Opinie klientów o Plaza Arena

3.5 /6
opinia
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.0
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
0.5
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Sebastian 02.08.2022

Nie tak miało się zacząć

Takie rzeczy się zdarzają i padło tym razem niestety na nas. Po przybyciu do hotelu Park Plaza Arena późnym popołudniem, przy check-in w recepcji okazało się, że hotel nie ma naszej rezerwacji. Obsługa stawała na głowie aby ustalić co może być przyczyną. Sprawdzili inne hotele w swojej sieci, wnikliwie obejrzeli i przetłumaczyli umowę którą dostałem od Rainbow. Zaproponowali ciastka i napoje. Wezwali managera (niezwykle kompetentny człowiek) który wyjaśnił, że w życiu nie słyszał o Rainbow Tour i że poprosił swoich przełożonych o ustalenie który z pośredników może być sprzedawcą pobytów dla Rainbow. Wyjaśnił też, że nie mają takich pokoi jak opisane w umowie. Zacząłem telefonować do BOK Rainbow szukając pomocy. Dzwoniłem kilka razy rozmawiając za każdym razem z inną osobą - jak to na help deskach. Dostałem zapewnienia, że "mityczny dział operacyjny" zajmuje się tą sprawą. Zapisałem również numery telefonów do różnych osób (rezydentów) w Chorwacji, którzy mogli by nam pomóc w tej dziwnej sytuacji. Niestety, żadna z osób nie była w stanie bo albo są w innym rejonie albo w ogóle się tym nie zajmują albo mają wyłączony telefon albo, żebym czekał "bo ktoś oddzwoni". I tak upłynęło pięć godzin. Bez żadnych konkretów. Zdenerwowanie( żeby nie pisać dosadniej) sięgało już zenitu. Około 22:00 wywiesiłem białą flagę i po naradzie z managerem hotelu zapłaciłem za dobę raz jeszcze. W zasadzie za 12h bo doba hotelowa trwa do 10:00. "Poczekamy do rana, może coś się wyjaśni". Dnia następnego po oddaniu kluczy do recepcji, podjąłem kolejne telefoniczne próby wyjaśnienia sytuacji. Około 11:00 obsługa recepcji przyszła z dobrą wiadomością! Znaleźli pośrednika i wszystko się wyklarowało. Okazało się, że ktoś tam gdzieś nie dopełnił obowiązku i czegoś nie przesłał, itd.. Znowu mogliśmy rozpakować walizki :P Szkoda, że taka przykra sprawa zepsuła nam początek pobytu. Mam trochę żalu do Raibow, że w takiej sytuacji zostaliśmy bez pomocy i bez merytorycznej wskazówki co dalej.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem