Opinie o Sunce

Kategoria lokalna 3

4.9/6
(75 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.5
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Hotel Sunce

    Agnieszka, Łódź 14.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Hotel jest podzielony na 2 części o czym nie ma informacji w ofercie biura, a są przedstawione zdjęcia z pokoi niedostępnych dla klientów Rainbow.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    wypoczynek

    Jolanta Danuta, Komornica 26.06.2019

    Jestem bardzo rozczarowana pobytem w Hotelu "Sunce". Po pierwsze to skandal aby w pokoju hotelowym nie było lodówki, po drugie klimatyzacja sterowana centralnie to chyba jakiś zabytek, po trzecie od kiedy to za basen przy hotelu pobierane są opłaty za leżak, parasol czy sam basen. Po trzecie negatywna opinia dotycząca rezydenta pani Ewy. Jej informacje dotyczyły głównie wycieczek. O wszystko inne trzeba było się dopytywać a odpowiedzi ze strony rezydentki były ogólnikowe np. zostaliśmy poinformowani, że możemy bezpłatnie korzystać z basenu gdyż jeszcze nie jest sezon, a już drugiego dnia trzeba było opłacać za leżaki i parasol. Zapytanie dlaczego w pokojach niema lodówki, to odpowiedź że ten hotel niema i ponoć tą informację ma w umowie. Jedyny plus to jedzenie, które naprawdę było smaczne i obsługa kelnerska.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Tłok i brak atrakcji

    Goldi 04.08.2015

    Hotel położony ok. 1,5h jazdy autokarem od Dubrownika, który warto zwiedzić nie tracąc przy tym pół dnia na podróż. Pokoje bez rewelacji, ale co najważniejsze czyste i klimatyzowane, a w końcu to tylko 3* więc nie wymagajmy nie wiadomo czego. Dostaliśmy z mężem pokój z dwoma osobnymi łóżkami, no cóż... Lunche i obiadokolacje bardzo dobre i urozmaicone, śniadania rzeczywiście monotonne. Panie z obsługi restauracji dla gości z wykupioną opcją All Inclusive light chyba pracują tam za karę. Bardzo fajny basen, chociaż nikt nie informuje wcześniej o konieczności posiadania opaski i zanim się zorientujemy można zostać z niego wyproszonym. Podobno rezydentka wspomina o tym na spotkaniu informacyjnym, ale mieliśmy je zorganizowane po prawie dwóch dniach pobytu, więc zdecydowanie za późno i "opiekun" basenu dotarł do nas z tą nowiną pierwszy. Po leżaki przy basenie trzeba ustawić się w kolejce 15 min. przed jego otwarciem. Plaża wąska i tak zatłoczona jak polskie plaże w szczycie sezonu przy głównym wejściu. Taki sam tłok wieczorem na promenadzie. Jedyne atrakcje w Neum to supermarkety i knajpki, więc miejscowość idealna na "leniwe" wakacje:)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Nie polecam

    Marzena, Chorzów 21.06.2018 | Termin pobytu: maj 2018

    Hotel owszem jest odnowiony, ale tylko w cześci ogólnodostępnej, natomiast pokoje wymagają solidnego remontu. Ponadto brak lodówki i sejfu w pokoju a wyposażenie stare i wyraźnie zużyte. W pierwszym tygodniu pobytu jakość jedzenia była wyraźnie niższa niż w drugim tygodniu - widać klient na początku sezonu jest klientem drugiej kategorii.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem