Opinie o Adria - Biograd na Moru

4.5/6 (135 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.5/6
135 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Pobyt 15-22.06.2017

    Hotel dobry, czysty, fajne dwa baseny. MIła obsługa. Jedzenie smaczne i dużo owoców i warzyw. Plaża blisko 10min przez piękny las. Oczywiście kamienista. Niestety Pani opiekun grupy beznadziejna. Nic nie potrafi załatwić i zawsze jest nie na czas. Dość pyskata. Może powód że biuro daje rezydentów 17 hoteli pod opiekę- następna głupota Wybijćie sobie wycieczki fakultatywne z głowy. Biuro na dzień daje 3 do wyboru a kończy się tym że żadna się nie odbywa. Proponuję z góry samemu myśleć o samodzielnym zwiedzaniu.

    Mieczysław, Pruszków - 21.06.2017  | Termin pobytu: lipiec 2017

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ocena pobytu

    Ogólnie pobyt udany, z kikloma zgrzytami z powodu rezydenta. Hotel nieprzygotowany na zapewnienie rozrywki i usług w czasie nagłego załamania pogody.

    Maria, Pruszków - 30.09.2017  | Termin pobytu: sierpień 2017

    13/15 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Wakacje z partnerem

    Hotel jak na 3 gwiazdkowy nie był taki zły. Hotel położony w super lokalizacji, blisko do plaży i centrum miasteczka. Pokoje czyste i w miarę zadbane. Bardzo dużym plusem była klimatyzacja w pokoju z możliwość jej regulacji. Dużym minusem był brak lodówki, ale w ofercie hotel jej nie zapewniał. Jeśli chodzi o jedzenie śniadania były dobre, gorzej z obiadami i kolacjami. Posiłki wyglądały czasem różnie, ale były dobre. Najgorsze były kolejki przy obiadach i kolacjach za wolnym stolikiem. Drinki i napoje dobre. Dostępne dwa baseny, na jednym z nich był Aqua aerobik.

    Natalia - 06.08.2023

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    czerwiec 2017

    Nie często zdaża mi się zamieszczać opinie na temat odbytej wycieczki ale w tym wypadku po prostu nie mogę się powstrzymać w związku z "opieką Rezydenta". Zacznę jednak od początku:1. Hotel - postsocjalistyczny klocek który swoje lata świetności ma już za sobą. Pokoje sprzątane po łebkach. Toaleta poza myciem podłogi nie tknięta. Ręczniki wymieniane częściowo. Jeśli jadę na wakacje to w pokoju przebywam bardzo żadko więc nie był to dla mnie problem.2. Jedzenie - nie jestem wybredny jednak w wypadku tego hotelu było średnio. Monotonnie i czasami wręcz nie smacznie.3. Położenie - super !4. Rezydent - Rezydentki nie widziałem na oczy do ostatniego dnia pobytu. Zwykle rezydenci nie są mi potrzebni gdyż rozrywki i wycieczki w okolicach miejscowości pobytu organizuję sobie sam. Rezydentka podobno była jedynie pierwszego dnia (oczywiście po to aby sprzedawać wycieczki). W okolicach popołudnia, dzień przed wyjazdem do Polski, zadzwonila do mnie kiedy korzystałem z plaży oraz kompieli słonecznych i morskich i poinformowała o tym iż nie uregulowaliśmy jakiejś opłaty klimatycznej w wysokości 7 EUR/ osobę której w umowie nie znalazłem. Poinformowałem ją jednak że chętnie ureguluję tą opłatę jak wrócę do hotelu lub w dniu wyjazdu gdyż i tak nie miałem takich pieniędzy przy sobie. Bankomat w hotelu przez cały pobyt był uszkodzony i musiałem iść po pieniądze do miasta. Zapytałem ją dlaczego nie zadzwoniła do mjie dzień wcześniej abym zdążył się przygotować. Informacja zwrotna była taka iż sam sobie jestem winny gdyż nie uczestniczyłem w spotkaniu dnia pierwszego !!!. Pani poinformowała mnie ponadto iż jeśli nie uruguluję opłaty w ciągu pięciu minut (tyle zgodziła się łaskawie na mnie poczekać) to wykreśli nas z listy startowej na lotnisku i nie wrócimy do Polski !!! Po tym tekście przerwała połączenie. Roztrzęsiony wróciłem do hotelu gdzie stała grupka ludzi z którymi przyjechaliśmy i która była równie wściekła jak ja. Wieczorem przywiesiła kartę na tablicy ogł oszeń "Osoby które nie zapłaciły opłaty klimatycznej - anulowana lista na wyloty".

    Bartłomiej , Opole - 15.09.2017  | Termin pobytu: czerwiec 2017

    17/19 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem