Opinie o Aminess Port 9

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(27 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.4
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
5.0
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Wakacje 2017

    Karol, Słupsk 17.07.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Wraz z mężem bylismy w hotelu port 9 świeżo po otwarciu. Niestety w naszym pokoju zakłócal nieprzyjemny zapach kanalizazji. Na duzy plus piękne widoki z tarasu i basenu. Pokoje nowoczesnie urządzone, czyste na czym nam najbardziej zależało. Obsługa bardzo mila obsługa. Jedzenie ogólnie smaczne, choć sniadania bardzo monotonne. Z hotelu bardzo blisko do plazy i portu gdzie plywaja taksowki wodne do centrum miasta.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Opinia o Port 9 Korćula, Chorwacja

    Tomasz Wojciech, Gdynia 08.09.2019

    Zaskakująco dobry teren, bo hotelem trudno to nazwać. Na obszarze Port 9 jest miejsce na kampery, namioty, są domki kampingowe, budynki hotelowe i pawilony. Dostęp do wody i basenów, wypożyczanie sprzętu wodnego w szerokiej gamie. Za płotem duży sam typu tesco. KONSUM. W sumie super miejsce na wakacje. Do Korćuli można dojść piechotą lub dopłynąć wodną taxi w 10 min.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Piękne miejsce na odpoczynek!

    Cezary, Opole 11.08.2020

    Zacznę najpierw od pozytywnych wrażeń: wyspa Korčula jest piękna i z całą pewnością warta odwiedzenia, miasto o tej samej nazwie ma piękną architektórę, uroczymi, wąskimi uliczkami ułożonymi równolegle do siebie po obu stronach głównej ulicy, cały układ ulic przypomina szkielet ryby. Do miasta można dostać się z hotelu na piechotę (ok 20 minut), bądź taksówką wodną. Taksówkami wodnymi można też popłynąć na inne wyspy, polecam wyspę Badija z żyjącymi tam jeleniami, zupełnie oswojonymi z ludźmi. Hotel Port 9 wypadł poniżej naszych oczekiwań: w naszej ocenie to 3 i pół gwiazdki, czyli o gwiazdkę niżej niż reklamowano. Pokój jest mały, balkon nie jest w pełni odseparowany, przez co widać wczasowiczów na innych balkonach. Hotel ma piękny basen z widokiem na zatokę, zdecydowany plus! Obsługa hotelu jest bardzo miła, reagująca bardzo szybko na nasze życzenia. Restauracja oferuje duży asortyment dań, chociaż jakość potraw jest raczej klasy stołówki, niż restauracji. Podsumowując: piękne miejsce na wypoczynek, przeciętne warunki mieszkaniowe i wyżywienie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    Korcula i Adriatyk

    Jolanta, Gdańśk 03.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Słońce Chorwacji ,zapachy i ciepły ,w miarę czysty Adriatyk-tego nie może zepsuć zadne biuro podrozy.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    67

    Moje

    kamila 20.07.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Nie polecam wcieczek z Rainbow, to była moja pierwsza i ostatnia wycieczka. Totalna ignorancja ze strony rezydentów, którzy nastawieni są wyłącznie na sprzedaż wycieczek. Wszystko zorgnizowane najtańszym kosztem. Hotel zasługuje na nie więcej niż 3 gwiazdki.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    35

    pobyt po wycieczce "Chorwacja na fali"

    Janusz 04.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Jeszcze 2 tygodnie przed wyjazdem zostaliśmy "zmuszeni" do zmiany hotelu z Grand Hotel na Port 9. Jak okazało się w praktyce, niepotrzebnie ulegliśmy naciskom biura.Po zakończeniu wycieczki, w trakcie rozwózki po hotelach okazało się że dwie osoby wysiadły przy hotelu Grand. W trakcie wcześniejszej rozmowy z nimi, stwierdzili że stanowczo nie zgodzili się na zmianę hotelu i postawili na swoim. W trakcie pobytu w Hotelu Port9, spotkaliśmy inne osoby przymusowo "zesłane'" z innych hoteli na pobyt w opisywanym hotelu. Jedna z par pokazała nam zdjęcie na którym w trakcie rozwożenia po zakończeniu innej wycieczki, 8 osób wysiada przy hotelu Grand. Przypuszczamy że osoby te stanowczo odmówiły zmiany hotelu.Ponadto dowiedzieliśmy się ż jedna z par korespondowała bezpośrednio z hotelem Grand/e-mail/.Otrzymali odpowiedź że hotel z nikim nie zerwał umowy i jest dużo wolnych miejsc. Wiemy jaka jest prawda, lecz to nie jest temat do nieniejszej relacji. Jesteśmy tylko niemile zaskoczeni że tak się traktuje stałych klientów. Wracając do hotelu Port 9. Pokój oferowany w biurze Rainbow rzekomo o podwyższonym standardzie 18-22m2, okazał się pokoikiem 15m2 łącznie z przedsionkiem /zmierzyliśmy miarą/. Kolejne kłamstwo z Waszej strony. Reklamacja w recepcji, przy pomocy nieudolnej Pani Rezydent, nie odniosła żadnego skutku. Infrastruktura hotelu beznadziejna. Widać gołym okiem że hotel jest dopiero wykańczany. Obsługa nieudolna, wyćwiczona tylko do obsługi gości bez opasek /wiadomo pieniądz/. Dopiero pod koniec posiłków, udawało się po rozpaczliwych i żenujących prośbach, otrzymać coś do picia. Czuliśmy się upokorzeni. Pani rezydent nieudolna, zagubiona nie potrafiąca przez 3 tygodnie załatwić listy napojów przysługujących w trakcie posiłków dla opcji all inclusive light. Basen czynny od 9,00 do 18,00. Parodia! Kolejka przed otwarciem basenu na 0,5 godz. przed otwarciem. Plaża kamienista, woda zagloniona. Hotel Port 9 zasługuje aktualnie na minimum 2 gwiazdki. Ktoś z Was przecież analizuje i sprawdza hotele dla przyszłych klientów. Jak można taki hotel w tej cenie polecać wczasowiczom? Zarówno Chorwacja jak i Polska są w Unii Europejskiej.Porównajcie 4* w Polsce a Port 9 niby 4* w Chorwacji. Na marginesie: za tą samą cenę zwiedziliśmy z Waszym biurem Sri Lankę, super hotele i wyżywienie na objeździe, super hotel na wypoczynku pełne all inclusive. Nie rozumiem strategii Waszego biura. hotelu. Ponadto dowiedzieliśmy się że jedna z par korespondowała bezpośrednio z hotelem Grand /e-mail/. Otrzymali odpowiedź że hotel z nikim nie zerwał umowy i jest dużo wolnych miejsc. Komentarz zbyteczny.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ładne widoki i ładny pokój - nic poza tym

    Barbara 06.07.2017

    Ładne położenie obiektu, ale hotel dalej w remoncie. Bardzo słabe wyżywienie, a raczej jego brak. Trzeba ganiać za kelnerami i prosić o pszenne pieczywo, kawę, herbatę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem