Opinie o Villa Sofija

Kategoria lokalna: 3

5.0/6
(28 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
2.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Piękne miejsce idealne dla rodzin z dziećmi

    Beata 13.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Miejsce idealne. Blisko lotnisko, Trogir ok 30 min autobusem, 15 min autem, Split 30 min promem. Plaża kameralna z gładkimi kamyczkami i krystalicznie czystą wodą 2 min. Sam obiekt nie jest najnowszy i nowoczesny ale jest wyjątkowo czysty, ma dużo udogodnień (nawet pompka elektryczna do materacy). Do portu, centrum Slatine, restauracji i piekarni 15 min spacerkiem, sklep Tommy 10 min. Piękne widoki zarówno w miejscowości jak i z balkonu. Jedynie nam brakowało jakiegoś chodnika/pobocza, wszyscy chodzą ulicą i zdają się być do tego przyzwyczajeni. Będziemy chcieli tam wrócić.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Apartament Villa Sofija

    Beata 12.07.2021

    Super apartament z klimatyzacją . Piękne widoki na morze . Bardzo mili oraz pomocni właściciele obiektu- Villa Sofija .

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ocena pobytu w Ciovo Willa Sofija

    Zdzisław, Garwolin 11.09.2022

    Ókolica i woda fantastyczna. Pokój czysty. Niestety mały i bez balkonu mimo że w opisie jest inaczej. Stolik z krzesłami na tarasie wspólnym dla 2 pokoi przy schodach prowadzących wyżej do pokoi i na parter. Teren zadbany właściciele mili.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Villa Sofija

    Beata, Opole 31.08.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018

    Warunki w willi były dobre, trochę małokonfortowe była konieczność samodzielnego zaoptrzenia się w papier toaletowy, ale ogólnie rzecz biorąc nie był to większy problem. Apartament był czysty, schludny. Klimatyzacja zamontowana bezpośrednio nad łóżkiem - w nocy wiało bezpośrednio na ciało, jak wyłączyliśmy klimę, to było za gorąco.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Wakacje czerwiec 2018

    ADS 28.06.2018

    Willa bardzo ładna. Bardzo długi transfer ok. 3 godzin z powodu systemu wybranego przez biuro. Biuro o tym nie informuje.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    pokój niezgodny z umową

    Małgorzata Monika 31.07.2021

    Pokój, który został nam przydzielony znajdował się w byłym garażu.... Małe okno, niewielki metraż. Pokój miał szafę, ale zastawioną przez łóżko, więc nie dało jej się otworzyć inaczej jak stojąc na łóżku. Zdjęcia odnoszą się tylko do apartamentów, czego w ogłoszeniu nie zaznaczono. Po zgłoszeniu problemu rezydentowi (do którego nie można się było przez cały dzień dodzwonić...) usłyszałam, że to moja wina, bo zamówiłam najtańszy pokój, a w dodatku rainbow zagwarantowało darmową klimatyzację, mimo że w umowie tego nie było i że jeśli chcę mogę złożyć reklamację. Dodatkowo brak jest kontaktu z rezydentem. Zgłaszaliśmy problem do Centrali Rainbow, ale pracownik powiedział, żeby jakoś kontaktować się z rezydentem, bo oni nie są w stanie pomóc. Rezydent pojawił się na lotnisku w dniu wylotu, ale nie był zainteresowany pomocą czy wskazaniem gdzie mamy się udać albo gdzie zdać bagaże przed wylotem. Bardzo słaba organizacja. Brak jakiejkolwiek opieki nad uczestnikami imprezy. Jedyne rzeczy na plus: bardzo mili wlaściciele pensjonatu, ładna plaża obok hotelu i dobrze położone miasto - dobra komunikacja ze Splitem i Trogirem (autobusy, taksówki wodne czy uber). Na pewno to nasz ostatni wyjazd z Rainbow.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Jedyne co zgadza się ze zdjęciami z oferty to kolor pościeli!

    Rafał K 02.07.2021

    Wykupiłem pobyt w studiu dwuosobowym kierując się zdjęciami zamieszczonymi w ofercie. Dokładnie studio dwuosobowe bez aneksu kuchennego. Po przylocie okazało się że pokój jest zaadaptowany z garażu. Upchnięto tu łazienkę, aneks kuchenny, łóżko dla dwóch osób (wersalkę), szafę, stolik, lodówkę oraz dwa krzesła. Jednym słowem człowiek potyka się sam o sobie. Szafę trzeba otwierać stojąc na łóżku, okno jest małe i mamy z niego widok na stertę kamieni. Wieczorem gdy chcemy przewietrzyć pokój otwierając drzwi, każdy przechodzący ulicą widzi lokatorów i całą zawartość pokoju (a ruch jest tutaj spory). Od razu po zakwaterowaniu chciałem skontaktować się z rezydentem którego numer otrzymałem po przylocie, numer nie odpowiadał. Tak samo, jak dwa inne numery do rezydentów, które otrzymałem na lotnisku w Katowicach. Centrala Rainbow w Łodzi stwierdziła że nic nie może zrobić w sprawie pokoju i że leży to w kompetencjach rezydenta i z nim mam się kontaktować. Dodali jeszcze, że jeżeli numer nie odpowiada mam napisać smsa to na pewno się odezwie. Wysłałem trzy SMSy z dwóch numerów i kontaktu nie było. Sprawę rezydentowi udało mi się zgłosić dopiero następnego dnia gdy przyjechał proponować dodatkowe wycieczki. Kilka godzin musiałem poczekać aby oddzwonił z informacją że biuro nie widzi żadnych podstaw do jakichkolwiek roszczeń i tu cytuję "otrzymałem pokój o podwyższonym standardzie ponieważ mam aneks kuchenny a nie miałem go mieć". Dodaję zdjęcia zrobione zaraz po zakwaterowaniu, proszę samemu ocenić czy warto wykupić to studio dla dwóch osób.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    OMIJAĆ OŚRODEK DALEKIM ŁUKIEM -

    MARIUSZ 25.06.2019

    NIE MAM POJĘCIA KTO PISZE WCZEŚNIEJSZE "POZYTYWNE" OPINIE - LECZ CAŁE SZCZĘŚCIE ŻE JEST WIELE JAKŻE PRAWDZIWYCH INFORMACJI. UWAGA JAK MOŻECIE TO OMIJAĆ TEN OBIEKT SZEROKIM ŁUKIEM PÓKI ZARZĄDZAJĄ NIM POLACY. JEDNA WIELKA PORAŻKA WYZYSK I OBRAŻANIE KLIENTÓW. STARAJĄCYCH SIĘ O GODNE TRAKTOWANIE JAK I GODNE POSIŁKI - ZASTRASZAJĄ BRAKIEM MOŻLIWOŚCI WYJAZDU - OCZYWIŚCIE MAM NAGRANIA I ZOSTAŁY POWIADOMIONE STOSOWNE ORGANY ŁĄCZNIE Z AMBASADĄ. FINALNIE REKLAMACJA GRUPOWA LUDZI OD 6 - 20 .CZERWCA 2019

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem