Opinie o Adria - Biograd na Moru

Kategoria lokalna: 3

4.5/6
(137 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bez rewelacji

    Zofia, Katowice 19.08.2019

    Polecam Hotel Adria dla osób mało wymagających, które nie nastawiają się na wypasiony all inclusive . Hotel ogółem zadbany ale już ewidentnie do remontu pokoje w których są kwaterowani klienci Rainbow. Otrzymaliśmy pokój na czwartym piętrze z widokiem na parking (nawet i dobrze ponieważ pokoje od strony basenu wieczorami do godz. 23 mają ogromny hałas ze względu na wieczorki taneczne, quizy i inne zabawy dla francuzów). Śniadania codziennie takie same, obiady i kolacje różnorodne, przede wszystkim smaczne :) Z hotelu do plaży dzieli nas ok 5 minutowy spacer [zwykle chodziliśmy na lewo od głównej plaży Soline, tamtejsze plaże ogromnie zatłoczone, ciężko znaleźć kawałek miejsca na rozłożenie ręcznika, najlepiej z samego rana zająć miejscówkę ;)] Przy promenadzie znajduje się kilka dyskotek, dużo restauracji i barów. Muszę też wspomnieć o Pani rezydentce Oleksandrze jest bardzo miłą i kompetentną osobą zawsze starała się pomóc.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Adria 12 IX

    Zibi 22.09.2019

    Witam wróciłem z hotelu Adrii na Moru , hotel jak u nas za Gierka może 2** , jedzenie słabe śniadanie jeszcze może być obiad i kolacja to samo do jedzenia głównie na ciepło patrz chłodne albo ledwo ciepłe , brak wędlin i serów i herbaty zwłaszcza na obiad i kolacji , herbata i kawa tylko na obiad , bar oll słaby brak nawet miejscowej Rakiji . Teren i położenie polecam , plaża ok, woda przejrzysta , widoki piękne -promenada , miejsce dobre na wypady na wycieczki , opłaca płacić kartą bardzo dobry przelicznik korzystny dla nas .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje w Adri

    Karolina, Laziska Gorne 19.06.2022

    Wakacje w tym hotelu to jakas porazka 2 tygodnie meczarnik w tym samym czasie odbywaly sie kolonie masa dzieciakow i mlodzierzy stolowka pelna glosno wrzask ciezko bylo dostac sie do jedzenia , nawet niemozna bylo w spokoju zjesc posiłku wrzask nakladali rekami jedzenie odkladali spowrotem z wlasnego talerza ...bo stwierdzili ze jednak za duzo nalozyli .wbijali sie w kolejke .przepychali .do basenu jak wskoczyli to nie bylo mozliwosci popluwac

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Wakacje w Adrii

    Barbara 10.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Z biurem Rainbow podróżowałam już nie raz, ale wakacji w Adrii nie poleciłabym znajomym. Hotel nawet niezły, pokoje nawet duże, za to sprzątane raz na tydzień, co polegało na wymianie ręczników i ewentualnym dołożeniu papieru toaletowego. Na balkonie jedno krzesełko, a bar to totalna porażka. Chociaż był też drugi. płatny dla innych GOSCI hotelu. Personel robił wszystko, żeby się nie zmęczyć zarówno przy posiłkach, jak i przy sprzątaniu. Jednorazowe miody, pasztety i dżemy, po za tym nic co byłoby dobrą kuchnią. W barze, przy ogromnej ilości dzieci, lody można było dostać tylko przez godzinę. Potem płatne. W formule all to kompromitacja. Drinki i napoje nieciekawej jakości podawane w mikrych plastokowych kubkach. Nasza pani rezydent pojawiła się aż jeden raz, w trzecim dniu pobytu i to wieczorem tylko po to, by zebrać opłatę klimatyczną, z która spotkałam się pierwszy raz. Zabrane dokumenty na całą noc też były nowością. Ogólnie byliśmy chyba intruzami w hotelu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Adria

    Karolina, Laziska Gorne 19.06.2022

    Kolonie ktore byly organizowane glosno nie mozna bylo ofpoczac zjesc normalnie posilku , ogromne kolejki po jedzenie , dzieci wydzwanialy na telefon stacjonarny pokojowy o 5 nad ranem robiac nam pobodke naprawde nie polecam tego hotelu

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena pobytu

    Lech, Kraków 02.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Brak opieki przez rezydenta: 1. Przyjazd do hotelu bez rezydenta - w recepcji nie widzieli nic o naszym przyjeździe. 2. Pokoje wstępnie nie przydzielone. Otrzymaliśmy pokój/ łazienkę nie posprzątaną. Pokój w stanie technicznym złym. 3. Pokój był w strefie, gdzie były młodzieżowe kolonie /hałas krzyki, również wieczorne/. 4. Brak przepływu informacji w relacji rezydent - klienci/. Reasumując: Rezydent nie przejawiał inicjatywy, pomocy i opieki dla swoich klientów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie tak dobrze jak w prezentacji obiektu.

    Jerzy Szklarewicz 29.07.2019

    Byliśmy w Adrii od 18 do 25 lipca 2019 roku dużą, 11-osobową rodziną zajmując razem 4 pokoje. Pokój 312, w nowym skrzydle, ogólnie bez zastrzeżeń. W pokoju 339 przez cały okres pobytu był tak nieznośny smród, jakby w klimatyzacji rozkładały się jakieś zwłoki. Brak reakcji ze strony pokojówek, pewnie przywykły... Gdy pani z pokoju 339 chciała skorzystać z dodatkowej kołdry z szafy, okazało się, że jest zakrwawiona. Wymieniono na drugą, też brudną, zażółconą jakby moczem. Na ponowną interwencję w recepcji pani rzekła tylko: "sorry". Ręczniki wymieniane co 2 dni. Pokoje 339, 343, 344 nie sprzątane, brud po poprzednich gościach. Dopiero po ostrej interwencji u rezydentki pokoje raz posprzątano (!) Zamówiony i opłacony sejf dla pokoju 339 otwierał się co 5 - 6 raz. Cała obsługa w recepcji nieprzyjemna, służbowo nadęta, nie okazująca gościom należnej sympatii, obsługują jak pod przymusem. Chyba nie wiedzą, że żyją z klientów. Od rezydentki dowiedziałem się, że hotel ma problemy ze sprzątaczkami, bo za mało im płaci. Wyżywienie, co kto lubi, ułożone pod masowego gościa, głodnym na pewno się nie jest, ale.. bez fajerwerków. Obsługa w jadłodajni miła i bardzo sprawna. Morska plaża, to nieporozumienie. Złe dojście z hotelu, jest to plaża miejska, zatłoczona nieprawdopodobnie, woda zmącona przez tłumy ludzi. I co z tego, że bezpłatna skoro nic nie oferuje. Z pewnością na pochwałę zasługują hotelowe baseny i rozrywki dla dzieci. Baseny są duże, czysta wody, leżaki, itd. Słowa wielkiego uznania i pochwała dla rezydentki pani Oleksandry. Dbająca o podopiecznych, cały czas uśmiechnięta, punktualna, odbiera telefony. W autokarze podczas transferu opowiada miłym głosem ciekawe rzeczy, wie o czym mówi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Nie jest to miejsce na spokojny i przyjemny odpoczynek

    MONIKA, ZABRZE 23.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Zaczynając od kwestii organizacyjnych to transfer z lotniska do hotelu ok 1,5h tylko z gośćmi do tego hotelu (bez tzw. objazdowki). Gorzej niestety wyglądała sprawa z drogą powrotną, bo nie dość, że na lot o 22.45 (finalnie był o ponad godzinę opóźniony) zabrano nas na lotnisko o 16.30 razem z lecącymi do Warszawy o 20.50 to jeszcze zboczyliśmy z trasy po innych, ale tu bynajmniej widoki wynagrodziły mozolną trasę. Na lotnisku spędziliśmy prawie 6h, głównie dzięki takiej a nie innej organizacji biura. Szkoda, że nie odbyła się wycieczka na wodospady Krka z powodu zbyt małej liczby chętnych. Wykupiliśmy więc fish piknik i byliśmy zadowoleni (najbardziej widząc delfiny i te turkusy, których w samej miejscowości trochę brakowało). Sam hotel nie zachęca do spędzania w nim czasu, ale na te posiłki i nocleg jakoś się człowiek przemęczył. I docieramy do tematu posiłków - za mało obsługi, za mało stolików, za dużo gości, za mało niektórych potraw, bo jak człowiek chciał zjeść rybę to musiał poczekać z 10 min.na dostawę i najlepiej być wtedy na początku kolejki bo wyłożone 6 szt. może nie wystarczyć nawet dla sześciu skoro niektórzy nabierali hurtowo. Dlatego ciężko się nieraz było załapać na arbuza, melona czy croissanty bo jak się kolejka ustawiła to już się człowiek tylko smakiem obszedł. Także taka rada: jak widzisz, że coś donoszą to pędź! O sytuacji podczas raptem godzinnego serwowania przekąsek nawet nie wspomnę - najlepiej zrób sobie kolejkę o 15.45 bo jak się wygłodniały lud rozejdzie to już nic nie zostaje. Ale niektóre posiłki bardzo smaczne, tylko śniadania nudne, brakowało mi np. naleśników. Krwiożercza walka odbywała się również o leżaki przy basenach. Tu po dwóch dniach odkryłam system: od godz.7.00 przy drzwiach wejściowych na basen otwieranych o 8.00 zaczyna się ustawiać kolejka by przed samym otwarciem tak zatłoczyć korytarz, że ciężko z tych środkowych schodów się w niego wbić. Ale uwaga - czasem można przejść główym wyjściem hotelu i boczną furtką. A dla odważniejszych - skok przez zamkniętą bramkę po 23.00 i na rano rezerwacja gotowa. Powiem szczerze, że jeżdżę na wakacje z biurami podróży od dobrych 10 lat i pierwszy raz spotkałam się z czymś takim, ale też pierwszy raz byłam w Chorwacji, więc może to kwestia miejsca. I co do tego miejsca to miejscowość bardzo zatłoczona, słońce zachodzi za wyspą, więc człowiek trochę czuje się jak nad jeziorem. W lipcu upał niemiłosierny zaostrzony brakiem wiatru. Zestaw dwóch leżaków z parasolem na tej mniej zatłoczo nej plaży (przy huśtawce) 30 euro! Drinki ok 6-9 euro, kawa mrożona ok 5 euro także w hotelu, bo goście formuły all inclusive mają takie gotowce z automatu zakrapiane wódką a za lepszego trzeba zapłacić! Zdarzyło się jedno wyłącznie prądu na jakieś 30 min. po godzinie 23, wtedy gasną swiatła, wyłącza się klimatyzacja i człowiek zaczyna się zastanawiać czy dłużej wytrzyma (bo niewiadomo ile) w dusznym pokoju, którego nie ma jak przewietrzyć czy w saunie pod gołym niebem. Ogólnie nie polecam tego hotelu ani miejscowości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    To są jakieś żarty

    Patryk, Kraków 09.07.2022

    Jedzenie bardzo dobre, okolica super, fajny basen i plaża, promenada nieopodal. Biuro podróży RAINBOW wysyłające ludzi na odpoczynek do hotelu gdzie jest 200-300 rozwydżonych dzieciaków z kolonii nad którymi nikt nie panuje, nie informując o tym klientów to jest jakaś kpina i rozbój w biały dzień, ostatni raz z Wami gdziekolwiek.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ocena pobytu z wczasów

    Jacek, Czeladź 23.08.2019

    Pokój przez tygodniowy pobyt nie sprzątany.Pani rezydent Oleksandra brak zainteresowania uczestnikami pobytu w trakcie transferu hotel-lotnisko (czekalismy 1,5 godziny w autobusie na drugi autokar) a czas przejazdu z hotelu na lotnisko i odwrotnie trwał 3 godziny co sie nie zgadza z oferta katalogowa.Dojście do plaży 400m.co się nie zgadza z ofertą katalogową.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem