Kategoria lokalna 3
4.0/6
Hotel nie pierwszej nowości, ale za to bardzo czysty. Pokoje dość małe i nieustawne ( trzeba uważać na kolana przechodząc między łóżkiem a szafkami). Klima w każdym pokoju. U nas nie działała pierwszego dnia, ale zaraz po zgłoszeniu na recepcji została uruchomiona. W pokoju tv z kanałami z całej Europy. Łazienka mała, w której nie ma gniazdka. Restauracja ok, obsługa dziala na najwyższych obrotach. Jedzenie mało zróżnicowane, codziennie kurczak w różnej postaci, ale była też wieprzowina, ryby czy owoce morza. Z owoców głównie jabłka, banany i śliwki. Dla dzieci jedzących wybiórczych ciężko coś wybrać. Kawa z ekspresu słodka(nawet czarna), za to pyszna woda z dystrybutora. Animacje w hotelu niezbyt wyszukane- głośna muzyka na jednym basenie, wieczorem bingo. Dla dzieci w kids clubie mini animacje jak odbijanie na kartce pomalowanych farba liści, a o21 zdarzyło się dwa razy malowanie twarzy- nie komentuje. W basenie zawsze czysta woda i wszystko posprzątane. Okolica hotelu sprzyja spacerom, niedaleko plaża i trochę barów. Rezydent słabo przygotowany- był w hotelu tylko w celu sprzedaży wycieczek. Dojazd do hotelu z lotniska zajął ponad 3h że względu na to, że musieliśmy odwieźć autokarem osoby spędzające urlop na wyspie hvar, więc z racji zrobienia dużego kółka podróż trwała dwa razy dłużej. W drodze powrotnej jechaliśmy już bezpośrednio, przy zbieraniu osób z hoteli po drodze wyszło niecałe 2h. Natomiast na lotnisku byliśmy 4 h przed lotem, gdyż jednym autokarem jechała też część osób na samolot do Warszawy, który był o te 2h wcześniej.
Agnieszka, Katowice - 27.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pokoje widać nadają się do remontu i przede wszystkim gruntownego czyszczenia. Tak niewygodnego łóżka to nigdy nigdzie nie spotkałam. Nie dość ze zamiast jednego double dostaliśmy dwa single złączone to materace zapadały się i ciagle człowiek obijał się o drewniane ramy, jakość materacy to w Polsce pod śmietnikami wygodniejsze. jeżeli chodzi o jedzenie to przepyszne , dużo ludzi narzeka na kolejki do jedzenia ale te kolejki tworzą sami ludzie o te zatory bo każdy jakby normalnie o żwawo się poruszał to nie byłoby tego problemu, pracownicy restauracji bardzo mili i pomocni i ponownie jedzenie mega. Basen i animatorzy super, na prawdę robią super robotę. Nie rozumiemy tylko dlaczego manager hotelu nie reaguje na zajmowanie leżaków na basenie bo rano wielu ludzi biegnie i rzuca ręczniki na leżaki których użyje dopiero po 4-5 h! A w tym czasie ktoś mógł z nich skorzystać i zwolnić.
Anna - 14.08.2022
1/1 uznało opinię za pomocną
3.5/6
ponizej w ocenach
Dagmara, warszawa - 24.09.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017
3/4 uznało opinię za pomocną
3.5/6
warunki zakwaterowania raczej przeciętne; brak stolika na balkonie, brak wieszaków na ręczniki w łazience. opiekun, mimo, że się starał i sympatyczny, był chaotyczny i posiadał braki we wiedzy na temat miejsca pobytu lub jej nie przekazywał. natomiast bardzo dobre wyżywienie i dobra obsługa personelu.
HUBERT, Warszawa - 04.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
1/1 uznało opinię za pomocną