Opinie klientów o Remisens Hotel Albatros

3.8 /6
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
3.0
Plaża
3.9
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
3.6
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Marek 10.06.2016

Bardzo pozytywnie :-)

Bardzo gorąco polecam zarówno sam hotel jak i Rainbow turs. Bardzo dobra organizacja i bardzo pomocny rezydent. Ciekawe wycieczki fakultatywne. A hotel wspaniały. Blisko Dubrownika. Z pięknymi widokami i super obsługą.

6.0/6

Marzena, Lubliniec 01.11.2016

Komfort, spokój, relaks i sielska atmosfera :)

My dostrzegliśmy w tym miejscu i na tym wyjeździe same plusy: piękne położenie w malowniczym miejscu. Spacerem kilkanaście minut z hotelu do centrum Cavtat, klimatycznego kurorciku gdzie znajduje się malownicza promenada. Można tam wieczorową porą w jednej z nadbrzeżnych restauracji przy kolacji z lampką wina podziwiać zacumowane jachty. Kurort znajduje się w bezpośredniej bliskości Dubrownika. Można tam dostać się jedną z odpływających co 0,5 godziny łódek. Podróż trwa około czterdziestu minut i jesteśmy w dubrownickim porcie, skąd tylko krok do największych atrakcji miasta. Bardzo przyjaźnie nastawieni ludzie i Ci na mieście i Ci w hotelu. Pyszne owoce morza, popijane lokalnym winem. Komfort, spokój, relaks i sielska atmosfera :) To moje odczucia, choć zapewne to również, a może przede wszystkim kwestia nastawienia. My cudownie wypoczęliśmy i choć zwykle wybieramy nowe miejsca - tam było tak uroczo, że moglibyśmy raz jeszcze wrócić...

1.5/6

Negatywna Lucyna 15.09.2016

NIE POLECAM

W lipcu tego roku byłam z moja rodziną 5 osób w tym hotelu. Niestety nie ppolecam go. Chorwaci tam pracujacy niemili, nieuprzejmi. Restauracje serwowali posilki krócej niz były przewidziane,a rezydent oczywiście uważa , ze jest ok, choć bywa w tym hotelu co pare dni na krótki czas i siedzi w holu. Skąd moze wiedziec jak turystów traktuja Chorwaci???? Mogłabym jeszcze pisac wiele uwag ale nie wiem, czy jest sens skoro poprzedniego mojego komentarza Rainobow nie opublikował, bo udostepnia tylko te pozytywne. Zyczę powodzenia i wielu naiwnych turystów, którzy skorzystaja z Waszej oferty. Ja , pomomo Waszej karty więcej sie nie skusze. Z poważaniem Lucyna K.

1.5/6

Niezadowlona klientka 22.07.2016

hotel niezgodny z opisem biura Rainbow

Kolejny raz zaufałam Rainbow i sie rozczarowałam. Hotel położony w ładnym miejscu, ale to cała jego zaleta. Obsługa niemiła ( poza jedna Pania - Valerija) , jedzenie monotonne, odgrzewane z dnia poprzedniego. Napoje do posiłków - walka o szkło - zwłaszcza na kolacji. Przekąsek - ani widu ani słychu - bar świecił pustkami. Za kawę raz kasuja a raz nie - zależy od humoru kelnera. Godzin otwarcia nie przestrzega się. Jak jest przerwa (sami ustalają) , to gość to intruz!! Jak widzą Cię z kasą - to jesteś gość. jak masz all inclusive, to nie istniejesz, choc też wydałeś niemała kasę. Lepiej za tę sama cenę wybrać Hiszpanie lub wziąć prywatrnie kwaterę, wtedy Cię szanują.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem