Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pan pilot nie interesował się grupą tylko interesy gdzie można zarobić na grupie :w ciągu jedniego dnia zorganizował trzy wycieczki fakultatywne a reszta grupy miał daleko nie powiem gdzie
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pilot (miał na imię Olaf) był niezainteresowany Chinami. Nieciekawie i krótko opowiadał o większości miejsc. Wiedza o Chinach bardzo skromna. Bardzo słabo logistycznie zaplanowane wycieczki. W Szanghaju jedyna propozycja to 3 fakultety. Nic w cenie wycieczki. Nic w zamian dla osób nie korzystających z dodatkowych wycieczek. Siedzenie w autokarze to nie atrakcja. Zabierane paszporty na 3 dni (w Pekinie) . To bardzo nieodpowiedzialne i niezgodne z prawem. Chinkę prowadzącą pokaz parzenia herbaty powinni cofnąć na szkolenia. To nie miało nic wspólnego z kulturą parzenia herbaty. Hotel zaproponowany w miejscowości Zhuhaj to jakaś porażka. Śniadanie wątpliwej świeżości, obsługa nie posługiwała się najprostszym angielskim. Brak herbaty. Kelner nie rozumiał prostej prośby o nią, a jak zrozumiał to przyniósł herbatę zaparzoną wodą z kranu. Zdarzyły się dni, gdzie poranna zbiórka były dopiero o godzinie 10/11, a powrót do hotelu często było o około 17. W między czasie lunch więc czasu na zwiedzanie było mało, a sam