Kategoria lokalna 3
5.0/6
Bardzo dobre jedzenie. Jedynym minusem jest to, że są sztywne godziny głównych posiłków, a w miedzy czasie brak konkretów. Jeśli zatem ktoś lubi pospać, bądź wróci ze zwiedzania musi czekać do najbliższej godziny otwarcia jadalni. Pokoje jak w standardzie hotelu z 3 gwiazdkami, dość czysto. Hotel w dobrej lokalizacji, 5 min od pięknej plaży Soline. Codziennie o stałych porach dla dzieci były zabawy, szkoda tylko, że ten sam program. Minusem był też brak WI-FI w pokojach, jedynie za opłatą. Ogólnie hotel godny polecenia.
MARTA, ŚREM - 14.09.2021
1/1 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Chorwacja była moim pierwszym doświadczeniem z Bałkanami. Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Hotel bardzo na przyzwoitym poziomie. Jak każdy miał lekkie niedociągnięcia, ale da się z tym żyć. Jedzenie smaczne, duży wybór, a obsługa bardzo miła. Dwa baseny, duża ilość leżaków. Zajęcia z animatorem na średnim poziomie. Muzyka puszczana z jego głośnika nie przystępna dla ucha. Formuła all inclusive monotonna, ale można sobie poradzić. Mały mankament, w hotelu była kolonia i obóz sportowy, co powodowało czasami małe nieporozumienia i sztuczne tłoki na stołówce. Plaża w odległości 350 m. Żwirkowa lub zejścia w pomostu. Leżak 6 euro, parasol 6 euro. Największym atutem to lokalizacja. Biograd nad Moru jest piękną miejscowością z całą gamą atrakcji wakacyjnych i turystycznych. Promenada wzdłuż wybrzeża robi wrażenie. Z oferty wycieczek prezentowanych przez rezydenta nie korzystałem. Trochę zakręcony pracownik, i tyle na jego temat. Po za tym obsługę całego wyjazdu przez Rainbow oceniam na bardzo dobrym poziomie. Sam wypożyczyłem sobie samochód i zwiedziłem najbliższe atrakcje regionu. Koszt wynajęcia samochodu to 70 euro za dzień (plus paliwo).
Mirosław, Czechowice-Dziedzice - 02.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
3/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Nasze drugie wakacje w Chorwacji i wystarczy
Jerzy, Dęblin - 26.06.2019
12/16 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Wielkie słowa uznania, pozytywne dla panie rezydentki Oleksandry. Wykazała się wielką kompetencją, uprzejmością, punktualnością, zainteresowaniem podopiecznymi, taktem i kulturą osobistą. Pobyt w hotelu był dla naszej rodziny bardzo udany, pokoje wygodne, pokój córek z widokiem na Adriatyk:), basen przyjemny i jedzenie różnorodne, zawsze można było wybrać coś dla siebie. Jedyny mankament to dawno nie remontowane łazienki. Wycieczki były bardzo atrakcyjne i dobrze zorganizowane a transfer na lotnisko punktualny. Lot powrotny był opóźniony o dwie i pół godziny, jednak jak wiemy nie z winy przewoźnika. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług Rainbow.
ALEKSANDRA, Bydgoszcz - 26.08.2019
5/5 uznało opinię za pomocną