Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem bardzo zadowolona, a najbardziej z profesjonalnej pilotki Pani Niny .która miała dużą wiedzę ciekawie opowiadała i profesjonalnie czuwała nad całą grupą Zadowoloma byłam też z autokaru i większości hoteli Najsłabiej oceniam hotel Omega gdzie na ostatnim noclegu pogryzły mnie jakieś insekty ,w tym hotelu była bardzo nieświeża pościel.Ale w ogólnym podsumowaniu była bardzo dobrze Małgorzata
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt bardzo udany, jak większość poprzedników źle oceniam tylko pierwszy hotel. chociaż na jedzenia nie można narzekać. Mieliśmy szczęście obcować przez 7 dni z najlepszą pilotką jaką poznałem czyli z Panią Krystyną Dąbrowską dzięki której nasza wiedza o Maroku została pogłębiona a czas niekiedy dość długich przejazdów (np. Marakesz - Fez) mijał niepostrzeżenie. Piękna polszczyzna, radiowy głos, umiejętność przekazywania swojej ogromnej wiedzy, kultura osobista i uroda. Wszystko w najlepszym gatunku. Bardzo szkoda mi tych ludzi, którzy zwiedzali Maroko z innymi pilotami (zwłaszcza z panem kilka razy wspomnianym). Rezydentka podczas pobytu p. Dorota także bez zastrzeżeń. Pozdrawiam wszystkie panie z Reinbow.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kolejny udany wyjazd z Rainbow. Ciekawy program, profesjonalny pilot, dobra organizacja no i oczywiście smaczna kuchnia! Polecam! Naprawdę warto!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bogata w wrażenia wycieczka. Duża ilość informacji przekazywana przez pilota. Program zrealizowany prawie w zapowiedzianej całości. Jedyne mankamenty to dość długie przeloty autokarowe rekompensowane w tym czasie informacjami przekazywanymi przez pilota. Drugi mankament to kiepskie wyżywienie na objeździe. Prym w negatywną stronę wiedzie Hotel Waszyngton. Na pobyt zdecydowanie polecamy Hotel Iberostar . Tak zwany Full wypas - chyba niewiele można więcej chcieć. Agadir nie zawsze zapewnia słońce końcówka maja - mieliśmy jeden dzień słoneczny, wieczory zimne. W maju - ramadan nie polecam tego terminu. Pilot ostrzega przed wyjściem z hotelu przed zachodem słońca, marokańczycy głodni - to tak jak każdy, głodny to zły.