Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Same mediny i meczety i za dużo wolnego czasu w miejsvach ,gdzie praktycznie nic nie ma. Plusem pilotka, której nigdy nie było ciężko opowiadać o Maroku
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nietrafiony termin - biuro powinno poinformować o Ramadanie i jego ograniczeniach dla turystów. Zbyt długie i nudne przejazdy. Kiepski program ,mała różnorodność i brak dostępu do niektórych obiektów. Monotonne jedzenie. Beznadziejny wręcz obrzydliwy hotel w Agadirze Przynosi ujmę Rainbowowi a turystów upokarza swoim tragicznym standardem Wyjazd nie jest godzien polecenia znajomym
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chociaż kupowałam wycieczkę w biurze stacjonarnym nie zostałam poinformowana o tym, że w tym czasie jest w Maroko ramadan i w wielu miejscach nie można nawet wypić kawy bo kafejki i restauracje są nieczynne. Cena wycieczki, jak na ten termin była moim zdaniem bardzo zawyżona - ok. 5 000 zł za tygodniowy pobyt. Koszt 165 EUR na wejścia do pewnych miejsc będących w programie jest również zawyżoną kwotą. Podpisujecie umowę, że noclegi są w hotelach 3 i 4 gwiazdkowych. Zapomnijcie o 4 gwiazdkowych!!!! Tylko 3 gwiazdkowe. Jestem zadowolona, że zobaczyłam coś w Maroku ale z Rainbow chyba się już nie wybiorę.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro tragedia !!! oferta niezgodna z opisem. Wycieczka kupiona w opcji first minute.Jak się okazało oferta cenowa first minute nie była najtańsza jak zapewniało biuro. Objazd Maroka Cesarskie Miasta 26-06 do 3.07. Autokar zamiast tego który był obiecany podczas zakupu wycieczki był stary gruchot firmy Bo Voyage. W czasie upałów klimatyzacja była niewydolna, mało miejsca na nogi. Na dwa dni przed wyjazdem biuro zmieniło godziny wylotów przez co straciliśmy jeden dzień. Pilotka Pani Alicja osoba niekompetentna i nie posiadająca żadnej wiedzy dotyczącej Maroka, bez doświadczenia. Jak się okazało był to jeden z jej pierwszych wyjazdów. Totalny brak profesjonalizmu.Po objedzie mieliśmy wykupiony pobyt w Agadirze w hotelu Iberostar Founty Beach. Biuro ma chyba wykupione pokoje w najgorszej części hotelu. Nasz pokój był z widokiem na toaletę miejską. O zamianie bez dopłaty nie było mowy. Sam hotel w porządku natomiast był utrudniony kontakt z rezydentką przez dobę nie odpowiadała na sms-y i telefony, kiedy chcieliśmy zmienić pokój. Szkoda pieniędzy na to biuro nie polecam.