Opinie o Grifid Moko Beach

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(47 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.6
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje w Bułgarii

    PATRYCJA 12.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel ok, pokoje czyste, sprzątane na bieżąco. Wyżywienie różnorodne, ale czystość talerzy, szklanek i stolików niestety nie na takim poziomie jaki powinien być (talerze niedomyte, szklanki z odciskami i zaciekami, na stolikach resztki jedzenia, podkładki z plamami). Plaża niedaleko, ale zejście na plażę po bardzo stromych schodach, od zaplecza, gdzie cały czas odbywały się jakieś prace remontowe, a pracownicy korzystali z przerwy na papierosa… nie czuliśmy się komfortowo przy przechodzeniu w strojach plażowych przy takiej „widowni”. Generalnie cały hotel to jeden wielki plac budowy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Grifid Moko Beach

    like 16.09.2024

    Zalety: - dobre i różnorodne jedzenie, - miła obsługa hotelowa, - piękne otoczenie Minusy: - brak szamponu w łazience, co na 4-gwiazdkowy hotel budzi zdziwienie, - obsługa nie wymieniała ręczników, - "lodowata" woda w basenie dziecięcym, - podczas ulewy hotel "przeciekał". Woda lała się po ścianach w pokojach gości, w restauracji, w lobby. Na podłodze były ogromne kałuże wody, - we wrześniu hotel już nie dba o organizację atrakcji dla dzieci, - jedna z managerek oskarżyła niektóre dzieci o niszczenie wyposażenia "pokoju rozrywki" i strasząc rodziców, że sprawdzi nagrania z monitoringu w obecności ochrony, pociągnie ich do odpowiedzialności finansowej. Wszystko okazało się kłamstwem, ponieważ połowa tego wyposażenia od dawna nie działała a managerka wymyśliła powód dla którego chciała zamknąć pokój rozrywki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mieszane uczucia

    Alicja 13.09.2024

    Hotel budzi mieszane uczucia Na plus bardzo czyste, wyremontowane pokoje (chociaż tanim kosztem i już pewne rzeczy się sypią). Bardzo miły personel porządkowy oraz kelnerzy. Niewątpliwym atutem była także bliskość plaży. Na początku września swobodna dostępność do leżaków Duże lobby a serwowane w barze drinki na najwyższym poziomie. Jedzenie nawet smaczne ale mało różnorodne. Dobre desery. Owoce w całości np jabłka gruszki, a np arbuz w trakcie naszego pobytu pojawił się 1 krotnie. Brak melonów czy ananasa. Zaangażowana animatorka dla dzieci Niestety na tym koniec Po niewielkim deszczu znajomym zalało pokój na ostatnim piętrze, oraz inne miejsca w hotelu np korytarz przy stołówce, wobec czego wchodząc do jadalni mijano rozłożone ręczniki i zaangażowany personel, który próbował się wody pozbyć. Wyjaśniło nam to zapach stęchlizny, który zauważyliśmy w tamtym miejscu zaraz po przyjeździe, a myśleliśmy że był spowodowany pozostawionymi na korytarzach bardzo brudnymi wykładzinami. Kolejny bardzo istotny minus to lodowata woda w brodziku, gdy czytaliśmy o tym w opiniach trudno było mi sobie wyobrazić jak woda w brodziku może być zimna, myślałam że opinie są przesadzone. Niestety basen z zjeżdżalniami i brodzikiem jest zasłonięty przez hotel i przez większość dnia pozostaje w cieniu. Coś na co hotel już nie ma wpływu to bardzo szybki uskok do morza, przez co młodsze dzieci, nasze w wieku 5 lat nie mają opcji same wejść po kolana do wody gdyż po pokonaniu fal odbijających się o brzeg niemal natychmiast następuje uskok, tak że minimalny wzrost aby sięgać dna wynosi ok 140 cm. Brak sensownego placu zabaw. Zamykanie hotelowej salki dla dzieci o godzinie 21 Zakaz korzystania z gier komputerowych dla dzieci poniżej 12 roku życia, zakaz powstał podczas naszego pobytu na życzenie dorosłych gości hotelu 5*, którym przeszkadzał harmider jaki tworzyli młodsi goście hotelu Kolejnym minusem jest wyjście z hotelu, który stał się bocznym skrzydłem hotelu 5*. Wiedzie ono przez liczne schody na zaplecze hotelu Noa, gdzie non stop stoją jakieś sprzęty, lub śmieci, zdarzało się, że jedząc główny posiłek na tarasie jadalni przyległym do tego zejścia, podjeżdżała śmieciarka. Całość sprawia że jak na standardy Europejskie hotel zasługuje może na 3*, chociaż był to nasz jedyny pobyt w Bułgarii i spotkaliśmy się z opiniami że niestety tak to tam wygląda. Hotel wychodził korzystniej cenowo niż np Grecja, jednak sami byśmy się na niego ponownie nie zdecydowali

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wczasy z dziećmi

    DAMIAN, MYSLOWICE 10.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel i obsługa Moko Beach bez zastrzeżeń. Pokój duży i przestronny, dostawka wygodna, spokojnie mieści się dwójka dzieci. Mieliśmy szczęście dostać pokój z widokiem na morze. Niestety na tym plusy się kończą. Hotel był ledwo co otwarty, nie działał wodny plac zabaw dla dzieci, nie działała główna restauracja, nie ma śniadań kontynentalnych jak w opisie. Na basenie leżały pozostałości po remoncie. Goście Moko Beach nie mogli zajmować leżaków przy głębokich basenach, był to teren sąsiadującego hotelu. Do plaży chodziliśmy wokól sterty śmieci. Jedzenie, bar na plaży, przekąski wszystko na plus. Animacje prowadzone głównie po czesku, animatorzy nie zachęcali do zabawy, dzieci nie były zainteresowane.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Reklamacja

    Mirosław, Branice 23.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Pokoje nowe ale jedzenie bardzo kiepskie codziennie to samo. Brak animacji dla dzieci w porównaniu z biurem z Czech.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Grifid Moko Beach - hotel drugiej kategori

    Dawid 12.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Pobyt początkiem sierpnia 2024. PLUS za kelnerów którzy się starają i uśmiechają, dobre jedzenie i czystość pokoi. MINUS to lotrryjna czystość talerzy i kubków, fatalne dojście schodami na plażę i baseny gdzie wiecznie stały jakieś auta, śmieciarki, robotnicy, palety, materiały budowlane itp. Na plażę można oczywiście iść drogą ale nadkładamy bardzo np z dziećmi w wózku. Można Też przejść przez hotel NOA ale tutaj zaczyna się moja opinia- w Hotelu Moko czujesz się jak gość drugiego sortu. NOA dzieli z Moko baseny natomiast bar w idealnym miejscu między basenami jest dla gości NOA. Dla Moko jest bar przy plaży do którego były wieczne kolejki. Jakość napoi zadna- Cola, tonic z woreczka (sama chemia) wódki,.whisky na plaży najtańsze możliwe. W głównym barze w recepcji były inne wódki natomiast główny bar był łączony z gościami pierwszej kategori (czyt. NOA). Siedząc na basenie patrzysz na piękny hotel, ale nie swój hehe NOA. Na plaży mamy dwa rodzaje leżaków, plastikowe najtańsze i materiałowe dla gości NOA. Oczywiście przy basenie i na plaży trzeba sobie wstać i około 8 zająć najlepsze miejsca ręcznikiem (codzienna walka). Animacje po czesku - jedne i te same, przez tydzień cały czas to samo. Pdzedszkole niby jest (wspolne z noa, ale kompletnie dzieci nie maja co tam robic, animatorki w przedszkolu poprostu są. Jedzenie nie urozmaicone, brak np ryb, owoców morza. Ultra all inclusive też oszukiwane bo po kolacji nie ma nic do jedzenia do śniadania, a jak masz otwarty bar to przydało by się coś przegryźć. PLUSOWALEM KELNEROW I OBSLUGE- menadzerowie natomiast sa cieniutcy - menedzer od barmanow nie ogarnia, nie usmiechniety, zestresowamy, obsluga na niego tez narzekala, menedzerka hotelu probuje robic dobre wrazenie ale nic z nia nie mozna zalatwic - np powie Ci ze stolu do tenisa nie ma, jest w Hotelu Sentido Marea z ktorym wspolpracujemy, idz sobie wyżebraj czy Ci pozwola. Na tv przy barze leca reklamy hoteli sieci Grifid - wogole nie wspolmierne z tym co pokazuje hotel Moko. Wieczorem walka o miejsca na jedynym tarasie gdzie można by było wypić coś z baru. Generalnie gdyby nie kelnerzy ooo i menedżer stołówki! (Fajny uśmiechnięty gosc). 4 gwiazdki ma hotel NOA,Moko okolice 3. Generalnie nie warto. Jesteś w tym hotelu gościem drugiej kategori.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Zenujacy oceniony na 0

    Grzegorz 06.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Rainbow nie wywiązało się z umowy wspaniałych wakacji. Hotel w remoncie, basen w remoncie, brak baru 24h w hotelu. Ciągle hałasy z budowy. Jak typowy Polak na urlopie. Tylko zamiast remontować uczestniczył w tym niechcący. Tak więc odpoczynek oceniany na 0. Nie polecam biura podróży skoro nie potrafią się wywizac z umowy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem