Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy się do hotelu w sierpniu . Bardzo dobre położenie parę metrów do plaży i deptaku z licznymi restauracjami miła pomocna obsługa ale to na tyle plusów. Standard kiepski pokój na parterze więc suszarki na ubrania wspólne przed budynkiem nie dość że 2 to jeszcze pozrywane druciki , kto pierwszy ten lepszy na suszenie ubrań. Jedzenie porażka małe wydzielane porcje bez smaku 2 razy były owoce również wydzielone... napoje rozwodnione sztuczne ... ciasto okropne raz na pobyt podali ,nawet sniadanie bardzo kiepskie trzeba było dojadać na mieście chociaż niby all inclusive.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel chociaż podobno wyremontowany był baaaardzo niskobudżetowy. Być może dla objazdów dobrze położony, jednak dziurawe fotele na maleńkim tarasie gdzie można było posiedzieć i odpocząć, niesprzątane przez cały tydzień pokoje bez wymiany ręczników, brak możliwości wypicia kawy poza porannym posiłkiem i jedno jedyne sprawne gniazdko elektryczne w pokoju. To już spora przesada. Nigdy więcej hotelu Gradac zaś nad wypoczynkiem z firmą Rainbow trzeba się poważnie zastanowić.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Uwaga na HOTEL GRADAC - obiekt jak z czasów dawnej Jugosławii (taki nasz PRL, bardzo mocno zużyty), pokoje bardzo sromne, klimatyzacja chyba nie była czyszczona od dawnych czasów (UWAGA!!!! na grzyby i brud w urządzeniu), toalety w stanie fatalnym, w części nad basenem fotele a'la wiklinowe podziurawione i z mocnymi ubytkami, dziurawe. W pokojach brak czajników. W części recepcyjnej jest pomieszczenie do posiedzenia z przetartymi i dziurawymi siedzeniami ze sztucznej skóry. JEDZENIE: mizerne, ubogie i monotonne, mix sałat zielonych z paczki zwiędły po terminie, nadpsuty i zbrązowiały, o smakach śródziemnomorskich można tylko pomarzyć. Przykład: ta sama zupa przez cały pobyt czyli 7 dni: rosół i mocno rozwodniona zupa jarzynowa o zapachu kalafiora. WSTYD i OBCIACH dla biura RAINBOW, jak można wybrać hotel o tak niskim standardzie. PILOTKA p. ANIA okazała się przypadkową osobą w tym miejscu, jej kompetencje = 0, prawie żadnej wiedzy na temat kraju i obsługiwanej wycieczki, jakby spadła nagle z księżyca i musiała obsłużyć wycieczkę objazdową po nieznanym jej terenie. Po interwencji naszej i skargach do drugiej pani pilot, zaczęła czytać dukająco z tabletu. Żenada pani pilot! W autokarze nieczynna toaleta. Jeżeli wybieram imprezę Rainbow to ufam, że wszystko jest na poziomie adekwatnym do marki Rainbow. Hotel GRADAC ma niby kategorię lokalną 3* , ale nie wiem czy zasługuje na jedną. Gorąco odradzam ofertę noclegowo/pobytową w hotelu GRADAC na Riwierze Makarskiej. Byliśmy z Rainbow na kilku imprezach i z tak niskim poziomem się nie spotkaliśmy. POZYTYWY: lokalizacja Riwiera Makarska - piękne i malownicze miasteczka wzdłuż wybrzeża, mnóstwo knajpek (na szczęście) z pysznym jedzeniem. Widoki bezcenne, przepiękne zachody słońca.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje - grzyb na fugach, brud na prowadnicach drzwi brodzika, bateria umywalkowa cała w plamach, lustro i szafki do wymiany, meble stare ale to nie miało dla nas znaczenia. Wyżywienie - śniadania OK bez szału, obiady często niejadalne (mięso nie można pokroić tak wysuszone ) jedliśmy na deptaku. Plaża - pełno kamieni nie można było wejść do wody nawet w butach chyba że liczymy sie z urazami bardzo trudne wyjście z wody. Jeżeli do tego Hotelu to tylko na noclegi i śniadania. Moim zdaniem hotel do remontu. Cena dużo za duża jak na warunki pobytu, lepiej tam nie jechać za żadną cenę.