Kategoria lokalna 3
4.0/6
Pobyt mogę uważać za udany, ale tylko ze względu na towarzystwo z którym byłam i które poznałam na miejscu. Hotel jak na warunki chorwackie w miarę, czystość ok, trochę posunięty w czasie. Codziennie zmieniane ręczniki i uzupełniane sanitariaty. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Niestety kuchnia i stołówka nie dostosowana do takiej ilości gości. Na śniadanie najlepiej zejść już o 7 żeby uniknąć kolejek. Obiad najlepiej przed samym końcem, ale wtedy zostaje już co nieco do zjedzenia. Kolacja to ogólna porażka , kolejki do stołówki, bitwa o jedzenie :-( Taka sama sytuacja w barze na basenie, jedna osoba do obsługi to stanowczo za mało. Dodatkowo samoobsługowe zepsute lub psujące się automaty do napojów powodują kolejki do baru. Napoje ok, alkohole również, dobre piwo i wino. Jedzenie smaczne, mało urozmaicone, ale każdy coś dla siebie znajdzie - o ile się dopcha :-) Najgorsze ze wszystkiego to transfer z lotniska do hotelu, który trwał 4 godziny, ponieważ autobus wraca się do Splitu rozwieść innych gości, a dopiero potem jedzie do hotelu Adria. Biuro powinno uprzedzić o tak długim transferze. W drugą stronę z hotelu na lotnisko ok - około 1,5 godziny. Plaża Soline bardzo zatłoczona, samo miasteczko również.
Agnieszka, Suszec - 28.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Średniej klasy hotel .blisko morza, daleko od centrum.Pokoje nie sprzątane.Jedzenie bez szału,obsługa mało zainteresowana klientami
Sebastian, Uraz - 16.01.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Mogłoby być lepiej gdyby nie wyżywienie
Violetta, OPOLE - 20.10.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2018
7/7 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Brak kontaktu rezydenta i informacji o spotkaniu informacyjnych osób które podróżowały transportem własnym.
Izabela, --- - 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną