Opinie o Melia Grand Hermitage

Kategoria lokalna: 5

5.5/6
(29 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Melia Grand Hermitage- Bułgaria

    Dagmara, Gdańsk 26.09.2014

    Pobyt był bardzo udany, blisko do morza i promenady. Animatorzy bardzo mili tak samo jak obsługa. Jedzenia bardzo dużo. Niezależnie o której godzinie się zejdzie to zawsze coś jest. Nie jest tak że kto pierwszy ten lepszy. Jak tylko kończy się danie to kuchnia od razu dokłada na nowo. Gotują wiadomo po swojemu więc jak ktoś się chce przyczepić to pewnie do tego się przyczepi. Ja jednak jako osoba która jest bardzo wybredna zawsze znalazłam coś co zjadłabym ze smakiem. Póki co jest to najładniejszy Hotel w jakim byliśmy więc bardzo polecamy. Czytając wcześniej opinie widziałam skargi na jedzenie czy to że trzeba czekać na windę. My na wakacjach się nigdzie nie spieszymy więc to że raz czy dwa trzeba było poczekać na windę MINUTĘ to naprawdę nie jest żadnym problemem. Hotel przystosowany dla dzieci, są specjalne zajęcia, zabawy a nawet taki klub, w którym animatorki zajmują się w ciągu dnia więc na spokojnie można zostawić tam maluchy pod dobrą opieką.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    polecam dla rodzin z dziećmi

    Aleksandra Szczecin 22.04.2014

    Pokój duży, czysty, sejf bezpłatny, obsługa hotelowa uśmiechnięta i pomocna. Jedzenie zróżnicowane, w godzinach szczytu zdarzało się, że obsługa nie nadążała ze sprzątaniem stolików, dla małych dzieci krzesełka do karmienia. Przeważająca ilość Rosjan i Niemców, bogata oferta animacyjna - podczas 7 dni każdego dnia inny program wieczorny dla dorosłych poprzedzony animacjami dla dzieci - piosenki i mini dyskoteka. Hotel znajduje się z samym centrum, do plaży blisko, nawet z wózkiem. Jeden duży basen, oddzielny brodzik dla dzieci. Minusem linoleum w koło basenu w kolorze czarnym - nagrzewało się i strasznie brudziło stopy. Ponadto w hotelu kantor oferujący dobra cenę za wymianę euro czy dolarów. Figloklub dla starszych dzieci. Ręczniki i leżaki bezpłatne przy basenie. Rezydentka lokalna mówiąca po polsku. Nie polecam wycieczek fakultatywnych dla rodzin z małymi dziećmi. Ciekawą propozycją jest delfinarium do którego można dojechać taxi lub autobusem.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Super Urlop

    kumolka 22.06.2018

    Polecam hotel Melia najlepszy w Złotych Piaskach , jedzenie , animacje , pokój super . Biuro Raibow stanęło na wysokości zadania. Polecam

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    bardzo dobry

    Jarosław, Chojna 17.08.2015

    super pobyt, polecam

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Hotel SUPER - Obsługa Bardzo Życzliwa

    Marek, Warszawa 29.06.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    Przebywaliśmy z żoną na wczasach w Hotelu Melia Hermitage w Złotych Piaskach od 14 do 28 czerwca 2016 r . Jest to duży 5 gwiazdkowy hotel zasługujący w pełni na tę kategorię, ponad 700 pokoi. Utrudnieniem na pewno jest bardzo duża ilość gości. Tłok częściowo rozwiązuje wykupienie opcji Level. Połowę wczasów mieliśmy opcję All Inclusive a później wykupiliśmy pakiet Level. Pokoje są bardzo duże (całość – pokój, łazienka zajmuje 43 m2). Łazienka posiada dużą wannę oraz dużą kabinę prysznicową, 2 umywalki, toaletę oraz bidet. Kabina prysznicowa pozwala swobodnie poruszać się pod prysznicem, ok. 150 cm x 80 cm. Ciśnienie wody bardzo dobre, nie ma problemów z ciepłą wodą. Klimatyzacja sprawna w pokoju, sejf bezpłatny. Internet WiFi bez hasła dobrze działa. Czysto, pokoje sprzątane codziennie, obsługa sympatyczna uśmiechnięta, chętna do udzielenia wszelkiej pomocy. Są 3 rodzaje pokoi – pod względem położenia; 1) widok na ulicę-mało sympatyczny, 2) widok boczny na morze (można wykupić w Rainbow w Polsce) taki mieliśmy - bardzo dobry, 3) widok na wprost morza – dostępny dla poziomu LEWEL- do wykupu tylko na miejscu w recepcji. Na balkonach 2 fotele plastikowe i stoliczek oraz suszarka do bielizny – bardzo przydatna (warto zabrać żabki do przyczepienia wypranych rzeczy do suszarki). Żelazko na miejscu wraz z deską do prasowania można pobrać u pokojowej. Do plaży ok. 200 metrów ale serwis plażowy płatny leżak 8 lewa, parasol 8 lewa, materac 3 lewa. Komplet 2 leżaki , parasol i 2 materace powinno się zapłacić 24 lewa (ale uwaga czasami chcąc naciągnąć na 30 lewa (2 materace) Tymczasem w takim układzie 2 materace powinny być za darmo – TARGOWAĆ!!!! Jedzenie wg mnie dobre choć brakowało mi zup -są ale ze 2 rodzaje i mnie nie odpowiadały- ale bywają różne gusty. Przystawki i desery duży wybór – wspaniałe pomidory i kartofle. Owoce – winogrona, banany itp. Do obiadów i kolacji wina czerwone i białe wytrawne. Telewizja – 1 stacja telewizyjna w języku polskim i to chyba najsłabsza ze wszystkich TV Polonia. Baseny – zewnętrzny – duży tłok , trzeba rano najlepiej przed śniadaniem zająć leżak potem różnie może być, Woda ciepła, czysta. Basen wewnętrzny bardzo dobry szczególnie dla dzieci. Jacuzi słabe ledwo co można wyczuć bąbelki. Sauna dostępna tylko dla poziomu Lewel lub płatna. Wycieczki byliśmy na dwóch 1) Delfinarium z Warną – niektórzy jadą indywidualnie Pokazy delfinów 3 razy dziennie 10,30 następny ok. południa i ostatni ok. 15-tej. Ceny biletów dorosły 20 Lewa dziecko 14 lewa. Dzieci u nich są od 2 do 12 lat –nie tak jak w Polsce. Można dojechać taksówką lub autobusem. 2) wycieczka do Bałcziku ale uwaga w informacjach podany jest jeden rodzaj wycieczki a są tam 2 rodzaje jedna z wieczorem bułgarskim druga bez wieczoru. Ta bez wieczoru jest krótsza i jak się przewodnik postara to można zdążyć na kolację. Kolację są do 21.00. Po promenadzie jeździ kolejka cena 4 lewa od osoby. Teraz o poziomie Level ---Zasadnicza różnica to mniejszy tłok, pokój z widokiem na morze, lepsza restauracja i kawiarnia na 8 piętrze, oraz strefy zarezerwowane dla gości Level obok basenu zewnętrznego i w ogrodzie poniżej basenu, W czasie posiłków Level nie ma tłoku oraz śniadanie jest do godziny 11.30 W Level jest możliwość opuszczenia pokoju w dniu wyjazdu później do 16-tej a nie do godziny 12-tej. Leżaki strefy Lewel z materacami. Niestety cena za strefę Level dość duża 43 euro za 1 dzień (tak za jeden dzień!) od pokoju. Przy zachowaniu dotychczas zajmowanego pokoju (mieliśmy z bocznym widokiem na morze) otrzymaliśmy 10 % bonifikaty czyli 38,70 euro za 1 dzień. Formalności załatwia się na miejscu w recepcji. Od nas nie chcieli przyjąć Euro – chociaż cena w euro- musieliśmy płacić lewami lub kartą. W czasie naszego pobytu wymiana w hotelu nie jest dobra 1,80 lewa za 1 euro a poniżej na promenadzie w kantorach 1,93 lewa za 1 euro. Nie ma komisowego. Nie wymieniać u ludzi na ulicy – możliwe oszustwa np. fałszywki !!! Rezydent – ma pod swoją opieką 6 różnych hoteli. Nie jest więc dostępny cały czas a okazjonalnie. Ma wyznaczone dyżury kiedy powinien być w danym hotelu. Niestety nie można temu ufać. Zdarzyło nam się, że po przyjeździe dostaliśmy od rezydentki datę i godzinę o której będzie w naszym hotelu. Niestety – wydaje się to dziwne – rezydentka samoistnie zmieniła termin swojej obecności, nie zaznaczyła tego na tablicy informacyjnej gdzie był termin podany nam wcześniej. Czekaliśmy bez skutku. Po rozmowie rezydentka nawet nie pomyślała aby przeprosić za swoje nieodpowiedzialne działania zmuszające wczasowiczów do tracenia czasu. Przy meldunku w hotelu też nie można liczyć na pomoc rezydenta. Właściwie nie wiadomo jakiej pomocy od takiego rezydenta należy oczekiwać. Ogólnie hotel można polecić. W porównaniu z innymi w Bułgarii o wiele lepszy!!!!

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bardzo dobry hotel

    Krzysztof Warszawa 17.09.2014

    Ogólne wrażenie z hotelu - wysoki standard, świetna obsługa.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    urlop 2015

    Miroslaw, Mielno 13.09.2015

    w zasadzi po tygodniowym pobycie w hotel nie mam specjalnych zastrzezen bardzo milo wspominam pobyt w hotelu

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Bardzo dobry hotel

    Gosska 12.09.2016

    Hotel położony na dużym terenie, z ogrodem, tuż przy promenadzie, blisko na plażę. Na plaży komplet: 2 leżaki+materace+ parasol 30 lewa! Drogo! Na promenadzie znajdują się sklepy, knajpki, restauracje, markety, apteki, kantory, itp. GłOwna restauracja duża, nie było problemów z wolnym i nakrytym stolikiem, mimo dużej ilości gości. Wyżywienie bardzo dobre! Codzienne live cooking, gdzie ustawiały się kolejki, ale szybko się przesuwały. Dobrym rozwiązaniem są po 2 stanowiska z każdej strony z napojami, warzywami, owocami, daniami głównymi. Tu nie było kolejek. Czystość bez zarzutu. Kolacje tematyczne. Śniadania trochę mogą się znudzić, ale nikt nie wyjdzie głodny. Bardzo dobre desery! Owoce dostępne do każdego posiłku.Ponadto kilka barów, gdzie w ciągu dnia są dostepne napoje, drinki, piwo. Dobra kawa z ekspresu w Cafe Roma, w lobby. Budkaz lodami. Pokój duży, przestronny, ładnie urządzony, bardzo duże i wygodne łózka. Klimatyzacja indywidualnie sterowana, tv, balkon, minibar płatny! Trochę to żenujące, jak na hotel 4*+. Na powitanie...butelka wody mineralnej! Potem już jej nie ma....myślę, ze podobnie jak z minibarem, woda powinna być codziennie dokładana. W słabszych hotelach jest taki zwyczaj. Sejf bezpłatny. Ładnie wyposażoną łazienka, z wanną, prysznicem, bidetem, dwoma umywalkami. Dostępne kosmetyki: żel pod prysznic, balsam do ciała, szampon i odzywka do włosów. Niefajna suszarka, typu "rura od odkurzacza". Personel uprzejmy. Sprzątanie niedokładne. Czasem pani ograniczyła się do pościelenia łóżek i wymiany ręczników. Taka usługa nie zasługuje na napiwek. W recepcji ciężko się doprosić o żelazko. Dwa razy prosiłam i ani razu nie doczekałam się. Musiałam anulować prośbę, bo ileż można czekać? Przy check in przez błąd młodego recepcjonisty niepotrzebnie trzeba było czekać 1,5 godziny na pokój, gdyż "był niegotowy". Jak się okazało, chłopiec pomylił nas z kimś innym! Bez problemu można się dogadać po angielsku. Animacje dla każdego. Codziennie o 10.30 gimnastyka (joga, streching, itp), zumba, nauka tańca, wieczorki z rożnymi rodzajami show (bułgarski, Broadway, kabaretowy, itp). Internet dostępny w każdym miejscu hotelu, choć dość obciążony. Nie ma problemów z leżakami przy basenie, choć panuje dziwny system rezerwacji (jak w większości hoteli). Niektórzy goście rzucają ręczniki i idą na kilka godzin poza hotel. Nie wiem po co blokują leżaki? Takie ręczniki powinny być zabierane. Jestem zadowolona z pobytu w hotelu i chętnie tam kiedyś wrócę i będę polecać ten hotel wymagającym klientom. Jedynie nie podoba mi się opcja LEVEL. To tworzenie getta w hotelu dla "lepszych"(czytaj boagtszych gości). Jesli ktoś ma ochotę i możliwośc więcej zapłacić, powinien mieć osobny hotel np. 6*. W katalogui biuro nie informuje o takiej opcji.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    ocena hotelu

    Joanna, Lębork 11.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    pobyt b. udany, hotel doskonały, czysty, dobre różnorodne jedzenie, dużo atrakcji, animacje, ciekawe połozenie, blisko morza, dobra uprzejma obsługa, rezydent ok. ciekawe propozycje wycieczek, spa ,siłownia, masaże, baseny kryty i na zewnątrz polecam !!!!!!!!!!!!

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo fajny hotel

    Krzysztof, ŚWIĄTNIKI GÓRNE 15.10.2014

    Polecam wszystkim.Miło,czysto,dobre jedzenie.. Jedyny mankament to drogi serwis plażowy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem