Opinie o Grifid Encanto Beach

Kategoria lokalna: 4

5.3/6
(24 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.4
Wyżywienie
5.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super pobyt

    Joanna, Warszawa 06.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Pobyt w tym hotelu oceniamy jako jeden z lepszych, mimo kilku zauważalnych wad. Na ogromny plus zasługuje jedzenie – było naprawdę pyszne, bardzo różnorodne, każdy znajdzie coś dla siebie. Codziennie świeże produkty, ciekawe smaki i dobrze zorganizowana strefa bufetowa. Pokoje są ładnie urządzone, przestronne i nowoczesne, jednak sporym minusem była jakość sprzątania – niestety, obsługa sprzątała powierzchownie. W ofercie były obiecane kosmetyki Rituals, ale okazało się, że dostępne są jedynie w pokojach wyższej klasy, co nie zostało wcześniej jasno zakomunikowane. Drinki serwowane w barach były smaczne, dobrze przygotowane i dostępne w szerokim wyborze. Również klimatyzacja w pokoju działała bardzo dobrze, a darmowe napoje w lodówce były miłym dodatkiem. Plaża była czysta i ładna, ale niestety leżaków było tam trochę za mało, co sprawiało, że trudno było znaleźć wolne miejsce w godzinach szczytu. W głównej restauracji również pojawił się pewien mankament – często trzeba było dość długo czekać na napoje do posiłków, co było nieco frustrujące. Największy minus to jednak obsługa – często sprawiała wrażenie niezadowolonej, momentami nawet nieuprzejmej, co psuło nieco ogólne wrażenie z pobytu. Podsumowując – hotel ma ogromny potencjał i oferuje naprawdę wysoki standard w wielu aspektach, jednak niektóre niedociągnięcia, szczególnie w zakresie obsługi, warto byłoby poprawić. Mimo wszystko, wakacje uważamy za bardzo udane i z chęcią tu jeszcze wrócimy. Ponadto obsługa biura Rainbow była świetna, wszystko dopięte na ostatni guzik.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje ok, bez przykrości ale i bez rewelacji

    Dominik 28.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel położony 1.5h dojazdu od lotniska. Pokoje przestronne. Hotel bardzo czysty, obsługa bardzo dbała o czystość. Wyżywienie monotonne (codziennie zmieniały się tylko pojedyńcze dania), jednak ich jakość była na wysokim poziomie. Na plaży bezpłatne leżaki, jednak w sezonie wysokim bywa problem z dostępnością. Wieczorne animacje dość słabe.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    zawiedziona

    Magdalena Sarna 16.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    minusy: w pokoju śmierdzi z kanalizacji; oferowany ultra all-inclusive nie jest w ofercie hotelu, hotel ma tylko all inclusive albo concept Guest - czemu Rainbow sprzedaje to jako ultra ? to oszustwo... jedzenie niesmaczne, musaka, gołąbki kwaśne mięso w srodku; 3 dni z mężem spędziliśmy w łóżku po zatruciu pokarmowym; obsługa hotelu jakby robiła nam łaskę że z nami rozmawia i cokolwiek dla nas robi; chcieliśmy zmienić nasz pobyt na concept Guest - niemożliwe... ciekawe czy pojawi się moja opinia tutaj. Jak nie to pójdzie na wszystkich portalach .

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    tragedia...

    xyz 14.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, samemu

    Hotel udający nowoczesny... Jeden z najgorszych pobytów, jaki miałem szansę doświadczyć... ogromne pieniądze wyrzucone w błoto... bardzo drogo, a nic w zamian...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem