Opinie o Sunrise All Suites Resort

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(275 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.5
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Obsługa przez Hotel

    Rafał , Warszawa 25.09.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel nie uwzględnił prośby o pokoje obok siebie mimo rezerwacji ponad 6 miesięcy wcześniej. Pani w recepcji powiedziała pierwszego dnia że taka informacja nie dotarła do hotelu. Po przyjeździe cztery dni byliśmy nie rozpakowani bo liczyliśmy na zmianę rozrzuconych pokoi na pokoje obok siebie, niestety przez bardzo złe podejście hotelu do rezydentów i gości nic nie udało się załatwić...

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pobyt 15-22 czerwca

    Łukasz, Puławy 05.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    ogólnie wyjazd średnio udany, nie polecam wyjazdu w czerwcu ze względu na niepewną pogodę

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słabiutki Sunrise All Suites Resort

    Marcin, Łodź 13.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Jak w tytule... Hotel dla niewymagających.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tyle samo zalet, co i wad

    Michał, KATOWICE 12.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Główne plusy: + hotel posiada własne leżaki na plaży wraz z możliwością wynajęcia łóżka z baldachimem na cały dzień, gdzie dostajemy do tego pokaźny kosz owoców + kilka basenów, każdy znajdzie miejsce dla siebie + zaangażowani animatorzy + przestronne pokoje z dużą łazienką + bardzo duży wybór dobrych ciast i deserów w barze obok restauracji + pijalny alkohol (whisky w szczególności, to black ram, dostępny również u nas) Główne minusy: - jedzenie (prócz niezłej wołowiny i zup) tłuste, przeciętnej lub słabej jakości, w szczególności kiepski snack bar (oblężone stanowisko z kebabem, słaba pizza, niesmaczne pozostałe smażone przekąski) - klimatyzacja z której lepiej nie korzystać - zagrzybiała i śmierdzi z niej - sprzątanie pokoi jest bardzo pobieżne i oszczędne, w szczególności dotyczy to balkonów (praktycznie każdy z nich posiada jedno lub więcej gniazd jaskółek, które brudzą na balkonach) - obsługa składa się w większości z pracowników sezonowych, którzy są przeciążeni obowiązkami (bar przy jeziorze oraz snack bar, a także punkt z popcornem obok sceny) w tym również pokaźna grupa pracowników z Kirgistanu, przez co niekiedy ciężko dogadać się po angielsku - krótkie godziny otwarcia sali zabaw dla dzieci oraz kiepski jej stan ze zniszczonymi w większości zabawkami (zdecydowanie polecam sale zabaw w hotelu sąsiednim blue magic, która jest większa, nowsza i z placem zabaw obok niej) - większość atrakcji dla dzieci jest dodatkowo płatna (dmuchaniec, malowanie ceramiki, jazda na quadzie, malowanie twarzy w czasie trwania mini disco) Generalnie miejsce jest akceptowalne, choć niestety widać wszechobecne oszczędności, co niestety ma negatywny wpływ na odbiór pobytu. Zdjęcia nie oddają obecnej sytuacji kompleksu hotelowego, któremu przydałoby się odświeżenie do poziomu siostrzanego blue magic. Polecam tylko w przypadku gdy traficie na dobrą oferte cenową, w innym wypadku, możecie być sfrustrowani stosunkiem ceny do tego co otrzymujecie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wakacje z końcem sierpnia

    Czar 16.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Niestety hotel pozostawia wiele do życzenia. Nie wiem skąd tyle dobrych opinii na jego temat. Pokoje czyste, poza klimatyzacją i duże mieliśmy z widokiem na morze. Jedzenie w miarę dobre, lecz po paru dniach staje się monotonne. Codziennie kurczak, frytki, ryba, makaron z sosem, ryż niedogotowany, a mięso trafiło się surowe. Dla dziecka ciężko coś wybrać. Dobre zupy i dużo owoców. Restauracja bardzo mała jak na tak duży hotel i większość miejsc jest dla ludzi palących. Lody średniej jakości, za to dobre ciasta. Baseny nie należały do najczystszych, tak samo jak leżaki. Niestety najgorsze w tym wszystkim były łazienki ogólnodostępne. Brudne, że strach było cokolwiek dotknąć no i co najśmieszniejsze drzwi nie można było zamknąć, bo były tak napęczniałe, więc do toalety trzeba było wracać do pokoju. Osobiście drugi raz bym nie wróciła, ani nie poleciła tego hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel Sunrise

    Sylwia, --- 17.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Fajnie, ale...

    Anna, Katowice 21.09.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W hotelu byłam po raz drugi. Ponieważ wtedy(3 lata temu) bardzo mi się podobało, postanowiłam skorzystać z tej oferty znowu. W tym roku pobyt zahaczył o wrzesień, ostatnie dni były już chłodne, choć woda w morzu przyjemnie ciepła. Po pięknej, piaszczystej plaży można spacerować godzinami. Jedzenie w hotelu bardzo smaczne i różnorodne. Sniadania słodkie i wytrawne-co kto lubi. Obiady dla mięsożerców i wegetarian. Wspaniałe słodkości i owoce na deser. Duży wybór napojów i wina. Bar z napojami na plaży(nowość). Codziennie był w ofercie kebab i mięso lub kiełbaska z grilla. Kolacje bardzo podobne. Bez absolutnie żadnych zastrzeżeń. Teraz minusy. W tym roku hotelu po prostu nie sprzątano. Serwis sprzątający wpadał jak wicher, wyrzucał 3 papierki z kosza na śmieci, zmieniał ręczniki oraz jeden raz włączył odkurzacz. Wiele to nie pomogło. Kurz i pył przemieścił się z jednego miejsca w drugie. Ani razu nie była umyta umywalka ani muszla klozetowa(byłam 2 tygodnie). Ani razu nie była umyta podłoga na mokro. Po interwencji u rezydentki dowiedziałam się, że "widocznie takie mają procedury" i "większość gości przyjeżdża na tydzień" i że jeżeli sobie życzę, to tę podłogę umyją. Umyli. Jeden raz w ciągu dwóch tygodni. Brudna i lepiąca się była również podłoga na korytarzu. Ekipa sprzątająca w ogóle nie reagowała.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    nie polecam

    Sławomir, Łódz 15.12.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    nie polecam hotelu, koło 4 gwiazdek nawet nie stał, pokoje brudne, klimatyzacja zagrzybiona, łazienka zaniedbana, wszędzie odpadają kawałki tynków, jedzenie monotonne, zimne

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    43

    pani Rovanova - nowy standard podejścia do gości i wizytówka hotelu

    Donata, Kraków 18.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Jestem oburzona skandalicznym podejściem do klienta i zachowaniem jednej z pracownic recepcji hotelu Sunrise All Suites Resorts- pani Rovanovy. Pierwszego dnia, gdy przybyliśmy na miejsce, i zapytaliśmy ją o numer naszego pokoju, owa pani, dosłownie pokazała nam palcem drzwi i wykrzyczała, że nie jest tu po to żeby nam pomagać. Szczęśliwie inna z recepcjonistek zaoferowała nam pomoc. W czasie całego pobytu, robiliśmy wszystko by tylko nie mieć żadnego kontaktu z recepcją. Niestety, mój trzyletni synek zachorował w trakcie pobytu. Miał gorączkę i bardzo swędzącą wysypkę. Wezwany lekarz zabronił wychodzenia na słońce, i uprzedził ,że jest to wysoce zakaźna choroba. Wiedząc ,że ostatniego dnia do 12 będę musiała opuści pokój (samolot mieliśmy o 23, a w hotelu pozostawaliśmy do 20.30) próbowałam wcześniej wynająć jakikolwiek pokój i zapłacić za dodatkową dobę , informując oczywiście o stanie dziecka. Powiedziano mi jednak ,że hotel jest pełnen i nie da się nic zrobić. Tak więc ostatniego dnia, o 12 opuściliśmy pokój i poszliśmy zostawić bagaże na recepcji. Ponieważ mój synek miał gorączkę, zasnął zanim dotarliśmy na recepcję. Chciałam położyć go na jednej z umieszczonych tam sof. Gdy pani Rovanova to zobaczyła, podgłosiła maksymalnie muzykę, uniemożliwiając tym samym jakiekolwiek rozmowy w holu hotelowym. Podeszłam i poprosiłam ją by nieco ściszyła. Pani Rovanova odpowiedziała mi wtedy ,że nie jest to dobre miejsce dla chorych dzieci i powinniśmy stamtąd wyjść, i pójść sobie na basen. Wytłumaczyłam ,że doktor zabronił mojemu dziecku opalania się, i że dziecko ma gorączkę. Wtedy pani Rovanowa wstała od swojego biurka, podeszła bardzo blisko mojego synka, wyjęła komórkę i – BEZ PYTANIA O ZGODĘ I JAKIEGOKOLWIEK UPRZEDZENIA- zaczęła robić zdjęcia mojemu synkowi!!!!!! Pierwszy raz w życiu byłam tak wstrząśnięta ,że nie wiedziałam co powiedzieć. Ponieważ dziecko zaczęło płakać, wzięłam je na ręce i wyszłam z recepcji. Powiem krótko: naprawdę dużo podróżowałam po świecie , po hotelach lepszych i gorszych, ale z tak chamskim i bezdusznym zachowaniem nie spotkałam się nigdzie. Mówi się ,że recepcja jest wizytówką hotelu, dlatego moja dobra rada: uciekajcie jak najdalej od Sunrise All Suite Resort i pani Rovanovy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje w Bułgarii

    Jesica, --- 10.02.2023 | Termin pobytu: sierpień 2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Niestety wakacji w Bułgarii nie będę miło wspominać. Pogoda we wrześniu była średnia. Były dni, że było przyjemnie ciepło, ale przez większość czasu strasznie wiało. Jedzenie w hotelu było strasznie tłuste, naczynia brudne. Pokój na pierwszy rzut oka wyglądał ok, ale niestety było brudno.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem