Opinie o Chorwacja bez pośpiechu, Sunce (Gradac)

4.9/6
(568 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Intensywność programu
4.8
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.4
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.8
Transport
5.5
Wyżywienie
3.6
Zakwaterowanie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Kiepskie jedzenie

    j.zarczynska@gmail.com 06.08.2025

    Najgorsze jest jedzenie... tak źle nigdzie nie jadłam. To były resztki jedzenia a nie jedzenie, żadnych owoców, deserów (plaster arbuza był raz - nienazywajmy tego owocami, tak samo desery, plasterk najtańszej roladki po kolacji - nienazywajmy tego deserem - ale uwaga, to pracownicy rozdają te ubogie deserki.., kawa najtańsza, dużo braków w pozycjach, nie wolno iść jako ostatni bo może już nie być większości jedzenia , to normalne, tam. Bardzo ubogie jedzenie i niedoprawione, często jest letnie. Co ciekawe w hotelu również trzy gwiazdkowym kilka ulic wyżej, klienci chwalą kuchnie i po zdjęciach widać, że są tam fajne pozycje ale różnica jest taka, że w tamtym hotelu może człowiek z ulicy wynająć pokój, więc się starają, a tutaj nie wynajmie się pokoju samemu , więc jest to co jest. Przykro mi, że można tak wykorzystywać ludzi którzy płacą ciężko zarobione pieniądze, żeby mieć tak niski standard ... Ostatnie dwa dni to już żołądek odmówił posłuszeństwa... no hotel domyślam się na wyłączność firmy wycieczkowej, więc trzymają minimum standardu. Jeden basen śmierdzi kanalizą i w nim woda "stoi". Tlewizory maja dobre 20 lat i kanały są niemieckie (?) . Obsługa pali papierosy na terenie restauracji na zewnątrz, co dla nas Polaków jest na minus, może tutaj to normalne. Sprzątanie kiepskie... Lokalizacja super i nic poza tym. Bardzo nie polecam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Chorwacja bez pośpiechu 20.06.2019-27.06.2019

    Andrzej Radziewicz 28.06.2019

    Pilot - zadanie wykonane jak w umowie. Kierowca - można mu śmiało powierzyć swoje życie. Doświadczony. Stonowany. Hotel: wyżywienie - nikt nie był głodny, pokoje klasy baaaaardzo turystycznej. Pokój klimatyzowany, niewentylowany. Mieszkaliśmy prawie w bunkrze, za oknem nasyp ziemny dochodzący do 1/3 wysokości okna. "Miłe" widoki urozmaicone były cudzymi ciuchami które dość często spadały z wyższych pięter. "Ale czort z pokojem" myślałem sobie. Nadrobimy w terenie. Kluczowe słowa które padły z ust każdego lokalnego przewodnika:" Nie będę zabierał waszego cennego czasu." Punktualność ... Ależ o czym to ja marzę. Każdy z nich po prostu odśpiewał w tempie szybkiego walca wiedzę ogólnodostępną, nie było tzw wisienki na torcie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Wakacje 3 latkiem

    Kamila, Słupsk 27.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Położenie hotelu super bardzo blisko plaża . Widoki super i na tym koniec . Co do jakości hotelu to porażka, pokój tylko sprzątany na przyjazd później tylko wyrzucane śmieci. W pokoju mieliśmy mrówki w całym apartamencie i na łóżku 3 letniego dziecka po zgłoszeniu został sypany proszek. Co do jedzenia to wydzielane prze personel, bardzo mała ilość wręcz puste bemary, brak owoców czy ciasta, kawa i herbaria tylko do śniadania. Dla dzieci nie było nic do jedzenie. Najgorszy hotel w jakim byłam z Rainbow. Rezydent pan Dawid super, bardzo fajnie prowadził wycieczke w Splicie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Gdyby nie hotel

    Andrzej, Lipków 16.08.2019

    Wycieczka dobrze pomyślana i zrealizowana. Wszystko jednak psuje fakt, że Rainbow wynajął hotel Gradac na cały sezon. Hotel ma kiepskie opinie, więc aby zajść wszystkie pokoje kwateruje się tam objazdówkę. Co więcej skoro nie maja wyboru to dostają najgorsze pokoje na parterze. Nie wiem jak przyznawane są "gwiazdki", lecz ten hotel chyba ma 3 kaczuszki, bo nawet na 2 normalne gwiazdki nie zasługuje. Co najgorsze hotel ma potencjał, pomimo małych pokojów i mikroskopijnych łazienek to największym problemem jest brak suszarek. Nie ma balkonu, ani suszarki pod oknem. Jedziecie nad morze, hotel ma niewielki basen, ale nie można wysuszyć ręczników. Można temu zaradzić, kupując po suszarce na pokój, ale po co? Drugim problemem jest wyżywienie. Potrzebny est po prostu kucharz i nieco większe pieniądze na artykuły, bo dzielenie arbuza na 100 kawałków i wydzielanie po plasterku na osobę to żenada. Trzeba też skończyć z "water soup", bo zupę rozcieńcza się do momentu kiedy zostaje sama woda. Jedzenie ciepłe, można brać dokładki, ale po prostu niesmaczne. Nawet jajecznicę potrafią spiec, mój dwunastoletni syn robi lepszą. Najlepiej określiła je Pani przewodnik - "jest ciepłe i jeszcze nikt nie zachorował". Jednak od jedzenia w hotelu można wymagać coś więcej, niż tego aby było ciepłe. Nie można zrezygnować z kolacji jak na innych objazdówkach, bo pewnie taka umowa z hotelem. Nikt nic nie zrobi, aby było lepiej, bo przecież hotel wykupiony na cały sezon w całości, więc zwiozą kolejnych turystów. Niestety ta "drobna niedogodność z hotelem" psuje odbiór całej wycieczki. Na normalnej objazdówce, gdzie codziennie zmienia się hotel, jak się trafi raz gorszy, to następnego dnia jest lepszy. Tutaj ten gorszy hotel jest cały czas. Sugeruję wybrać objazdówkę omijającą hotel Gradac.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Sunce -nie takie jasne jak bym chciała

    Katarzyna 06.08.2022

    Wczasy kupione jako last minute, pogoda świetna,morze czyste z kamienistym dnem masę knajpek wzdłuż promenady nadmorskiej które ratowały mój żołądek bo niestety niektóre posiłki hotelowe przyniosły mi rewolucje "pokarmowe" plus-utrata kilku kg :) .Pokoj z widokiem ma droge(nie było już tych z sea view) nad którym właściciel powinien się pochylić bo zaniedbany, dosyć ciasny.Sprzatanie( opróżnienie koszy) odbyło się raz , zmiany ręczników nie zauważyłam.Położenie hotelu tuż nad morzem to jest plus , basen ze słodką wodą i brak wolnych leżaków ( było ok 10 wiec nic dziwnego że nie było wolnych) .Plusem jest bliskość sklepu spożywczego Tommy .Generalnie ten hotel prosi się o remont .Posiłki skąpe i niestety nie na mój żołądek. Czy pojadę tam powtornie?Z pewnością nie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Moje zdania ogólne

    ZBIGNIEW, SZCZECIN 19.06.2022

    Pokuj okej cisza spokój z widokiem na morze piękny gradac minusy drogie wycieczki fakultatywne Zadroga opłata klimatyczna 20 euro za 14 nocy .tylko do 13 30 obiady .tylko do 20 kolacja o 19 45 niebylo prawie co jeść do 9 tylko śniadanie powtarzalność potraw.slaby wybór wyporzyczlni aut jedną tylko miało być 48 euro a było 53 na dobę auto obsługa hotelu okej rezydent okej .jedzenie i obsługa dobre tylko śniadania powtarzalne jajka i ser żółty i slaba wędlina na okraglo

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    kiepsko

    Magdalena 19.01.2025 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wybraliśmy się do hotelu w sierpniu . Bardzo dobre położenie parę metrów do plaży i deptaku z licznymi restauracjami miła pomocna obsługa ale to na tyle plusów. Standard kiepski pokój na parterze więc suszarki na ubrania wspólne przed budynkiem nie dość że 2 to jeszcze pozrywane druciki , kto pierwszy ten lepszy na suszenie ubrań. Jedzenie porażka małe wydzielane porcje bez smaku 2 razy były owoce również wydzielone... napoje rozwodnione sztuczne ... ciasto okropne raz na pobyt podali ,nawet sniadanie bardzo kiepskie trzeba było dojadać na mieście chociaż niby all inclusive.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Część objazdowa.

    Barbara, Wolsztyn 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel chociaż podobno wyremontowany był baaaardzo niskobudżetowy. Być może dla objazdów dobrze położony, jednak dziurawe fotele na maleńkim tarasie gdzie można było posiedzieć i odpocząć, niesprzątane przez cały tydzień pokoje bez wymiany ręczników, brak możliwości wypicia kawy poza porannym posiłkiem i jedno jedyne sprawne gniazdko elektryczne w pokoju. To już spora przesada. Nigdy więcej hotelu Gradac zaś nad wypoczynkiem z firmą Rainbow trzeba się poważnie zastanowić.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Rozczarowanie

    Małgorzata 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel ma kilka zalet – świetna lokalizacja, bardzo blisko morza, ładnie zagospodarowany teren i całkiem przyjemny basen. Otoczenie hotelu robi dobre wrażenie, a pokój, który otrzymaliśmy, był w porządku. Na tym jednak plusy się kończą. Pokój przez cały tydzień nie został ani razu posprzątany. Leżaki przy basenie są w złym stanie – wiele połamanych, część bez oparć. Brakuje parasoli, przez co trudno o cień, a goście ściskają się pod drzewem, co jest mało komfortowe. Największym rozczarowaniem było jednak jedzenie. Śniadania bardzo ubogie, brak dobrej kawy i jakichkolwiek słodkich przekąsek. Obiady i kolacje z cateringu – odgrzewane, niesmaczne i kompletnie niedoprawione. W ciągu całego tygodnia owoce pojawiły się tylko raz – w postaci jednego plasterka arbuza jako deser do kolacji. Niestety, ostatniego dnia pobytu zatrułam się jedzeniem

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Nie polecam hotelu GRADAC - wycieczka "Chorwacja bez pośpiechu"

    B- bra 23.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Uwaga na HOTEL GRADAC - obiekt jak z czasów dawnej Jugosławii (taki nasz PRL, bardzo mocno zużyty), pokoje bardzo sromne, klimatyzacja chyba nie była czyszczona od dawnych czasów (UWAGA!!!! na grzyby i brud w urządzeniu), toalety w stanie fatalnym, w części nad basenem fotele a'la wiklinowe podziurawione i z mocnymi ubytkami, dziurawe. W pokojach brak czajników. W części recepcyjnej jest pomieszczenie do posiedzenia z przetartymi i dziurawymi siedzeniami ze sztucznej skóry. JEDZENIE: mizerne, ubogie i monotonne, mix sałat zielonych z paczki zwiędły po terminie, nadpsuty i zbrązowiały, o smakach śródziemnomorskich można tylko pomarzyć. Przykład: ta sama zupa przez cały pobyt czyli 7 dni: rosół i mocno rozwodniona zupa jarzynowa o zapachu kalafiora. WSTYD i OBCIACH dla biura RAINBOW, jak można wybrać hotel o tak niskim standardzie. PILOTKA p. ANIA okazała się przypadkową osobą w tym miejscu, jej kompetencje = 0, prawie żadnej wiedzy na temat kraju i obsługiwanej wycieczki, jakby spadła nagle z księżyca i musiała obsłużyć wycieczkę objazdową po nieznanym jej terenie. Po interwencji naszej i skargach do drugiej pani pilot, zaczęła czytać dukająco z tabletu. Żenada pani pilot! W autokarze nieczynna toaleta. Jeżeli wybieram imprezę Rainbow to ufam, że wszystko jest na poziomie adekwatnym do marki Rainbow. Hotel GRADAC ma niby kategorię lokalną 3* , ale nie wiem czy zasługuje na jedną. Gorąco odradzam ofertę noclegowo/pobytową w hotelu GRADAC na Riwierze Makarskiej. Byliśmy z Rainbow na kilku imprezach i z tak niskim poziomem się nie spotkaliśmy. POZYTYWY: lokalizacja Riwiera Makarska - piękne i malownicze miasteczka wzdłuż wybrzeża, mnóstwo knajpek (na szczęście) z pysznym jedzeniem. Widoki bezcenne, przepiękne zachody słońca.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem