Opinie o Chorwacja bez pośpiechu, Sunce (Gradac)

4.9/6
(505 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Transport
5.4
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie do końca tak dobrze

    Darek 27.06.2024

    Hotel położony w cichym i pięknym miejscu nad samym morzem, nadaje się dla osób starszych ze względu na spokój. Hotel od morza oddzielał tylko deptak, przy którym były liczne restauracje, bary oraz sklepiki z pamiątkami.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia na temat obsługi wypoczynku

    Stanisława, Kraków 20.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Opiekun rezerwacji pięć dni przed opłaconym wyjazdem poinformował mnie mailowo, że z przyczyn operacyjnych Reinbow nie jest w stanie potwierdzić zakwaterowania w Hotelu Ivando. Wobec tego musze podjąć decyzje w ciągu godziny czy chcę skorzystać z innej oferty lub zostaną mi zwrócone pieniądze. Uważam to za brak kompetencji ze strony opiekuna. Oczywiście byłam zmuszona skorzystać z innej oferty za dopłatą ponieważ już mieliśmy zaplanowane urlopy. W dniu 05 września wpłaciłam dopłatę. Po rozliczeniu okazało się ze dopłata jest mniejsza niż była podana pierwotnie . Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Wyjazd do Sunce Gradac od 10.09.2024roku do 18.09.2024r. Impreza rozpoczeła się 10.09. od wylotu z Katowic o godz 15.45. Lot był opóżniony ponad godzinę. Po wylądowaniu w Splicie czekaliśmy około godzinę na lotnisku, ponieważ nie było autobusu, który mógłby nas odwieść do Gradac. Rezydent tłumaczył tę sytuację tym, ze ponieważ był opóźniony samolot to nie ma dla nas teraz autobusu. Ostatecznie do hotelu dotarliśmy około 22.30 Hotel Sunce Gradac pięknie położony bardzo blisko morza przy samej promenadzie, piękne widoki cisza, dużo zieleni, bezpieczne ogrodzone miejsce. Obsługa uśmiechnięta i bardzo życzliwa. Przy hotelu basen, brodzik dla dzieci . Teren codziennie sprzątany, basen odkażony i oczyszczany. Jedzenie smaczne - bardzo dobre śniadania, bogaty wybór potraw. Lancz i kolacje serwowane przez obsługę. Potrawy smaczne ale monotonne dominuje mięso drobiowe- kurczak w różnych postaciach, sporadycznie ryba i wieprzowina. W dniu wyjazdu 17. 09. 2024 wykwaterowanie z pokoju o godzinie 10.00 , możliwość korzystania z ogrodu i dostęp do toalet, lanch. Wyjazd z Gradac o 16.30 przyjazd na lotnisko o 19.30 do Splitu a samolot o godzinie 22.45 ze Splitu- ponad trzy godziny spedzone na lotnisku, żle zaplanowana logistyka.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Sunce lato 2022

    Kamil, Włocławek 02.09.2022

    Pobyt bardzo udany. Organizacyjnie Rainbow bardzo na plus. Warunki hotelu bardzo dobre z zastrzeżeniem do bardzo słabej kuchni.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wyjazd z rodziną

    JOLA z RODZINĄ 16.08.2021

    Plusem jest położenie hotelu.Widoki, basen i blisko morza.Minus - jakość jedzenia.Bardzo słaby serwis kawowy, rozwodnione napoje.Do poprawy - jeżeli chcemy oprócz pięknych widoków, pięknej pogody mieć wspomnienia dobrego hotelu- zadbanie mimo skromnego menu - o smaczne jedzenie.Deser do kolacji tylko na zapytanie kelnera, a to tylko naleśnik czy kawałek arbuza.Pokoj ani razu nie został posprzątany.Dostarczono tylko w ciągu 7 dni - 2 razy ręczniki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem