Opinie o Carine Hotel Park

4.8/6 (67 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.8/6
67 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    wrzesien 2024

    W hotelu bylismy 2 tyg z dzieckiem 5 letnim, w połowie września 2024. Sam hotel całkiem ładny. Pokoje sprzątane codziennie. W pokojach na podłodze mrówki, dlatego strach byóo trzymać walizki na podłodze. Atrakcji w hotelu dla dzieci nie ma żadnych. Basen zewnętrzy maleńki z bardzo zimną wodą. Przez 2 tyg nie widziałam nikogo, kto by z niego korzystał. Basen wew również z zimną wodą - korzystaliśmy 2x, woda o nieprzyjemnym zapachu (delikatnie powiedziane). Restauracja i jedzenie super, obsługa restauracji doskonała, uprzejma, bez zarzutu. Plaża ładna chociaż kamyczkowa, dla dzieci słaba. Leżaki parasole czyste. Animacji w hotelu brak, animatorzy sa tylko dla gości z Francji. Okolica piękna, doskonała baza do wycieczek pieszych. Zdecydowanie polecam wyjazd do Kotoru, Herceg Novi i Porto Novi, Wycieczka do Dubrownika tez rewelacyjna. Duży minus to przejazd przez granicę Chorwacko - CZarnogórska, ponieważ bardzo długo sam. osobowe, ale i autokary stoją na granicy. Generalnie pobyt bardzo udany, przepiękne miejsce. Hotel średni, a dla dzieci nie ma nic oprócz 2 hustawki i maleńkiej zjeżdżalni.

    Joanna, Łódź - 01.10.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    mocno srednio

    hm zacznę od tego, co irytowało mnie 3xdziennie w hotelu 4*. mianowicie każdy talerz w hotelowej restauracji był brudny od spodu, notorycznie również były niedomyte z wierzchu. to uczucie gdy podnosisz talerz, czujesz pod palcami brud i boisz się zajrzeć pod spód. jedzenie naprawdę średnie, przekąski w Beach barze- kpina. poszłam raz, zastałam bułkę z parówką na zimno (mniemam, że miał być hot dog) i więcej nie skorzystałam. Syf w przestrzeni basenowej ( toalety, szatnie, kids club też). ale naprawdę był smród. brak reakcji obsługi na notorycznie kapiące się małe ( na oko 1,5-2 letnie ) dzieci w basenie bez pampersów. Bo chyba należy pominąć brak mózgu rodziców. Ale jednak obsługa nie powinna na takie coś pozwalać. w dniu wylotu brak wody w łazience. brak reakcji obsługi. miłe sprzątaczki. miłe animatorki. jak dla mnie max 3*.

    AGATA, Pokój - 07.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    8/8 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    No kilka niedociągnięć jest

    Położenie i bliskość atrakcji Hotel jest położony w bardzo ładnym miejscu, blisko malowniczej plaży, co pozwala na komfortowy wypoczynek nad morzem. Zwykle było dużo wolnych leżaków, więc nie trzeba było się martwić o miejsce. Dodatkowym atutem jest bliskość zarówno do Kotoru, jak i do Dubrownika, co sprawia, że hotel stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzania okolicy. Personel i obsługa Niestety, ilość personelu jest zdecydowanie za mała. Choć hotel jest stosunkowo nowy, to widać sporo niedociągnięć. Szczególnie widoczne było to podczas posiłków – w ostatniej godzinie posiłków znaleźć na terenie restauracji czyste sztućce to wyczyn, musiałem się upominać kilka razy i czekać, w tym czasie moje jedzenie już ostygło. Beach bar i snack bar Beach bar, który jednocześnie pełni funkcję snack baru, nie nadążał z obsługą. Mimo że większość napojów goście nalewali sobie sami(piwo, wino, zimne napoje, kawa), to czasami trzeba było czekać kilka minut z zamówieniem drinka, aż pojawi się barman, ponieważ w tym czasie przygotowywał pizzę. Trudno obwiniać personel, gdyż jeden pracownik miał do ogarnięcia zarówno bar, sprzątanie, jak i gotowanie. Jakość drinków i dostępność tarasu Drinki były bardzo przeciętne – bazowały głównie na alkoholu i gotowych mieszankach syropowych, nic specjalnego. Taras, podobnie jak praktycznie cały hotel, zamykany był o 23:00(sanatorium vibe). Jeśli ktoś chciał zostać dłużej na plaży, musiał wracać okrężną drogą do frontowego wejścia, co było dość uciążliwe. Podsumowanie Mimo że hotel ma cztery gwiazdki, uważam, że są one mocno naciągane. Świetne położenie i bliskość plaży oraz atrakcji turystycznych to duże plusy, ale niedociągnięcia w obsłudze i brak wystarczającej ilości personelu sprawiają, że raczej nie chce się tam wrócić.

    Arek, Wadowice - 25.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Cena do jakości mocno średnio

    Największym rozczarowaniem był polski klub dziecięcy, który pracował 1,5h przed południem i 1h po południu (zależało mi na tym bardzo wykupując wycieczkę). Inaczej było w warunkach umowy. Do tego podejście lokalnej obsługi: KAŻDEGO DNIA ok. godz 11 i 15:30 kończyły się szklanki/kieliszki w beach barze i ustawiała się kilkunastoosobowa kolejka. Ja jako barman spinałbym się i poszedł szybko myć szklanki i pozbierać z plaży te do umycia - a tutaj obsługa miała totalne. Jedzenie średnie, ale dużą ilością serów jak ktoś lubi. Pizza to prosta sprawa, ale tutaj oszczędzając na sosach i serach nawet to można zrobić niedobre. Na bardzo duży plus to super pokoje - widać że nowoczesne i w miarę nowe. Sprzątanie też całkiem w porządku. Trochę nie wiem do czego była polską animacja, bo bawiłem się właściwie tylko z francuskimi animatorami(którzy byli dużo bardzo profesjonalni). Byłem całe dwa tygodnie w sierpniu, więc mam naprawdę dobry ogląd sprawy.

    T. - 07.11.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem