Opinie o Melia Grand Hermitage

5.5/6 (29 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.5/6
29 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.7
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
5.2
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    urlop 2015

    w zasadzi po tygodniowym pobycie w hotel nie mam specjalnych zastrzezen bardzo milo wspominam pobyt w hotelu

    Miroslaw, Mielno - 13.09.2015

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Bardzo dobry hotel

    Hotel położony na dużym terenie, z ogrodem, tuż przy promenadzie, blisko na plażę. Na plaży komplet: 2 leżaki+materace+ parasol 30 lewa! Drogo! Na promenadzie znajdują się sklepy, knajpki, restauracje, markety, apteki, kantory, itp. GłOwna restauracja duża, nie było problemów z wolnym i nakrytym stolikiem, mimo dużej ilości gości. Wyżywienie bardzo dobre! Codzienne live cooking, gdzie ustawiały się kolejki, ale szybko się przesuwały. Dobrym rozwiązaniem są po 2 stanowiska z każdej strony z napojami, warzywami, owocami, daniami głównymi. Tu nie było kolejek. Czystość bez zarzutu. Kolacje tematyczne. Śniadania trochę mogą się znudzić, ale nikt nie wyjdzie głodny. Bardzo dobre desery! Owoce dostępne do każdego posiłku.Ponadto kilka barów, gdzie w ciągu dnia są dostepne napoje, drinki, piwo. Dobra kawa z ekspresu w Cafe Roma, w lobby. Budkaz lodami. Pokój duży, przestronny, ładnie urządzony, bardzo duże i wygodne łózka. Klimatyzacja indywidualnie sterowana, tv, balkon, minibar płatny! Trochę to żenujące, jak na hotel 4*+. Na powitanie...butelka wody mineralnej! Potem już jej nie ma....myślę, ze podobnie jak z minibarem, woda powinna być codziennie dokładana. W słabszych hotelach jest taki zwyczaj. Sejf bezpłatny. Ładnie wyposażoną łazienka, z wanną, prysznicem, bidetem, dwoma umywalkami. Dostępne kosmetyki: żel pod prysznic, balsam do ciała, szampon i odzywka do włosów. Niefajna suszarka, typu "rura od odkurzacza". Personel uprzejmy. Sprzątanie niedokładne. Czasem pani ograniczyła się do pościelenia łóżek i wymiany ręczników. Taka usługa nie zasługuje na napiwek. W recepcji ciężko się doprosić o żelazko. Dwa razy prosiłam i ani razu nie doczekałam się. Musiałam anulować prośbę, bo ileż można czekać? Przy check in przez błąd młodego recepcjonisty niepotrzebnie trzeba było czekać 1,5 godziny na pokój, gdyż "był niegotowy". Jak się okazało, chłopiec pomylił nas z kimś innym! Bez problemu można się dogadać po angielsku. Animacje dla każdego. Codziennie o 10.30 gimnastyka (joga, streching, itp), zumba, nauka tańca, wieczorki z rożnymi rodzajami show (bułgarski, Broadway, kabaretowy, itp). Internet dostępny w każdym miejscu hotelu, choć dość obciążony. Nie ma problemów z leżakami przy basenie, choć panuje dziwny system rezerwacji (jak w większości hoteli). Niektórzy goście rzucają ręczniki i idą na kilka godzin poza hotel. Nie wiem po co blokują leżaki? Takie ręczniki powinny być zabierane. Jestem zadowolona z pobytu w hotelu i chętnie tam kiedyś wrócę i będę polecać ten hotel wymagającym klientom. Jedynie nie podoba mi się opcja LEVEL. To tworzenie getta w hotelu dla "lepszych"(czytaj boagtszych gości). Jesli ktoś ma ochotę i możliwośc więcej zapłacić, powinien mieć osobny hotel np. 6*. W katalogui biuro nie informuje o takiej opcji.

    Gosska - 12.09.2016

    23/27 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    ocena hotelu

    pobyt b. udany, hotel doskonały, czysty, dobre różnorodne jedzenie, dużo atrakcji, animacje, ciekawe połozenie, blisko morza, dobra uprzejma obsługa, rezydent ok. ciekawe propozycje wycieczek, spa ,siłownia, masaże, baseny kryty i na zewnątrz polecam !!!!!!!!!!!!

    Joanna, Lębork - 11.07.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    4/5 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Bardzo fajny hotel

    Polecam wszystkim.Miło,czysto,dobre jedzenie.. Jedyny mankament to drogi serwis plażowy.

    Krzysztof, ŚWIĄTNIKI GÓRNE - 15.10.2014

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem