Opinie o Berlin Golden Beach

4.4/6 (157 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.4/6
157 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.5
Plaża
5.3
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 4.0/6

    Szczera opinia od byłego rezydenta Rainbow

    Witam,swoją ocenę zacznę od biura obsługi klienta, które niestety nie jest kompletnie przygotowane do sezonu 2021. Od momentu rezerwacji, aż do wyjazdu nie było możliwośći kontaktu telefonicznego z opiekunem rezerwacji ( średnio 27-35 osób w kolejce, po 30 min oczekiwania, kolejka zmniejszałą się o 3-5 osób). Komunikacja mailowa niestety też nie funkcjonuje, bo albo opiekun nie czyta o co dokłądnie chodzi, albo nie rozumie tematu, którym się zajmuje, albo po prostu próbuje zbyć temat. Od 9 czerwca, czyli od momentu rezerwacji zgłaszałam , że lecimy razem z rowerem ( zawsze tak podróżujemu i do tej pory nie było z tym żadnego problemu). Opiekun ani nie potrafił tego skutecznie zgłosić, ani podać żadnych infomacji o wysokości dodatkowej opłaty, ani pokierować do odpowiedniej osoby. Ponieważ transfer był obsługiwany przez LOT, wysłąłam opiekunowi dokłądne informacje dotyczące bagażu sportowego ze strony LOTu - dalej nie udało się załątwić sprawy. Następnie skontaktowałam się bezpośrednio z biurem LOTu w Pyrzowicach i udało mi sie wszystko ustalić ( w ramach regulaminu LOT, mogliśmy wymienić 1 walizkę do 23 kg, na rower o max wadze 20 kg i max wymiarze 205 cm) - potrzebny był tylko krótki mail od Waszego koordynatora do koordynatora LOT z taką informacją. Napisałąm w tej sprawie maila do opiekuna rezerwacji, ze wszystkimi detalami co dokłądnie i do kogo trzeba wysłąć. Dodatkowo potwierdzałam to z nim telefonicznie. Okazało się, że 10 min przed moim przyjazdem na lotnisko , dzwoni do mnie Pan Piotr, że mam się zgłosić do biura LOT na lotnisku i zapłacić za przewóz roweru, oczywiście kwota nieznana. Na szczęście Panie na lotnisku są bardziej ogarnięte i udało się sprawę wyjaśnić z nimi, bo jak sie okazało, informacja od Was była zupełnie inna ( rower został zgłoszony jako dodatkowy bagaż, czyli koszt dodatkowych 285 zł w każdą stronę, zamiast bezpłątnego przewozu w ramach wykupionego bagażu). Jeżeli chodzi o sam pobyt na miejscu, to powiem tak. Jako biuro zatrzymaliście się z ofertą jakieś 10-15 lat temu i mówię to jako Wasz były pracownik ( rezydent na Sycylii w rejonie Palermo do 2011 roku). W dalszym ciągu są kontraktowane najtańsze pokoje, mimo że w obecnych czasach polski turysta bez żadnego problemu dopłąci dodatkowe 300-500 PLN za pokój o lepszym standardzie, czy za widok na morze (pytałąm o taką opcję przy rezerwacjii niestety nie ma takiej opcji). Po przyjeździe okazuj się, że otrzymujemy pokoje albo z widokiem na oczyszczalnie ścieków ( o której oczywiście nikt nie wspomina) albo od zaplecza i parkingu hotelowego, gdzie do godziny 24 funkconuje zaplecze restauracji, a od 5 rano są dostawy co jest bardzo głośne i uciążliwe. W taki sposób klient ma jak zwykle poczucie, że biuro go oszukało, zwłaszca gdy tak jak podczas naszego pobytu, klientami byli tylko Bułgarzy, Rumuni i kilku Ukraińców, więc standardowa myśl polskiego turysty "Rumuna i Bułgara stać, aPolskiego turystę trzeba umieścić w najgorszych pokojach" A wystarczy, żeby zakontraktować troche droższe pokoje z widokiem na morze i ten hotel może być jedną z najlepszych miejscówek w Złotych Piaskach (prywatna plaża, restauracja z widokiem na morze, fajny basen). Może to jednak już najwyższy czas, żeby zmienić podejście do Polskiego Turysty? Dodatkowo brak tablic z logo Rainbow w hotelach, brak książek hotelowych, nie było żadnych informacji o wycieczkach fakultatywnych.....

    Ela - 02.07.2021

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Lato 2017

    Złote piaski to bardzo fajne miejsce zarówno dla młodych ( centrum ) jak i dla rodzin. Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie, jednakże było parę mankamentów, mianowicie : - basen wewnątrz hotelu był niedostępny ( nie wiadomo z jakich powodów) - pokoje - no cóż standard, ale raczej na 3 gwiazdki ( mieliśmy dostawkę dla dziecka zrobioną z 2 materacy jeden na drugim ) telewizor zepsuł sie po pierwszym dniu i 3 krotne informacja w recepcji nie przyniosła skutku, miał ktoś niby przyjść, ale nikogo nie było - co do stołowki była ok, jedzenie urozmaicone, co prawda nie wszystkim ono przypadnie do gustu ( regionalne smaki) ale narzekać też nie można, było wszystkiego dużo, a jeśli brakowało to było dostarczane na bierząco, dużo owoców, ciast, lody codziennie, kawa, herbata, napoje z automatu, wino czerwone ,białe, piwo, alkohole do bólu,ile możesz zmieścić to tyle pijesz ( mocne alkohole są bardzo ok , dla kobiet polecam koktaile kolorowe ) - jeśli chodzi o otoczenie to akurat rewalacja, praktycznie hotel na plaży dzieli go jedynie promenada, leżaki bezpłatne na plaży ( ale o dziwo szał jak w Polsce, czyli wstawanie o 6 rano i kładzenie ręcznika, nawet dochodziło,że już wieczorem zostawiali wszystko ) Plaża jak sie nagrzała to cieżko było chodzić po niej polecam buty, piasek na plaży mogłbym porównać do budowlanego (gruboziarnisty ciemny ) i troszkę minus morza bardzo szybki spad w dół praktycznie 3-5 m od brzegu głęboko, na brzegu dużo muszli połamanych i kamyczków, które raniły stopy, ale za to morze cieplutkie można siedzieć cały czas w wodzie. - Pieniądzę można wymienić w kantorach, u ratownika a najlepiej (czasami ) można kupić za euro na straganach (bardziej sie opłaca) Hotel umiejscowiony jest na koncu praktycznie złotych piasków przy małym porcie jachtowym wiec cisz i spokój, czym bliżej centrum piaskow to tłum ludzi a wieczorami to już nie da sie przejsć. Wakacje ogólnie bardzo udane jako rodzina 2+2 mieliśmy czas na odpoczynek jak i na zabawę. Hotel oceniam na dobre 3 gwiazdki ( 4 niestety to kategoria miejscowa)

    Grzegorz, Bytom - 22.10.2017

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Moja opinia :)

    Dostaliśmy pokój dla 2 osób w budynku D. Pokój duży, odpowiedni dla 2 osób z dużym wygodnym łóżkiem. Minus za balkon z gniazdami kukułek, które w locie załatwiały się na podłogę balkonu. Ryzykownym było zostawić ręczniki do wysuszenia :) Kolejny minus za to, że po zabraniu ręczników hotelowych do prania pokojówka nie zostawiła nowych mówiąc, że nie ma. Dała na pokój dwa małe ręczniki. Plusy za ilości jedzenia, niezależnie od godziny o której się przyszło na posiłek, nikt nie był głodny :) Jakość jedzenia - kwestia gustu, każdy coś dla siebie znajdzie. Basen i okolica hotelu bardzo fajna, blisko plaża z leżakami. Minus za niedotrzymanie regulaminu basenowego - niby zakaz rezerwowania leżaków ręcznikami, a o 8:20 już większość zajęta a ludzi brak. Obsługa z reguły bardzo miła, pomocna. Mieliśmy jeden incydent - w nocy uruchomił się alarm pożarowy, niestety na wyższych piętrach nie było nikogo kto poinstruowałby ludzi co robić. Okazało się to problemem systemowym, ale z niewiedzy większość ludzi wyszła przed hotel z rzeczami. Ogólnie polecam :) ale drugi raz wybralibyśmy inny hotel.

    GRZEGORZ - 03.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    pobyt sierpień 2019

    Hotel ogólnie ładny, dobrze położony, bezpośrednio przy plaży . Atut na końcu promenady, czyli ciszej i spokojniej niż w centrum. Z minusów jedzenie nie najlepsze i wygląd restauracji jak z czasów PRL. Poza tym w sezonie duży problem z leżakami na plaży, ponieważ jest ich za mało.

    Alicja, Warszawa - 22.09.2019

    2/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem