Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel i obsługa OK. Ale rezydent fatalny i arogancki (maksymalnie negatywna ocena). Niech on będzie z Wami
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo moich negatywnych uwag jestem zadowolona ze uczestniczyłam w tej wycieczce. Zobaczyłam kawał Riwiery Makarskiej i miejsca które chciałam zobaczyć. Nie rozumiem jednak dlaczego przy obiazdówce tego typu, gdzie zakwaterowani byliśmy cały czas w jednym miejscu , wybór padł na hotel Gradac, hotel zaniedbany i bez oferty dla gości. Każdy po dniu aktywności, długich przejazdach autokarem, chciałby odpocząć , w dobrych warunkach nabrać sił na następny dzień. O jakości hotelu Gradac świadczy dzień wyjazdu. Musieliśmy opuścić pokoje do godziny 10.oo. odbiór autokarem wyznaczony był na godzinę 15.3o. Niefortunnie w tym dniu bardzo padało, był silny wiatr, zimno, trudno było spędzać czas na spacerze ponieważ ubranie i buty stawały się błyskawicznie mokre, lokale usytuowane przy promenadzie w większości nie działały. Większość z nas przesiadywała w hotelu , w którym brakowało miejsc do siedzenia i nie można było nawet kupić kawy z ekspresu stołówkowego, już nie mówiąc o jakimkolwiek posiłku. A przecież program wycieczki obejmuje obiadokolację w dniu przyjazdu, której nikt z uczestników lecących z Warszawy nie może zjeść ponieważ godzina przylotu do Dubrownika, a potem 3 godziny przejazdu powodują że zakwaterowanie w hotelu odbywa się po godz. 24-ej. Fakt , dostaliśmy kanapkę (zimną), wodę i jabłko, ale czy ktoś to zjadł ? Dodam ze nasze zakwaterowanie odbyło się około 2-iej w nocy z powodu opóźnionego lotu z Warszawy.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd bardzo ciekawy ,można dużo zwiedzić , pilotka Magda ok, wyżywienie słabe przez cały pobyt menu takie samo i na wydział.Na odjazd pozostawieni sami sobie z kierowcą mówiącym tylko po chorwacku.Wycieczka miała być 7/8 dni w rezultacie było 6.Z relacji ludzi wynika że interwencje są tylko nic z tym nikt nie robi.Byliśmy w hotelu Gradac.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel super położony, baseny fajne, pokoje spoko, choć widać na nich ząb czasu. Na wyposażeniu nie ma suszarki i sejfu, a słuchawka prysznicowa jest zamontowana na wysokości bioder - to z minusów. Nikt tym nie zarządza. Basen miał być czynny 8-20, a 2 razy przed 7 obudziła nas pluskająca się rodzinka plus kilka razy po 20 z basenu korzystała miejscowa młodzież (w tym raz w ubraniach). Nie było komu zwrócić uwagi. Przez pierwszy tydzień klimatyzacja w hotelu nie chłodziła, bo 2 pokoje chciały mieć ustawione grzanie... Oczywiście nie można było im zaproponować dodatkowych okryć czy otwieranie okna w ciągu dnia, żeby się pokój nagrzał. Gdy ostatniego dnia nie było prądu w stołówce (z restauracją nie ma to nic wspólnego) nie podano nic do picia (poza mlekiem do płatków) "bo nie ma prądu" - znowu, brak zarządzania i zorganizowania chociażby głupich dzbanków z wodą. Jedzenie (z reguły 3 mięsa do wyboru i 3 dodatki) jest nakładane przez pana (jak na stołówce). Wino jest podawana w lampkach 0,2 choć w opisie przysługuje do posiłku 0,3. Na sali jest tylko 1 krzesełko do karmienia i to takie dla mniejszych dzieci (drobna dwulatka ledwo się mieści). Wiem, jak tam wyglądało jeszcze 3 lata temu, więc ten spadek jakości przy równoczesnym wzroście ceny zachęcił mnie do wylania żalów.