Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Dawid 19.07.2022
Opinia o hotelu
2.5/6
Dariusz, Czemlewo 08.08.2021
Sunce..
W hotelu Sunce w Gradac byliśmy na przełomie lipca i sierpnia 2021r. Gradac to piękne miejsce, które warto zobaczyc. Rewelacyjne plaże, widoki- coś pięknego. Jednak żałujemy, ze wybraliśmy hotel Sunce. Jadąc do Gradac ( wybraliśmy opcje dojazd własny-autem), otrzymaliśmy wiadomość o braku możliwości zakwaterowania nas w pokoju z widokiem na morze oraz z balkonem. Byliśmy w drodze wiec stwierdziliśmy ze nie będziemy rezygnować. Będąc na miejscu okazało sie, ze kilka osob wybrało pokój z widokiem na morze i balkonem.. a dostało bez balkonu z widokiem na parking. Zaproponowano nam 200 zł rekompensaty.. :/ Łóżko miało być małżeńskie, a były dwa łóżka jednoosobowe złączone razem.. Baseny na terenie hotelu są, jednak ilość leżaków powala. Na około 100- 150 osob w hotelu było UWAGA 11 leżaków. Nie wspomnę o tym, ze Polacy którzy byli z nami w hotelu „zaklepywali” sobie leżaki zostawiajac na nich ręczniki… szli sobie na plaże i nie było ich pol dnia i nikt inny nie mogl skorzystać z leżaków.. Jedzenie.. eh… dobrze, ze jest sporo pobliskich restauracji gdzie można coś zjeść. Śniadania spoko, jednak obiady i kolacje tluste, mały wybór.. a jak się przyjdzie godzinę po otwarciu bufetu to jest dosłownie pusto.. kawa z automatu tylko do śniadania, do obiadu już płatna :) My nie polecamy…
2.5/6
Katarzyna 01.08.2021
Cena nieadekwatna do jakości
Fantastyczna lokalizacja hotelu, przestrzeń wokół hotelu oraz miła obsługa recepcji ale nic poza tym. Sprzątanie pokoi dwa razy na 7 dniowy pobyt a i tak polegało jedynie na wymianie ręczników (załączam zdjęcia obrazujące pokój po „sprzątaniu”). Jedzenie tragiczne, oczywiście da się zjeść ale za tą cenę goście jedzą resztki z dnia poprzedniego nieudolnie urozmaicone np. dorzuceniem soczewicy z puszki. Zupy to dramat. O owocach przy jakimkolwiek posiłku zapomnijcie, jedynie może coś pojawiać się w tzw. deserze ale podane w taki sposób, że nie chce się już jeść. Na hotel z dwoma budynkami, gdzie w każdym jest ok. 20 przynajmniej dwuosobowych pokoi jedynie 11!!!!!!! basenowych leżaków to jakiś żart.
2.5/6
Ela, Warszawa 18.07.2022
dla niewymagajacych
Skromny hotel, podstawowe warunki spełnione....przy pozytywnym nastawieniu urlopowym można cieszyć się wypoczynkiem. Serwis jest utrzymany na poziomie nie wywołującym skarg ale nie więcej. Obsługa bardzo mila a lokalizacja idealna i to są jedyne atuty oferty. Po raz pierwszy w moich licznych podróżach po Bałkanach z Rainbow opiekunka towarzysząca grupie w trakcie transferu z lotniska zaskoczyła niechęcią do klientów i kompletnym brakiem zainteresowania...minimum informacji. Na chęć przewodniczki pozbycia się turystów jak najprędzej zwróciła uwagę większość uczestników podróży. Brak profesjonalizmu.