Opinie klientów o Sunrise Blue Magic Resort

5.4 /6
181 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.7
Pokój
5.4
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Piotr 08.09.2019

ok

generalnie ok, brak rozrywek dla dorosłych, zbyt mało stolików w restauracji.

5.0/6

PRZEM 19.07.2021

Bułgaria 2021

Wycieczka rodzinna, z małym dzieckiem. Hotel przeznaczony właśnie dla rodzin z dziećmi. Hotel nowoczesny, b. blisko do morza; na terenie hotelu dwa baseny (w tym jeden dla dzieci) - 2 ratowników na basenach. Teren hotelu ogrodzony, ochroniarze przy każdym wejściu. Obsługa generalnie pomocna (z jakimiś małymi wyjątkami). Dwójka animatorów z Polski. Wiele zabaw dla dzieci, wieczorem "mini disco". Hotel czysty, estetyczny. Możliwość wypożyczenia rowerów, oraz zamówienia taksówki hotelowej (po dobrej cenie) do innych miejscowości.

4.5/6

Justyna, Gorzyce 20.07.2021

prawie wszystko ok

Hotel czysty, zadbany, sprzątany co dzień, ręczniki wymieniane na bieżąco. Zarówno obsługa hotelowa jak i kelnersko/restauracyjna bez zarzutów. Jedzenie różnorodne, smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Morze bliziutko, woda ciepła i czysta. Baseny hotelowe ok, woda ciepła aczkolwiek brakowało mi sprzątania basenów np. robota, który zbierałby piasek z dna. Przez 7 dnia pobytu ani razu nie widzieliśmy, żeby ktoś sprzątał basen. A po 3-4 dniu było go już na dnie dosyć sporo. Bardzo duży minus za brak opaski all inclusive po zakończeniu doby hotelowej. To, że należy się wykwaterować do konkretnej godziny jest jak najbardziej zrozumiałe ale żeby przez kolejnych 7 godzin oczekiwania do odlotu nie można było skorzystać z jedzenia i picia przy 28 C to lekka przesada. Rainbow powinien uzgadniać takie rzeczy z hotelem, bo nigdzie na świecie się z tym nie spotkaliśmy.

4.5/6

Jan, Rusiec 03.08.2022

ogólna opinia

Hotel, obsługa hotelowa, obsługa rezydenta bardzo dobra. Wyżywienie doskonałe. Położenie i okolice bardzo spokojnie i cicho. Chyba trochę za mało atrakcji dla dzieci i mało animacji w języku polskim. Ponadto piękna plaża.
136373846
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem