Obiekt
Pokoje
Hotel posiada 241 nowocześnie urządzonych pokoi 2-osobowych (możliwść 1 dostawki w formie rozkładanej sofy) z balkonami i łazienkami (suszarka do włosów). W pokojach znajdują się: TV-sat, mini bar (dodatkowo płatny), klimatyzacja (indywidualnie sterowana, bezpłatnie), telefon, sejf (bezpłatny). Istnieje możliwość wypożyczenia łóżeczka dla dziecka (bezpłatnie). Dostępny jest również room service (06:00-24:00).Internet
Przy recepcji internet Wi-Fi -bezpłatnie/15 min., w pokojach - bezpłatnie.
Kategoria lokalna
*****
Strona www
Wyżywienie
Śniadania (6:30-10:00) i obiadokolacje (19:00-22:00) w formie bogatego bufetu.
Program sportowy i animacyjny
Brak animacji. Hotel organizuje 1 x w tygodniu kolację galową z muzyką na żywo. Dodatkowo w hotelu night club z dyskoteką oraz SPA na wysokim poziomie: zabiegi pielęgnacyjne twarzy, manicure i pedicure, depilacja, różnego rodzaju masaże, łaźnia turecka, sauna tradycyjna i sauna fińska (korzystanie ze SPA dodatkowo płatne) oraz przy plaży teren do siatkówki plażowej. Na terenie obiektu: 3 korty tenisowe, wielofunkcyjne boisko sportowe (dodatkowo płatne).
Dodatkowe informacje
Świadczenia
Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej, opłaty klimatycznej ok. 1 EUR/dzień/os. w zależności od położenia hotelu oraz innych wydatków osobistych.
Sezonowość
Zwykle wysoki sezon turystyczny w Chorwacji trwa od 15 czerwca do 15 września.Kategoria lokalna 5
Luksusowy i wyjątkowy hotel, wspaniale położony, blisko Dubrownika. Polecamy parom chcącym pobyć w romantycznym miejscu oraz wszystkim Klientom, którzy szukają wysokiego standardu. Wiele rozrywek w obrębie hotelu gwarantuje maksimum komfortu oraz pełnię wypoczynku.
Cena podstawowa obejmuje: przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, Assistance i bagaż).
Cena podstawowa nie obejmuje: wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej, opłaty klimatycznej ok. 1 EUR/dzień/os. w zależności od położenia hotelu oraz innych wydatków osobistych.
Hotel położony jest w niewielkiej, uroczej miejscowości Slano, niedaleko Dubrownika (ok. 25 km). Transfer z lotniska do hotelu trwa ok. 1 godz. Przystanek autobusowy znajduję się przy hotelu, codzienne połączenia z Dubrownikiem.
Mapa
Obiekt zlokalizowany bezpośrednio przy szerokiej, piaszczysto-żwirowej, prywatnej plaży. Leżaki i parasole na plaży - bezpłatne.
Hotel został wybudowany w 2008 r.
Recepcja 24 - godz.z lobby, z dużym reprezentacyjnym hallem, sklepikiem z pamiątkami, przechowalnią bagażu (bezpłatna), klimatyzowaną restauracją główną z tarasem (dostępne bezpłatne krzesełka dla dzieci), restauracją a’la carte serwującą dania kuchni międzynarodowej i śródziemnomorskiej, piano barem i barem przy basenie, barem przy plaży, basenem wewnętrznym (słodka woda) oraz dużym basenem zewnętrznym (woda morska) z tarasem słonecznym, leżaki i parasole przy basenie - bezpłatne, ręczniki plażowe (bezpłatnie), plac zabaw dla dzieci na plaży. W hotelu salon piękności i pralnia, w pobliżu bankomat i minimarket. Hotel akceptuje karty płatnicze.
Obiekt
Wyżywienie
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
Oferta dostępna w innej konfiguracji
5.5/6 (53 opinie)
Atrakcje dla dzieci
Obsługa hotelowa
Plaża
Pokój
Położenie i okolica
Rezydent
Sport i rozrywka
Wyżywienie
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zdjęcia klientów (29)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w Admirale .
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dokładnie to czego oczekiwaliśmy - spokój, cisza i doskonałe jedzenie.