Opinie klientów o Sunce (Gradac)

5.0 /6
256 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.3
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.7
Wyżywienie
4.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Teresa z Częstochowy 15.06.2024

Chorwacja jest piękna i warto tam podróżować z Rainbow

Byłam na wczasach z Rainbow pierwszy raz. Profesjonalne biuro, świetna organizacja wszystkich etapów podróży, kulturalni i kompetentni rezydenci. Dużo się dowiedziałam od nich o Chorwacji - dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem. Hotel Sunce w Gradac żebardzo przyjazny, nieduży - prawie rodzinny, położony nad samym morzem, tonący w zieleni: drzewa, kwiaty, zioła. W pokojach, na trasach bardzo czysto. Obsługa niezwykle życzliwa, rozumiejąca lub mówiąca po polsku. Czułam się więc jak w domu. Były jednak mankamenty: jedzenie do syta, ale niedobre zupy - rzadka woda z vegetą, brak owoców i ryb, a te które podawano były mrożone - typu paluszki rybne. Prawdopodobnie całe wyżywienie było cateringowe, Drugim mankamentem była konieczność płacenia w gotówce w euro za wycieczki i opłatę klimatyczną, nie akceptowano płatności kartą, a wybieranie euro z bankomatów w Gradac było niekorzystne, ponad 15%prowizji. Trzecim mankamentem było otoczenie poza hotelem, a konkretnie zdezelowana duża zjeżdżalnia dla dzieci stojąca nad samym morzem i widoczna z każdego miejsca hotelu. Wnioskuję, aby Rainbow "naciskał" na włodarzy Gradac, żeby to żelastwo usunąć bądź naprawić, przecież w sezonie miasto jest zdominowane przez turystów z Polski i płacimy opłaty miejscowe. Koniecznie Biuro powinno zadbać o napisy w języku polskim w hotelu, typu " Witamy serdecznie, życzymy miłego pobytu" i wszystkie informacyjne, które hotel ma na blacie recepcyjnym, a także nazwy potraw. Było mi przykro, że w hotelu, który w całości gości Polaków były napisy w wielu językach europejskich, a nie były w języku polskim. Upominajmy się także o takie drobne sprawy, to również wyraz szacunku dla nas Polaków.

6.0/6

Ksenia 05.06.2024
Termin pobytu: maj 2024

Gradac - Sunce

Wycieczka jak najbardziej udana! Dobry kontakt z rezydentami. Dobra lokalizacja hotelu blisko plaży. Różne opcje wycieczek. Sama wraz z mama skorzystałyśmy z wycieczki fish piknik mega polecam widoki super. Obsługa hotelu przemiła.

6.0/6

Marek, Wilczkowice 02.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Pozytywna!

Pozytywne wrażenie hotelu i obsługi . Bardzo zadowoleni z pobytu. Bardzo dobre położenie , dobre posiłki i czysto

6.0/6

Wiesław, Pszczyna 30.08.2021

Super

Kameralnie czysto przyjemnie smacznie. Wszędzie blisko. Polecam.
19101164
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem