Opinie o Chorwacja bez pośpiechu, Sunce (Gradac)

4.9/6
(568 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.4
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Transport
5.5
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Chorwacja przez szybkę

    Anna, Warszawa 19.07.2024

    Wyjazd dla miłośników jazdy autokarem. W programie są najpiękniejsze miejsca Dalmacji takie jak wodospady Krka, Dubrownik, Split czy wyspa Hvar. Jednak w praktyce zwiedzanie wygląda nieciekawie. Wyjazd około 8.00, kilkugodzinny dojazd do atrakcji turystycznej, godzina zwiedzaniania z przewodnikiem, godzina czasu wolnego i ponownie kilka godzin w autokarze. Powrót do hotelu na 19.00.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Chorwacja w Gradacu

    ANNA, KRAKÓW 18.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Uważam, że wyjazd kiepsko zorganizowany. Lądowaliśmy w Dubrowniku a zakwaterowanie było w jednym hotelu (o bardzo niskim standardzie, szczegóły później) w Gradacu, przez co codziennie pokonywaliśmy trasę od 1,5-3h w jedną stronę aby dotrzeć do miejsca docelowego i to samo na powrocie. Można było zmieniać hotele na te na trasie zwiedzania co oszczędziłoby nasz czas w autokarze... Zwiedzanie Pałacu Dioklecjana w Splicie sprowadzało się jedynie do wejścia w podziemia...w których nie było nic do zwiedzania.... przechodząc do hotelu Gradac mogę jedynie powiedzieć że był mega kiepski... pościel i ręczniki nie były zmienione ani raz podczas tygodniowego pobytu, smród z kanalizacji w łazience uprzykrzał korzystanie z niej, podobnie jak jej stan techniczny, rozlatujące się meble na patio które w polskich warunkach dawno leżałyby na śmietniku... zdjęcia poglądowo.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wycieczka w porządku, gdyby nie zakwaterowanie

    Angelika_ 27.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Kilka lat temu korzystałam z wycieczki objazdowej po Chorwacji właśnie z Rainbow. Wyjazd był bardzo udany, więc postanowiłam pojechać jeszcze raz, ale z rodziną. Transport i transfer jak najbardziej w porządku - zorganizowane sprawnie, bez problemów, pracownicy biura i pilot bardzo pomocni. Hotel: gdy dojechaliśmy na miejsce do Gradaca, zostaliśmy zakwaterowani w hotelu Gradac. Niestety, gorzej być nie mogło. Jedyny plus hotelu to bliskość morza. Gdy weszliśmy do budynku, w korytarzu panował nieład, ogólne wrażenie: budynek dosyć zaniedbany i wymagający gruntownego remontu. Przechodząc przez patio do w stronę mikro basenu, mijaliśmy zejście do zaplecza i kuchni - skąd dochodził okropny zapach przepalonego oleju i kanalizacji. Nasze pokoje były gotowe, więc od razu otrzymaliśmy klucze. Część sypialna bardzo podstawowa i powierzchownie posprzątana, klimatyzator dawno nieczyszczony i po uruchomieniu czuć było stary kurz. Łazienka w stanie dramatycznym - pomieszczenie tak małe, że drzwi nie można było swobodnie otworzyć, bo zatrzymywały się na sedesie. Kabina prysznicowa poobijana, dziurawa i cieknąca (po prysznicu cała podłoga była mokra) i zagrzybiona, brodzik dawno nie był myty i był cały w osadzie z mydła. Podłoga była nieumyta. No syf. Obsługa na drugi dzień naprawiła dziurę w kabinie, więc wody było mniej, ale brud nie zniknął. W ciągu tych 7 noclegów poprosiłam obsługę o odświeżenie łazienki, wyniesienie śmieci i wymianę ręczników. Dostałam informację, że to hotel 3-gwiazdkowy i nie przysługuje mi sprzątanie, ale dostałam zapewnienie, że obsługa codziennie wchodzi do pokoju i żebym ręczniki zostawiła na podłodze, będą wymienione. Wieczorem po powrocie z wycieczki ręczniki nadal leżały na podłodze. Obsługa nie zrobiła nic, nawet nie zostawiła dodatkowego worka na śmieci. Niestety, ale nazywanie tej noclegowni hotelem to nadużycie, bo może być bardzo skromnie i budżetowo, ale na pewno nie BRUDNO. W dodatku w tym hotelu biuro Rainbow zakwaterowało gości, którzy wybrali opcję przedłużenia wypoczynku i spędzali tam mnóstwo czasu. Jedzenie: w tej kategorii również dramatycznie. Śniadania: jakieś pieczywo, 2 rodzaje wędlin, ser żółty, ogórki, parówki i jajecznica z bemaru. Kawa nie przypominająca kawy, rozcieńczone soki. Obiadokolacje: do wyboru 3 opcje, w tym mięso, warzywa i zawsze plastry ziemniaków utopione w oleju. Z dodatków ogórki, pomidor, zielenina, rozcieńczone soki i jakiś deser w postaci rolad lodowych, sztucznych ciast z opakowania. Rzadko można było trafić na coś smacznego albo przyzwoitego, co najwyżej pomidory zdawały egzamin. No i obsługa sali, zawsze uśmiechnięta i z dobrym słowem dla gości. Dobrze, że w okolicy były piekarnie, w których można było kupić coś lokalnego oraz restauracje. Program: Program wycieczki nie był specjalnie wyczerpujący czy nużący. Pani pilot bardzo pomocna, uprzejma, w trakcie przejazdów opowiadała mnóstwo ciekawych rzeczy i pilnowała całej grupy, zawsze wyczerpująco odpowiadała na pytania i na bieżąco informowała o przebiegu programu. Krka, Dubrovnik, Split, Trogir, Etnoland bardzo na plus, w każdym miejscu czekał na na przewodnik (bardziej lub mniej porywający), w każdym miejscu mieliśmy trochę czasu na obiad czy zakupy. Najsłabszym, źle zorganizowanym punktem była wyprawa na Hvar. Sam rejs promem w porządku, ale potem musieliśmy pokonać niemal całą wyspę, aby dostać się do miasteczka Stari Grad (drogi był bardzo wąskie, więc jechaliśmy dobre 1,5h), w którym poszliśmy na 20 minutowy spacer, nie zobaczyliśmy w zasadzie nic, ale dostaliśmy 40 minut czasu wolnego, w zasadzie nie wiadomo na co. Potem trzeba było jeszcze przejechać ok. 30 min. do miasta Hvar, gdzie był również krótki spacer, wejście po kilku schodach na taras i 2h czasu na obiad. Potem powrót - znowu wyprawa prawie 2h autokarem na prom. Zupełnie zmarnowany potencjał. W Hvarze jest potężna twierdza, w przewodnikach oznaczona jako "must see", a my popatrzyliśmy na nią z tarasu. Zamiast bezsensownie zaczepiać o Stari Grad, można było od razu dostać się do Hvaru, zwiedzić miasto z twierdzą oraz port. Niestety, tak w zasadzie to tego dnia nie zobaczyliśmy nic konkretnego, większość czasu spędzając w autokarze. Program obejmował 2 dni wycieczek fakultatywnych na wyspę Brac oraz do Medjugorie. My zrezygnowaliśmy z fakultatywnych na rzecz wygrzewania się na plaży, wystarczyło tylko dać znać pilotowi i nie było żadnych problemów. Ogólne wrażenie: Sama objazdówka (z wyjątkiem wyspy Hvar) dobrze zorganizowana, był czas na to, żeby sporo zobaczyć i samodzielnie pozaglądać w różne miejsca. Widoki i trasy przejazdowe piękne, jednak całe wrażenie, mimo starań pani pilot, zepsuł hotel. W porównaniu do poprzednich doświadczeń z objazdówką Rainbow, jestem bardzo rozczarowana i żałuję, że wyciągnęłam na taki wyjazd rodziców.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Chorwacja bez pośpiechu

    Iwona Anna, --- 23.06.2019

    Program dość intensywny, w tym sporo czasu na przejazdy, za mało czasu z lokalnymi przewodnikami. Pilot Magda, z dużą wiedzą o Chorwacji, punktualna, ale jako opiekun grupy w problemach z hotelem i w organizacji atrakcji dodatkowo płatnych, bardzo mizernie. Transport (autokary i kierowcy) super. Zakwaterowanie dla objazdu - porażka, pokoje maleńkie, bez balkonów, bez możliwości wysuszenia rzeczy po kąpielach, wyżywienie - TRAGEDIA, nawet dla osób, które nie mają przesadnych oczekiwań, wiadomo 3 gwiazdki w opisie biura, ale wyżywienie to stołówka szkolna z głębokiego PRL-u.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wczasy Czerwiec 2024

    Bartosz, Bielsko Biała 26.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Jesteśmy tu drugi raz, niestety wielkie rozczarowanie jedzeniem. Brak owoców(wyjątkiem jest kawałek arbuza na niby deser po kolacji), brak ciast oraz słodkości. Jedzenie jest monotonne, są dni że nie ma się czym najeść. Podają tu zazwyczaj najtańsze jedzenie. Rok temu jedzenie było lepsze i bardziej urozmaicone takie jak kalmary, większy wybór ryb, sosy do sałatek, rogaliki na śniadanie. Pod względem jedzenia nie polecam. Plusem jest lokalizacja, miła obsługa,czystość i baseny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Sunce

    Gabriela, Szczecin 13.09.2021

    W hotelu Sunce spędziliśmy tydzień 12.08-19.08. 2021, wybór padł akurat na to miejsce ze względu na dobre recenzje, atrakcyjne zdjęcia hotelu z basenem, pięknymi balkonami i widokiem na morze. Jakież było nasze zaskoczenie, kiedy okazało się że hotel ma dwa budynki i ten w ktorym nas ulokowano to nie ten ze zdjęcia. Następne niemiłe zaskoczenie zastało nas kiedy weszłyśmy do pokoju... No cóż... Nie jesteśmy burżujami i raczej daleko nam od przesadzania, ale ściany ze śladami obuwia poprzednich gości, brudna pościel, kurz i pajęczyny wiszące z sufitu... Byłyśmy załamane. Łazienka... zwyczajnie nie wysprzątana porzadnie. Prysznic i fugi prysznica chyba dawno nie widziały porządnego sprzatania. Dramat. Pani rezydentka nie była w stanie zapewnić nic, prócz notyfikacji obsługi aby zmieniono nam pościel na czystą, która defacto nastapiła. Jeżeli chodzi o jedzenie - dośc monotonne, ale nie najgorsze. Coś zawsze można sobie wybrać. Chyba najwiekszym atutem jest lokalizacja nad samym morzem - 2 m od ogrodzenia hotlu i jestesmy na plaży. Gradac nie zapewnia zbyt wiele innych rozrywek, aczkolwiek krajobraz piękny. To miejscowosc odpowiednia dla rodzin z malymi dziećmi, do poplażowania

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    ZAKWATEROWANIE

    Benedykt, Jastrzębie Zdrój 17.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Chorwacja bez Pośpiechu - Objazdowa NAJGORSZE BYŁO ZAKWATEROWANIE- HOTEL - GRADAĆ :) i POSIŁKI MONOTONNE BEZ OWOCÓW WARZYW POKOJE BRUDNE- ŁAZIENKI Z GRZYBEM PLEŚNIĄ RĘCZNIKI OBSZARPANE. PRZEZ 7 DNI SERWIS SPRZĄTAJĄCY KOSZ WYMIENIŁ 👍👍

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słabo bardzo Słabo

    Henryk, Piekary Śląskie 28.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Transfer do hotelu na przedłużenie pobytu masakra wykwaterowanie z hotelu o godz.10 a Transfer do nowego hotelu o godz.20 a w nowym doba zaczyna się o15 zapłacone nikt się nie pyta tak wypadło żadnej rekompensaty masakra ważne że kasa wzięli i 10 godzin się poniewieraj słabo słabo

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel ładny, ale z bardzo złym wyżywieniem.

    Ryszard, Kielce 14.08.2022

    Hotel schludny, z dobrą lokalizacją. Niestety z powodu małej liczby leżaków, była o nie "walka ręcznikowa" (zajmowanie w w nocy). Pokoje fajne, ale sprzątane tylko raz i nie wymieniono ręczników. Rezydent na pytanie ile razy sprzątane są pokoje odpowiedział, cytuję: "Dwa razy, w poniedziałek i nie pamiętam kiedy (miał recepcję za plecami)". Nie pamiętał bo okazało się, że drugi raz to bezpośrednio przed wyjazdem w nocy z hotelu. Gdy wcześniej była wskazana wymiana ręczników (sól morska) i sprzątanie pokojów. Niestety było bardzo złe wyżywienie. Na moją prośbę rezydent miał zwrócić uwagę do hotelu, że brak dań rybnych, ale bez skutku. Po dwóch dniach była ryba, gdy w umowie gwarantowano codziennie na obiedzie i kolacji do wyboru danie mięsne lub rybne (nie było). Oczywiście czasem były szprotki (luzem), ale to według mnie nie danie rybne. Kilka kostek z paluszków krabowych utopionych w kluskach (to chyba też nie danie rybne), lub jeszcze mniej kawałeczków ośmiornicy utopionych w ziemniakach (!) to chyba też nie danie rybne. Tylko raz podczas tygodniowego pobytu była ryba (faktyczne danie rybne). Prawie brak było owoców. Na kolację w ramach deseru zamiast kawałeczka ciasta był raz kawałek arbuza, raz kilka "kuleczek" z arbuza i mango. Kupowaliśmy sobie owoce sami. Kawa beznadziejna, tylko rano (!). W pewnym momencie Expresso zaklejone. Tzw. all-inclusive light to ściema. Zwykłe HB plus obiad (na obiedzie i kolacji nakładanie posiłków na talerze przez kelnerki). Dania bardzo niesmaczne (kucharz do zwolnienia). Brak dań dla dzieci. Trzynastoletni chłopiec jadł na obiad trzy "suche" kromki chleba, bo nie miał co wybrać dla siebie. Pierwszy raz widziałem taką tragedię (dziwne, że rodzice nie zaprotestowali - bali się?). Chłopiec chodził z mamą po posiłkach na dożywianie na pasaż. Kultura personelu wysoka.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    GRADAC

    Magdalena, Iława 21.07.2022

    Bardzo przeciętny hotel,

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem