Opinie o Chorwacja bez pośpiechu, Sunce (Gradac)

4.9/6 (495 opinii)
4.9/6
495 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
5.5
Pilot
5.3
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Transport
5.4
Wyżywienie
3.7
Zakwaterowanie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
  • 6.0/6

    Chorwacja jest piękna i warto tam podróżować z Rainbow

    Byłam na wczasach z Rainbow pierwszy raz. Profesjonalne biuro, świetna organizacja wszystkich etapów podróży, kulturalni i kompetentni rezydenci. Dużo się dowiedziałam od nich o Chorwacji - dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem. Hotel Sunce w Gradac żebardzo przyjazny, nieduży - prawie rodzinny, położony nad samym morzem, tonący w zieleni: drzewa, kwiaty, zioła. W pokojach, na trasach bardzo czysto. Obsługa niezwykle życzliwa, rozumiejąca lub mówiąca po polsku. Czułam się więc jak w domu. Były jednak mankamenty: jedzenie do syta, ale niedobre zupy - rzadka woda z vegetą, brak owoców i ryb, a te które podawano były mrożone - typu paluszki rybne. Prawdopodobnie całe wyżywienie było cateringowe, Drugim mankamentem była konieczność płacenia w gotówce w euro za wycieczki i opłatę klimatyczną, nie akceptowano płatności kartą, a wybieranie euro z bankomatów w Gradac było niekorzystne, ponad 15%prowizji. Trzecim mankamentem było otoczenie poza hotelem, a konkretnie zdezelowana duża zjeżdżalnia dla dzieci stojąca nad samym morzem i widoczna z każdego miejsca hotelu. Wnioskuję, aby Rainbow "naciskał" na włodarzy Gradac, żeby to żelastwo usunąć bądź naprawić, przecież w sezonie miasto jest zdominowane przez turystów z Polski i płacimy opłaty miejscowe. Koniecznie Biuro powinno zadbać o napisy w języku polskim w hotelu, typu " Witamy serdecznie, życzymy miłego pobytu" i wszystkie informacyjne, które hotel ma na blacie recepcyjnym, a także nazwy potraw. Było mi przykro, że w hotelu, który w całości gości Polaków były napisy w wielu językach europejskich, a nie były w języku polskim. Upominajmy się także o takie drobne sprawy, to również wyraz szacunku dla nas Polaków.

    Teresa, - 15.06.2024

    8/10 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Gradac - Sunce

    Wycieczka jak najbardziej udana! Dobry kontakt z rezydentami. Dobra lokalizacja hotelu blisko plaży. Różne opcje wycieczek. Sama wraz z mama skorzystałyśmy z wycieczki fish piknik mega polecam widoki super. Obsługa hotelu przemiła.

    Ksenia - 05.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Chorwacja - moje marzenie

    Wycieczka dobrze zorganizowana, PILOT - Pani Małgosia z dużą wiedzą, energią i potencjałem. Główne zastrzeżenie do warunki w hotelu i wyżywienie, ale można przymknąć oko przy całości zdobytych wrażeń.

    MARZENA, --- - 31.07.2022

    2/5 uznało opinię za pomocną

  • 6.0/6

    Chorwacja bez pośpiechu

    Jest pod wrażeniem organizacji wycieczki przez Rainbow bardzo profesjonalnie bardzo fajnie dobrane miejsca zwiedzania trasa nie męcząca więc dla każde cudowne przewodniczki w Etnolandii Dubrowniku Splicie Trogirze i na wyspie Hvar wspaniały kierowca który musiał się wykazać nie lada umiejętnościami

    Agnieszka Anita, Warszawa - 26.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem