Opinie klientów o Palm Beach

5.0 /6
22 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.8
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.0
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

B2 11.09.2018
Termin pobytu: wrzesień 2019

"Hotel Transylwania" - trochu smieszno, trochu straszno

No cóż - wczasy uważamy za mimo wszystko udane, chociaż na miejscu było trochę minusów. Jadąc do tego hotelu, nie warto polegać tylko i wyłącznie na opisach w katalogach i na tym co ten hotel oferuje. Trzeba zabrać ze sobą jak my - sporą dawkę optymizmu, trochę własnych pomysłów na spędzenie czasu i przede wszystkim "brać wszystko z jajem", nie do końca poważnie. Nie mieliśmy nigdy sporych wymagań co do warunków pobytu na wczasach, ale kiedy hotel reklamuje się jako "czterogwiazdkowy", to naprawdę powinno być trochę lepiej. Za kuchnię na pewno jedna porządna gwiazdka się należy, co do pozostałych trzech gwiazdek - za Chiny nie zgadnę, za co je dostali... Tak jak już napisałem, urlop udany, ale jesteśmy trochę rozczarowani poziomem hotelu. Szkoda, bo mogło być o niebo lepiej. Chcecie poczytać..?

1.5/6

Dżasta 04.08.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Hotel dla niewymagających

Pojechaliśmy z Narzeczonym na wczasy last minute pod koniec lipca 2018r. Jeżeli wybierasz się na wakacje i nie oczekujesz od samego hotelu nic więcej poza minimum (chociaż i to jest mocno zawyżone..) to spokojnie możesz wybrać ten hotel. Jedyne co mogę ocenić na bardzo duży plus to jedzenie - jest przepyszne, różnorodne - każdy znadzie coś dla siebie. Opcja all inclisive do 22, bo do tej godziny jest czynny bar (jedyny zresztą na terenie hotelu, nie biorąc pod uwagę baru w restauracji, ale tylko podczas wydawania posiłków - nie to było dla nas najważniejsze. Ale pokój, który dostaliśmy.. naprawdę nikomu nie życzę takich warunków. Pokój na parterze z widokiem na park - okej, trudno - sezon w pełni, więc nic lepszego nie udało się pewnie dla nas znaleźć. Zaznaczę, że przyjechaliśmy do hotelu z lotniska w Burgas - jakieś 2 godziny drogi, byliśmy po 1 w nocy na miejscu. Miła Pani w recepcji niestety nie potrafiła nam pomóc w zmianie pokoju, kazała przyjść następnego dnia o 14 jak przyjdzie menadżer. Pokój na parterze tragedia, wchodząc do pokoju rozdeptaliśmy kilka robaków - widać, że dawno nikt tutaj nie zaglądał, brudny poplamiony dywan, stęchlizna, ogólnie warunki zwiastujące słaby pobyt. Byliśmy zmęczeni, po wybiciu robactwa jakoś udało się zasnąć. Niestety nie można było uchylić balkonu, gdyż parter równał się z ulicą, bardzo ruchliwą, po prostu się baliśmy. Był niesamowity hałas. Panie sprzątające co prawda zmieniały jedynie prześcieradła i poszewki. Dywan z okruchami, włosami, nikt tam nie odkurzał - może raz przez cały nas pobyt (8dni). Na drugi dzień oczywiście dowiedzieliśmy się, że nie ma możliwości zmiany pokoju gdyż jest "high seazon". Widzielismy, że było mnóstwo wolnych pokoi, ale słyszeliśmy z opowieści, że Polacy zwykle dostają te najgorsze. W recepcji co 2h kazali przychodzić i sprawdzać czy coś się zwolniło...Odprawiali nas w kwitkiem. Niestety musieliśmy zostać w tym mało godziwym pokoju do końca pobytu, Pani rezydentka nie pojawiła się też pierwszego dnia na spotkaniu, potem nie była również nam w stanie pomóc. Jesteśmy bardzo rozczarowani... W opisie plaża 30m od hotelu.. no niestety to też są brednie, samo zejście z hotelu po schodach to jakieś 30min + ulica, którą trzeba pokonać + sklepiki. Ale dla nas to też nie był problem. Prywatna hotelowa plaża to też są jakieś kpiny - leżaki stare, dziurawe parasole, nikt tam nie pilnuje czystości.. Jeżeli chodzi o same animacje to dla dzieci super sprawa, dla dorosłych było mało atrakcji i zabaw, generalnie po 20 już było po wszystkim. Transfer z narzeczonym w drodze powrotnej spędziliśmy na podłodze w autokarze, ponieważ nie było dla nas miejsca!! Mam wrażenie, że biuro Rainbow w ogóle nie ma pojęcia jak ich klienci są traktowani i nic sobie w tego nie robi! Ja wiem, że to były wakacje last minute, ale czy to znaczy, że nie należą nam się godziwe warunki?! Jesteśmy bardzo rozczarowani naszymi pierwszymi wakacjami z Rainbow, a tego hotelu niestety nie możemy polecić nikomu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem