5.0/6 (305 opinii)
Kategoria lokalna 3.5
6.0/6
W hotelu Sunce w miejscowości Gradac spędziłem tydzień wraz z rodziną. Hotel ma świetną lokalizację przy samej plaży i promenadzie. Pokoje są duże i czyste. Wyposażenie pokoi i łazienka nie są najnowsze, ale są w dobrym stanie. W wersji All Inclusiv serwowane są trzy posiłki: śniadanie, lunch i kolacja. Do wyboru są trzy dana główne plus dodatki. Do lunchu i kolacji podawane jest wino lub piwo. Jedzenie jest bardzo smaczne. Obsługa hotelu jest miła i uczynna. Sam hotel jest mały podobnie jak miejscowość w której się znajduje. Polecam pobyt dla ludzi ceniących sobie spokój i piękne plaże.
6.0/6
Pobyt oceniam bardzo pozytywnie. Fajny, kameralny hotel. Pyszne jedzenie i dobre wina. Okolica przepiękna, ciekawa. Spokojnie i bezpiecznie. Gradac jest wspaniałym miejscem na relaks i odpoczynek, a także świetną bazą wypadową do zwiedzania ciekawych miejsc.
6.0/6
Byłam na wczasach z Rainbow pierwszy raz. Profesjonalne biuro, świetna organizacja wszystkich etapów podróży, kulturalni i kompetentni rezydenci. Dużo się dowiedziałam od nich o Chorwacji - dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem. Hotel Sunce w Gradac żebardzo przyjazny, nieduży - prawie rodzinny, położony nad samym morzem, tonący w zieleni: drzewa, kwiaty, zioła. W pokojach, na trasach bardzo czysto. Obsługa niezwykle życzliwa, rozumiejąca lub mówiąca po polsku. Czułam się więc jak w domu. Były jednak mankamenty: jedzenie do syta, ale niedobre zupy - rzadka woda z vegetą, brak owoców i ryb, a te które podawano były mrożone - typu paluszki rybne. Prawdopodobnie całe wyżywienie było cateringowe, Drugim mankamentem była konieczność płacenia w gotówce w euro za wycieczki i opłatę klimatyczną, nie akceptowano płatności kartą, a wybieranie euro z bankomatów w Gradac było niekorzystne, ponad 15%prowizji. Trzecim mankamentem było otoczenie poza hotelem, a konkretnie zdezelowana duża zjeżdżalnia dla dzieci stojąca nad samym morzem i widoczna z każdego miejsca hotelu. Wnioskuję, aby Rainbow "naciskał" na włodarzy Gradac, żeby to żelastwo usunąć bądź naprawić, przecież w sezonie miasto jest zdominowane przez turystów z Polski i płacimy opłaty miejscowe. Koniecznie Biuro powinno zadbać o napisy w języku polskim w hotelu, typu " Witamy serdecznie, życzymy miłego pobytu" i wszystkie informacyjne, które hotel ma na blacie recepcyjnym, a także nazwy potraw. Było mi przykro, że w hotelu, który w całości gości Polaków były napisy w wielu językach europejskich, a nie były w języku polskim. Upominajmy się także o takie drobne sprawy, to również wyraz szacunku dla nas Polaków.
6.0/6
Wycieczka jak najbardziej udana! Dobry kontakt z rezydentami. Dobra lokalizacja hotelu blisko plaży. Różne opcje wycieczek. Sama wraz z mama skorzystałyśmy z wycieczki fish piknik mega polecam widoki super. Obsługa hotelu przemiła.