Opinie o Gradac

Kategoria lokalna: 3

4.4/6
(400 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam tego hotelu

    AGATA, 29.09.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Łóżko nakryte bardzo małym prześcieradłem w związku z czym rano budziłam się na gołym materacu, ochyda. Łazienka malutka z połamaną deską sedesową i latającymi drzwiczkami od prysznica. Jedzenie to PORAŻKA. Dwa rodzaje pieczywa o papierowym smaku, poziom biedronki. Na okrągło to samo. sałatki to gorzkie ogórki i pomidory, czasem dali sałatę, nie mylić z sałatką. Szynka to podsuszona martadela. Owoców, oliwek czy innych regionalnych smaków nie było. Desery porażka, lunch box jak dla psa. Przy basenie stoliki i krzesła bez parasolów, mówili, że się połamały. A my wiedzieliśmy, że poprostu nie chcą gości przy basenie bo za dużo wypiją rozcieńczonych soków i piwa. Miejsce bardzo ładne, ale czuje się mocno oszukana ze względu na jedzenie. Obsługa bardzo miła i pomocna, jedyny pozytyw.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w hotelu Gradac

    Ewelina, Rogów 07.08.2022

    Pokoje rodem z PRL, na wykładzinach ogromne plamy, mnóstwo kurzu i pajęczyn. Hotel blisko plaży, czysty basen i miła obsługa. Jednak jedzenie to jedna wielka tragedia: praktycznie dziennie to samo, bez smaku, tłuste i bardzo ubogi wybór. Mięso zazwyczaj twarde…Stołówka brudna, miałam wrażenie ze sprzątana była w zeszłym roku…

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Tragiczne jedzenie !

    Agnieszka i Krzysztof 09.09.2018

    Uważam że, trzy gwiazdki zdecydowanie na wyrost. Pokoje czyste, choć dziwnie w nich pachniało. Wyżywienie to tragedia i największy mankament tego hotelu. Wchodząc na stołówkę czuć było nieprzyjemny zapach, jakby ktoś zmywał podłoge bez użycia żadnych płynów i detergentów tylko wodą. Jedzenie słabo doprawione, często zimne, czasem nieświeże. Co nie zeszło na kolację jednego dnia, było następnego dnia wrzucane w sniadanie lub obiad czyli nic nie mogło się zmarnować. Soki rozcieńczane wodą, piwo rozcieńczane wodą, małe porcje mięsa (udko z kurczaka dzielone na 3 porcje), zupa pomidorowa którą podali to był chyba sos bolonese, którego nie zjedliśmy dzień wczesniej zagotowany z woda. Apeluję do biura Rainbow aby zwrócić uwagde na poziom wyżywienia w tym hotelu bo jego poziom pozostawia niesmak po pobycie. Pozatym miasto jest w dobrej lokalizacji, dobra baza do zwiedzania Dalmacji i przyjemne plaże. Ceny wycieczek faktultatywnych biura Rainbow dużo wyższe niż orientacyjne ceny podane w ofercie (nawet 80 % wyższe).

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Gradac

    Aleksandra Elżbieta , Grodzisk Mazowiecki 17.08.2021

    Bardzo słabe jedzenie. Niesmaczne, bez urozmaicenia przez 14 codziennie to samo. Dla osoby która nie je mięsa to fatalna sprawa. Nie było warzyw oprócz pomidora i ogórka ani owoców! Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Mój pokój był mikroskopijny i nie mogłam swobodnie się poruszać.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słaby hotel i jedzenie

    Barbara, Swiebodzin 18.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    W pokoju hotelowym przez cały pobyt nikt nie sprzątał. Ręczniki hotelowe nie były wymieniane przez cały pobyt. Jedzenie było tragiczne. Rezydent ignorował zgłoszone zastrzeżenia. Transfer z hotelu na lotnisko w Dubrowniku odbywał się przez granice z Bośnią i Hecegowiną a na lotnisku byliśmy godzinę przed odlotem, o czym nie byłam poinformowana wcześniej. Jestem stałą klientką Rainbow ale po takiej wycieczce na pewno zrezygnuję z usług takiego biura.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak balkonu/tarasu (niezgodność z opisem), jedzenie niesmaczne, mało urozmaicone

    Michał, Boguszyce 31.08.2021

    Zostaliśmy z małżonką wprowadzeni w błąd przez opis pokoju na stronie Rainbow. Według niego wszystkie pokoje powinny posiadać balkon lub taras (ostateczny opis pokoju przy podawaniu danych osobowych i ustalaniu innych szczegółów wycieczki. Oczywiście nasza reklamacja została odrzucona. Personel był raczej przyjazny. Niestety jedzenie pozbawione smaku (szczególnie zupy), monotonne i raczej słabej jakości. Plusem jest bliskość plaży i nienajgorszy basen jak na ten standard hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Waldemar, Radom 04.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Widoki piękne, duży balkon z widokiem na góry . Pokoje czyste, ręczniki często zmieniane. Łysy wydzielał małe porcje, mięso do żucia - podeszwa, burek dobry , kalmary i stripsy z kurczaka ok, surówki dobre. herbata tylko do śniadania. Bardzo głośna lodówka, z kabiny ciekła woda. Klima ok. Dużo wycieczek za dużą kasę.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Słaba dwójka

    Anna, Warszawa 19.07.2024

    Hotel czysty, ale sprzątanie, wymiana ręczników na prośbę wynajmującego. Jedzenie jak w stołówce, monotonne i niesmaczne.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    pokój ok, ale jedzenie fatalne!!

    Klientka 08.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    niech ten hotel nie zaprasza gości na wypoczynek z jedzeniem , bo sie po prostu do tego nie nadaje!! był to wcześniej hotel tylko dla objazdówek i lepiej niech tak zostanie, bo jesli ktoś chce dobrego jedzenia w cenie która zapłaci za wycieczkę to sie srogo zawiedzie! poza tym cena kompletnie nieadekwatna do jakości, wspólczuję ludziom którzy zapłacili wiecej nież 1400 zł za wycieczkę bo to wyrzucone w błoto pieniądze !!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    66

    Hotel Gradac.

    JERZY. 13.09.2019

    W dniu wylotu zabrali nam 1 dzień, a mianowicie godzina wylotu została zmieniona z godz 5 rano na 20:30. W hotelu byliśmy o godz.1:30 w nocy. Hotel Gradac to tragedia.Droga do hotelu między dwoma śmietnikami. Recepcjonistki oschłe, pokoje maletkie wszedzie brudno niesprzątane od dłuższego czasu. Jedynie to klimatyzacja działała sprawnie. pościel zmieniana raz na tydzień. Na basenie dwa leżaki połamane i jeden stolik . Śniadania słabiutkie, obiad ciut lepsze ale nakładane przez personel, tylko sałatki mogłeś sam se pobrać. Ogólnie za 2900zl na 14 dni w tym hotelu to stanowczo za drogo. Rezydentka to tylko wycieczki by sprzedać a o nas zapomniała .Tylko nas na drugi dzień przywitała i na koniec turnusu pożegnała. Nie Poleca stanowczo tego hotelu. Może organizator zajmnie sie tym hotelem bo inaczej straci klientów na organizowane imprezy. To już druga moja opina, bo pierwsza się Nie Ukazała.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem