Opinie o Chorwacja bez pośpiechu, Sunce (Gradac)

4.9/6
(568 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.4
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Transport
5.5
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel Sunce

    Danuta, Olesnica 29.09.2021

    Pokoje - grzyb na fugach, brud na prowadnicach drzwi brodzika, bateria umywalkowa cała w plamach, lustro i szafki do wymiany, meble stare ale to nie miało dla nas znaczenia. Wyżywienie - śniadania OK bez szału, obiady często niejadalne (mięso nie można pokroić tak wysuszone ) jedliśmy na deptaku. Plaża - pełno kamieni nie można było wejść do wody nawet w butach chyba że liczymy sie z urazami bardzo trudne wyjście z wody. Jeżeli do tego Hotelu to tylko na noclegi i śniadania. Moim zdaniem hotel do remontu. Cena dużo za duża jak na warunki pobytu, lepiej tam nie jechać za żadną cenę.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Zawód z biurem rainbow

    Ksymena, Wodzisław Śląski 08.08.2021

    Hotel ok. Jednak podejscie biura podrozy pozostawia wiele do zyczenia. Pierwszy raz jechalam z tym biurem zawsze byly itaka czy tui… a tu taki zawód. Pierwszy i ostatni raz. miałam miec pokoj z widokiem na morze dostalam z widokiem na droge i auta…. Recepcja nie poinformowana ze taki pokoj mialam miec. Nie istniala mozliwosc zalatwienia takiego pokoju bo wzzystkie zajete. Wiele osob z polski podczas mojego pobytu zostalo tak samo zalatwionych. Wiele skarg wniesionych. Jezeli moja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie w innych miejsach wraz z zdjeciami umieszcze jak biuro traktuje klientow. Ogolnie wstyd i oszustwo!!!! I tak jakbym jechala z last minute …. Ale urlop zalatwialam kilka miesiecy temu…

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel Sunce (Gradac)

    TOMASZ, OSIEK NAD WISŁĄ 22.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Nie polecam tego hotelu pod względem wyżywienia. Jest beznadziejne. Na śniadania ciągle to samo. Chleb czerstwy i pokrojony bardzo grubo. Wędliny, to coś w rodzaju martadeli a sery (dwa rodzaje) pokrojone tak cienko, że aż przeźroczyste. z warzyw tylko stare ogórki i rukola. i na przemian jajecznica albo jajka sadzone. Na obiad wysuszone mięsa i te same zupy rozwodnione. Jedyne, co pozytywne, to bliskość morza i piękne widoki.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    40

    Wakacje 2022

    Karina i Krystian 07.08.2022

    Jako stali klienci biura jesteśmy rozczarowani pobytem w hotelu Sunce, głównie z powodu wyżywienia.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Chorwacja bez pośpiechu

    RENATA, GDYNIA 14.07.2019

    Ogólnie mówiąc :(

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    katastrofa

    Alicja, Gdynia 29.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Chciałam przestrzec kolejne osoby przed pobytem w hotelu Gradac. Syf kiła i mogiła. To pseudohotel bez jakichkolwiek standardów. To skandal że polskie biuro Rainbow w takich warunkach umieszcza klientów i to za spore pieniądze. Ja zapłaciłam ponad 3800 a za córkę ponad 4300 bo jako 3 osoba To drożej. Jedzenie nie nadawało się do spożycia - na śniadanie ser i mortadela bez żadnych warzyw ani owoców. Niby soki rozwodnione. Na obiad ciągle rosół albo przypalona zupa warzywna że wszystkiego. Porcję nakładane przez szybkę. Nawet wyliczone tekturowe jednorazowe kubki żeby napić się kawy. Porządek w hotelu nie istniał - brak zmiany ręczników a o wyniesieniu śmieci nie wspomnę. To karygodne umieszczać ludzi w takich warunkach i za takie pieniądze. Biuro Rainbow straciło dla mnie ostatki uczciwości. A dobrze wiedzą co tam się dzieje bo od wielu lat ludzie się skarżą. Wcześniejsze opinię o tym świadczą tylko szkoda że ich nie przeczytałam. Do tego wszystkiego tydzień po naszym pobycie przyjeżdżały nasze koleżanki dla których zostawiłyśmy w podpisanej torbie winko i czekoladę na recepcji i to NIESTETY nie zostało przekazane - niedopuszczalne działanie. Zaginęło w akcji. Brak słów. Mam nadzieję że nikt więcej nie nabierze się na tą pseudoofertę i oszukanie ludzi. Pierwszy raz trafił mi się taki ohydny hotel. Wszelkie nasze zgłaszane uwagi były odwracane. Nigdy więcej tam

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Komuna 2024

    Cezary, Poznań 24.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Hotel zatrzymał sie w glebokiej KOMUNIE !!! Chorwat nakładający żarcie ( bo to nie byly posiłki ), NIE MILY i ZDZIWIONY. Zdjecia basenu przekolorowane. Ubogie smierdze wędliny sliskie i zielone. Pseudo żółte sery, lemoniada podawana z jakiegos proszku dziwnego pochodzenia. KAWA Z EXPRESSU LURA o smaku Inki w kubkach z komuny. Obiady zupy z wody i oleju kilku dniowego. Mięso podane nie dogotawane czyli PODESZWA i GUMA. Kolacja to samo samo co obiad czyli syf smierdzacy ze zmienionymi nazwami dań ale to samo co obiad. Niedoprawione salaty pokrojona kapusta, ogorki i pomidory te same od kilku dni. Obsługa hotelu masakra.... Zero jakiejkolwiek pomocy Rezydent ALEKS...robi głupie miny i spycha problem na innych (OPRYSKLIWY i tryskający humorem z polskich turystów ) Po wymeldowaniu się z hotelu, WIELKIE OCZEKIWANIE NA JAK NAJSZYBSZY odjazd autokarem !!! ( koczowanie w pobliskich restauracjach 7 godzin )

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    ocena

    Ryszard, Swarzędz 20.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel Gradac. Opiekun grupy pan Marek super pomocny i dużo wiedzacy. Jedzenie katastrofa, pokoje średnie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem