Opinie o Adria - Biograd na Moru

Kategoria lokalna: 3

4.5/6
(137 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Szybkie last minute

    Tomasz, Kraków 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Organizacyjnie wyjazd bardzo dobrze dopracowany. Wszelkie informacje o wylocie i powrocie na bieżąco aktualizowane, kontakt z opiekunem w biurze oraz na miejscu z rezydentem bezproblemowy. Na lotnisku po przylocie oraz na miejscu można zyskać wszelkie niezbędne informacje. Obsługa hotelowa na najwyższym poziomie, pomocna i w razie problemów stara się je rozwiązać. Jedynym minusem był brak informacji czy zakwaterowanie będzie w "nowej" czy "starej" części hotelu. Niestety trafiła się część stara z praktycznie nie działającą klimatyzacją (minimalnie schładzała w porównaniu z temperaturą zewnętrzną), przez co spanie w nocy w upale było ciężkim przeżyciem. Obsługa co prawda starała się rozwiązać ten problem ale z racji samej instalacji nie udało się to :( Co do wyżywienia all inclusive to ogólnie smacznie, choć mało urozmaicone. Co drugi-trzeci dzień potrawy się powtarzały. Alkohole. Wino i piwo smaczne dobre, choć same drinki to podstawowe alkohole, takie jak wódka, gin, whiskey itp. dolewane do gotowych "baz" z dystrybutora. Minusem baru jest brak jakiegokolwiek menu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wakacje w Biogradzie

    Sławomir, Nowe Miasto 13.12.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    Fajna miejscówka, hotel na 4, fajne baseny ( ryzyko zagęszczenia przez kolonie młodzieżowe). Blisko do morza, przy plaży mini market ( lokalne specjały) Jedzonko ok. Całość nadrabia extra promenada do portu i starego miasta. Polecam wycieczkę na wyspy parku Kornati

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wczasy ze znajomymi

    Agnieszka, Suszec 28.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Pobyt mogę uważać za udany, ale tylko ze względu na towarzystwo z którym byłam i które poznałam na miejscu. Hotel jak na warunki chorwackie w miarę, czystość ok, trochę posunięty w czasie. Codziennie zmieniane ręczniki i uzupełniane sanitariaty. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Niestety kuchnia i stołówka nie dostosowana do takiej ilości gości. Na śniadanie najlepiej zejść już o 7 żeby uniknąć kolejek. Obiad najlepiej przed samym końcem, ale wtedy zostaje już co nieco do zjedzenia. Kolacja to ogólna porażka , kolejki do stołówki, bitwa o jedzenie :-( Taka sama sytuacja w barze na basenie, jedna osoba do obsługi to stanowczo za mało. Dodatkowo samoobsługowe zepsute lub psujące się automaty do napojów powodują kolejki do baru. Napoje ok, alkohole również, dobre piwo i wino. Jedzenie smaczne, mało urozmaicone, ale każdy coś dla siebie znajdzie - o ile się dopcha :-) Najgorsze ze wszystkiego to transfer z lotniska do hotelu, który trwał 4 godziny, ponieważ autobus wraca się do Splitu rozwieść innych gości, a dopiero potem jedzie do hotelu Adria. Biuro powinno uprzedzić o tak długim transferze. W drugą stronę z hotelu na lotnisko ok - około 1,5 godziny. Plaża Soline bardzo zatłoczona, samo miasteczko również.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    hotel

    Sebastian, Uraz 16.01.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Średniej klasy hotel .blisko morza, daleko od centrum.Pokoje nie sprzątane.Jedzenie bez szału,obsługa mało zainteresowana klientami

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    ogólnie na "4"

    Violetta, OPOLE 20.10.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Mogłoby być lepiej gdyby nie wyżywienie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Brak Opieki rezydenta

    Izabela, --- 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Brak kontaktu rezydenta i informacji o spotkaniu informacyjnych osób które podróżowały transportem własnym.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    czystość

    SLAWOMIR, …. 02.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    pokojowe nie sprzątały codziennie pokoju z tego powodu łazienka zapuszczona reszta bardzo średni poziom jedzenie ok drugi raz nie wybrałbym tej lokalizacji i hotelu rezydenci bardzo mili młodzi ludzie profesjonalnie podchodzili do swojej pracy ale w rainbow chyba wszędzie tak jest

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    Wszystko ok poza "Rezydentem"

    Bartłomiej , Opole 23.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Nie często zdaża mi się zamieszczać opinie na temat odbytej wycieczki ale w tym wypadku po prostu nie mogę się powstrzymać w związku z "opieką Rezydenta". Zacznę jednak od początku: 1. Hotel - postsocjalistyczny klocek który swoje lata świetności ma już za sobą. Pokoje sprzątane po łebkach. Toaleta poza myciem podłogi nie tknięta. Ręczniki wymieniane częściowo. Jeśli jadę na wakacje to w pokoju przebywam bardzo żadko więc nie był to dla mnie problem. 2. Jedzenie - nie jestem wybredny jednak w wypadku tego hotelu było średnio. Monotonnie i czasami wręcz nie smacznie. 3. Położenie - super ! 4. Rezydent - Rezydentki nie widziałem na oczy do ostatniego dnia pobytu. Zwykle rezydenci nie są mi potrzebni gdyż rozrywki i wycieczki w okolicach miejscowości pobytu organizuję sobie sam. Rezydentka podobno była jedynie pierwszego dnia (oczywiście po to aby sprzedawać wycieczki). W okolicach popołudnia, dzień przed wyjazdem do Polski, zadzwonila do mnie kiedy korzystałem z plaży oraz kompieli słonecznych i morskich i poinformowała o tym iż nie uregulowaliśmy jakiejś opłaty klimatycznej w wysokości 7 EUR/ osobę której w umowie nie znalazłem. Poinformowałem ją jednak że chętnie ureguluję tą opłatę jak wrócę do hotelu lub w dniu wyjazdu gdyż i tak nie miałem takich pieniędzy przy sobie. Bankomat w hotelu przez cały pobyt był uszkodzony i musiałem iść po pieniądze do miasta. Zapytałem ją dlaczego nie zadzwoniła do mjie dzień wcześniej abym zdążył się przygotować. Informacja zwrotna była taka iż sam sobie jestem winny gdyż nie uczestniczyłem w spotkaniu dnia pierwszego !!!. Pani poinformowała mnie ponadto iż jeśli nie uruguluję opłaty w ciągu pięciu minut (tyle zgodziła się łaskawie na mnie poczekać) to wykreśli nas z listy startowej na lotnisku i nie wrócimy do Polski !!! Po tym tekście przerwała połączenie. Roztrzęsiony wróciłem do hotelu gdzie stała grupka ludzi z którymi przyjechaliśmy i która była równie wściekła jak ja. Wieczorem przywiesiła kartę na tablicy ogł oszeń

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Krystyna z Legionowa

    Krystyna, Legionowo 03.07.2022

    Generalnie wyjazd był udany. Hotel, jedzenie przyzwoite, obsługa ok. W hotelu dużo głośniej młodzieży i rodzin z dziećmi. Miałam pokój od ulicy, więc było głośno. Szkoda, że hotel nie jest położony bliżej wybrzeża. Niestety biuro z 4 proponowanych wycieczek fakultatywnych zorganizował tylko jedną na której już byłam, tj. Fish Picnic. Do Parków Narodowych ....odwołano z powodu zbyt małej liczby osób. To dziwne, że nie byli w stanie zebrać z innych hoteli chętnych...

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wyjazd sierpień 2019

    Krzysztof, Katowice 18.08.2019

    Hotel 3 gwiazdkowy z klimatyzacją w pokojach która działa , czystość w pokojach na niskim poziomie sprzątane po łebkach brud i kurz pod sofą i łóżkami grzyb na ścianach w pokoju i łazience pod prysznicem ręczniki wymieniane co 2 dzień pościel nigdy . Balkon z 2 plastikowymi krzesłami . Animacje bieda z nędza 30 minut 3 razy dziennie . Wczasy kupione w ofercie last minute bez zastanowienia i czytania opinii ,

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem