sprawdzić się jako baza wypadowa, ale na pewno nie jest to miejsce na relaks w pięknym otoczeniu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: ładny hotel, różnorodność jedzenia, dogodne godziny otwarcia barów z napojami, miła obsługa pracowników restauracji i barów, bardzo sympatyczna rezydentka, duży wybór napoi alkoholowych i bezalkoholowych, Minusy: niemiła obsługa recepcji hotelu, oczekiwanie na pokój po przybyciu do hotelu (w naszym przypadku) 4h, pokoje sprzątane co 2 dzień (sprzątanie czyli wymiana worków na śmieci, uzupełnienie papieru toaletowego i za prośbą wymiana ręczników na świeże), leżaki na plaży ciągle zajęte (położony recznik mimo że przez parę godzin nie jest używany). Podsumowujac: wyjazd udany, natomiast jeśli ktoś szuka luksusów lub kameralnego, mniejszego hotelu, lepiej wybrać inny obiekt.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był juz nasz 4 pobyt w Bułgarii i niestety hotel Berlin okazał się najgorszy. Cały obiekt ma już swoje lata. Pokoje stare, trochę odnowione, sprzątane codziennie. Ogólnie dają radę. Klimatyzacja bez zarzutu u nas w pokoju, w pokoju u rodziców kapało na podłogę. Restauracja za mała jak na tak duży hotel. Posiłki dzielone na dwie tury. Dwa kolory opasek na inne godziny posiłków. Jedzenia niby duzo, ale bardzo monotonne. Przekaski w restauracji przy basenie całkiem ok. Pizza, nugetsy, sałatki. W opisie hotelu jest, ze burgery na przeciwko hotelu w Burgerbarze, ale nic takiego nie było. Obsługa w barach miła, natomiast w restauracji porażka. Zabierają talerze tak szybko, ze nawet nie da się czasem odłożyć widelca. Zostawiłam talerz i poszłam po picie, to juz talerza nie było. Zostawiłam prywatna łyzeczkę dziecka na stole, to kelnerka wyrzuciła do kosza. Plus za restaurację ala carte. Bardzo dobre jedzenie i mila obsługa. Plus za lokalizacje i prywatną plażę. Animacje porażka. Miał być Figloklub w jezyku polskim, nie było. Brak mini klubu i placu zabaw.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel, jak hotel,ale biuro podróży nie popisało się dbałością o komfort uczestników pobytu.Dlaczego? Otóż po zakwaterowaniu się okazało się, że wszyscy uczestnicy naszego pobytu w tym hotelu mają pokoje z widokiem na jakieś krzaki, a przybysze z Rumunii mają piękny widok na promenadę i morze. Po rozmowie z kierownictwem hotelu zostaliśmy poinformowani, że ich biuro zastrzegło sobie aby ich uczestnicy mieli widok na morze. Jesteśmy zawiedzeni taką sytuacją i mamy nadzieję, że nasze biuro wyciągnie wnioski satysfakcjonujące uczestników pobytu w tym hotelu. Jeżeli idzie o hotel, to uważam, że jest świetnie położony, ale wyżywienie mało urozmaicone.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najpierw spóznił się odlot samolotu LOT z Warszawy , zamiast o 7,50 poleciał dopiero około godz. 9 , następnie w Warnie czekałem prawie godzinę na odbiór bagażu w rezultacie do hotelu Berlin Golden Beach przyjechałem dopiero o godz.14,30 , dlatego przepadł mi obiad , ponieważ był tylko do godz, 14 , a potem restauracja była zamknięta . Wcale nie było opisanych w Rainbow cooking show , również restauracja a la carte została wcześniej zamknięta a w ofercie Rainbow podano ,że jest czynna do 15 września . Większość czasu była czerwona flaga na plaży , z powodu dużych fal na morzu , tylko jednego dnia gdy była żółta flaga wszedłem do morza i znowu Rainbow podało złe informacje o łagodnym zejściu do morza , tymczasem na brzegu morza była skarpa wysokości 1 metra , a po wejściu do morza po około 7 metrów było już głęboko po szyję . Niestety chociaż morze było ciepłe temp. 25 stopni , z powodu sztormu mogłem korzystać tylko z basenu o temp. 20 stopni , był czynny tylko jeden bo drugi był już zamknięty . Po 10 września obsługa zabierała już połowę parasoli i leżaków na plaży, również animacje( 2 czeskie dziewczyny tańczyły do muzyki z konsoli ) zakończyły się dużo wcześniej .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma świetne położenie, jest bezpośrednio przy swojej plaży, to ogromna wygoda, chociaż leżaki są zajmowane już wczesnym rankiem. Baseny bardzo fajne, morze cieplutkie. Hotel duży i czysty, niedaleko długa promenada, na której znajdują się liczne sklepiki i stragany, dlatego jest co robić wieczorem. Bardzo duża ilość turystów z Rumunii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsluga restauracji hotelowej raczej na marnym poziomie. Nie mozna bylo zjesc spokojnie bo non stop zabierali talerze ktore pozniej obsludze upadaly na ziemie oczywiscie rzadziej niz noze widelce czy lyzki.. Jedzenie bardzo powtarzalne ale dobre. Pokoj schludny, czysty, codziennie sprzatany. Plaza blisko. Obsluga baru na plazy ok natomiast baru z przekaskami na bardzo marnym poziomie, wrecz olewczo podchodzili do klienta. Hotel usytowany w spokojnej okolicy, rozrywki i tlum raczej blizej drugiej strony Zlotych Piaskow. W moim odczuciu hotel nie zasluguje na 4 gwiazdki.. oceniam go na 3.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie na plus zasługuje położenie hotelu, jedzenie ok. Dużym minusem hotelu jest jego czystość a raczej jej brak. Gdyby nie czysta pościel miałabym wątpliwości czy pokój był posprzątany przed naszym przyjazdem.W trakcie pobytu były wymienione raz ręczniki (brudne leżały kilka dni na podłodze).
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z pobytu i mamy z mężem mieszane odczucia. Minusy: Rozczarowaniem okazała się obsługa sprzątająca – mieliśmy mieć wymienioną pościel i ręczniki, a mimo że nie było nas w pokoju przez 6 godzin, nikt się nie pojawił. Jedzenie niestety bardzo tłuste i wodniste, nawet ciasta nie zachwycały. Klimatyzacja w pokoju to raczej wywietrznik z chłodnym powietrzem niż prawdziwa klimatyzacja. Wystrój pokoi mocno przypomina czasy PRL, a windy są malutkie i bardzo wolne. Typowa "kultura zajmowania leżaków" – praktycznie zawsze brakowało wolnych. W pokoju było mało kontaktów, nawet przy łóżku nie dało się podładować telefonu. Ratownik przy basenie mówił tylko w swoim języku, trudno było się dogadać, a przy tym czepiał się o wszystko. Muzyka to kolejny minus – w kółko leciało kilka tych samych piosenek nad basenem, w barze i na stołówce, po kilku dniach można było oszaleć. Dodatkowo w ciągu dnia czuć było nieprzyjemny zapach z kanalizacji przy basenie. Sam basen zamykany był bardzo wcześnie, bo już o 17:00. Brakowało też obsługi w języku polskim – animatorzy i personel rozmawiali po angielsku, czesku czy niemiecku, ale po polsku praktycznie nie dało się dogadać. Plusy: Na plus zdecydowanie bar 24h przy recepcji, gdzie można było poprosić o spersonalizowane drinki. Fajne były też lody przy basenie oraz dodatkowe przekąski i ciasta podawane między posiłkami. Trzeba przyznać, że obsługa dba o porządek – widać było, że cały czas ktoś sprząta. Dużym ułatwieniem był również "pociąg" wożący gości do centrum i z powrotem. Wifi działało nie tylko w pokojach, ale też przy basenie. Na plus także liczne sklepy w najbliższej okolicy hotelu. Podsumowując – hotel ma swoje zalety, ale niestety sporo rzeczy wymaga poprawy. Jeśli ktoś nastawia się na wygodę, dobrą kuchnię i komfortowe warunki, może czuć niedosyt.