Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szkoda czasu i kasy ...
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka ciekawa, ale MUSI BYĆ INNY PILOT !!!!! Program niezgodny z zawartą umową.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kraj, ogólny plan wycieczki oraz bezpośrednio zaangażowani ludzie – pilot, kierowca, przewodnicy – na pewno zasługują na pozytywne oceny. Wydawało się, że to będzie udany wyjazd, ale niestety chęć osiągnięcia maksymalnych zysków przy minimalnych kosztach oraz całkowity brak poszanowania naszego czasu sprawiły, że wakacje nie spełniły naszych oczekiwań. Hotele były dalekie od standardów, a jedzenie na prawie każdym etapie podróży pozostawiało wiele do życzenia. Największym rozczarowaniem była organizacja, która naprawdę wystawiła naszą cierpliwość na próbę. Mieliśmy wyjazd łączony (zwiedzanie + pobyt), co zapowiadało się obiecująco. Jednakże po powrocie do Agadiru zamiast od razu zabrać nas do naszego hotelu pobytowego spędziliśmy dodatkową noc w obskurnym hotelu. Następnego ranka czekaliśmy na objazd po nieskończonej ilości hoteli, a na miejscu nie dostaliśmy pokoju od razu, ponieważ były one wydawane dopiero po południu. Było to absolutnie frustrujące i niezrozumiałe. Ta organizacyjna niekompetencja nie tylko zrujnowała naszą cenną część dnia, ale również wywołała poczucie, że nasz czas i komfort nie mają żadnego znaczenia.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd ten będzie mi się kojarzył nie tylko z piękną architekturą Maroka i fantastycznymi kolorami, ale również z BARDZO niemiłą i nie pomocną obsługą. Na początek osoba, która czekała na nas na lotnisku nie miała ochoty na pomoc przy zagubionym bagażu i zrzuciła wszystko na pilota, którego zobaczyliśmy dopiero następnego dnia. Niestety Pani pilot (Martyna) była bardzo nieprzyjemna. Nie tylko na początek nie chciała pomóc bo jak stwierdziła nie jest od tego, to jeszcze podnosiła głos. Wszystkich traktowała z góry, a gdy ludzie skarzyli się na brak klimatyzacji w autokarze kazała wysiadać i przyjechać w grudniu. Brak szacunku okazywała wszystkim. Pod koniec próbowała nadrobić swój brak taktu ale.... I pomimo fajnej wycieczki pozostał niesmak.....