Opinie klientów o Gradac

4.5 /6
323 
opinie
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

0.5/6

Marcin 12.07.2019

Hotel ok. Wysywienie DRAMAT

Hotel czysty. Pokoj czysty natomiast wyzywienie all inclusive light dramat. Zwierzeta w oborze dostaja lepsze jedzenie niz my. Ubogie smierdze wendliny (o ile mozna wogole to nazwac wedlona) - zielone. Pseudo zolte sery, lemoniada podawana z jakiegos proszku dziwnego pochodzenia. Obiady zupy z wody i oleju kilku dniowego. Mieso wkolko to samo tylko nazwy inne. Kolacja to samo samo co obiad czyli syf smierdzacy ze zmienionymi nazwami dan ale to samo co obiad. Niedoprawione salaty pokrojona kapusta, ogorki i pomidory te same od kilku dni. Wino - tani sikacz. Nie polecam uwazam to za skandal mimo iz jest to 3 gwiazdkowy hotel to nie oznacza ze jedzenie ma wygladac jak g***** i smakowac tak samo.

0.5/6

Mira 21.08.2019

Porażka

0.5/6

Mira 24.07.2019

Z daleka od tego hotelu

Nie wiem skąd biorą się tak dobre opinie w ocenie tego hotelu. Podczas mojego pobytu wybuchł bunt gości hotelu przeciwko warunkom, jakie tam panują. Ale od początku. Hotel funkcjonuje tylko i wyłącznie dzięki Rainbow, nie zaznasz tam innych gości, oprócz Polaków, którzy załatwiali wczasy za pośrednictwem tego biura. A tam? Wszystko najtańszym kosztem. Na śniadanie codziennie do wyboru 3 rodzaje tej samej wędliny z najniższej półki, pomidory, które po pokrojeniu miały czasem 3 dni, ogórki, jajecznica, albo jajka sadzone- na zmianę. Na ciepło było też zawsze coś niezidentyfikowanego, zazwyczaj, coś zapieczonego z poprzedniego dnia. Żadnego bekonu, zasmażanych kiełbasek, jak to w innych hotelach jest w zwyczaju. Chleb i żadnych bułek. Obiad trochę lepszy, ale dopiero po interwencji gości i rezydenta. 3 dania do wyboru i 2 zupy-beeee, woda ze skórami z kurczaka. Surówki, to poszatkowane kapusty, pomidory i ogórki, żadnych warzyw na ciepło podczas całego pobytu. Do wyboru piwo, kieliszek wina. Do tzw. wydawki dań głównych kolejki, jak na stołówce- nie ma tu samoobsługi. Brak owoców, ciasto z lidla, maleńki kawałek. Kawa smakuje, jak inka. Obrusy z plamami, nie były zmieniane. Podczas spożywania posiłku obsługa z wózkiem ze zlewkami sprzątała naczynia, wyrzucając resztki do kubła. W recepcji Panie miłe, ale niestety ilekroć wychodziłyśmy z hotelu jedna z nich na papierosie przed budynkiem recepcji - przecież to jest niedopuszczalne w innych hotelach. Pokoje maleńkie, kto nie miał szczęścia otrzymał pokój z widokiem na mur. Pokoje sprzątane rzadko. Rozmawiałam z parą, która nie miała sprzątniętego pokoju w chwili zameldowania. Jedyny plus, to klimatyzacja w pokojach. Basen jest, ale na całej powierzchni głębokość 150 cm, nie dla dzieci. W chwili naszego przyjazdu był jeden leżak, po kilku dniach, za sprawą awantury gości, dostarczono jeszcze kilka. Żadnych animacji, zabaw, wieczorków tanecznych, atrakcji dla dzieci- kompletnie nic. Obsługa tam pracująca, to również najtańsza siła robocza- większość młodzieży. I najlepsze jest to, że ten hotel wcale nie jest taki tani. My zapłaciłyśmy ponad 1800 zł, ale para, z którą rozmawiałyśmy i która rezerwowała wczasy wcześniej zapłaciła 2400 zł- to kpina. Ciekawa jestem, czy i kiedy zostanie ta opinia upubliczniona, bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że wpływają tu tylko tak wysokie oceny, a o złej opinii hotelu świadczy chociażby bunt gości na naszym turnusie. Ostrzegam przed tym hotelem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem