5.0/6 (14 opinii)
Kategoria lokalna 3
3.0/6
Obiekt w inny miejscu i standardzie niż to co przedstawione na zdjęciach oraz przez konsultanta w salonie. Nie był to mój pierwszy raz w Chorwacji, ale ten obiekt na 3 gwiazdki nie zasługuje. Całe szczęście Chorwacja wynagradza usterki biura podróży.
2.5/6
Same apartamenty typowe dla Chorwackiej gościnności bardzo przystępne, gospodarze mili i pomocni. Jednak co do samego biura, niestety totalne nieporozumienie, czego po biurze Rainbow naprawdę się nie spodziewalem. Transfer z lotniska okazał się niemal 2x dłuższy, ponieważ po drodze jak się okazało dopiero w autokarze dowiedzieliśmy się, że jest wiele grup uczestników, które trzeba odstawić w różnych miejscowościach i różnych apartamentach. Wszystko byłoby zrozumiałe, gdyby o tym fakcie było wyraźnie wcześniej wspomniane. Co do „opieki” rezydenta na miejscu szkoda chyba komentować… Pani pilotka transferowa zapewniała, że rezydent Pan Aleksander bedzie sie kontaktował ze wszystkimi jeszcze tego samego dnia i wszystko powie przedstawi i wyjaśni. Gdyby nie telefon z mojej strony, którym się przypomnieliśmy, to prawdopodobnie nie otrzymalibyśmy takiego telefonu. Jeszcze tego samego dnia przekazaliśmy chęć uczestnictwa w wycieczce fakultatywnej do Dubrownika ( Jeszcze pierwszego dnia wyjazdu). W niedzielę po południu, czyli kilkanaście godzin przed planowanym wyjazdem do Dubrownika otrzymałem smsa z informacją, że kontrahent podstawi autokar na 49 osób i akurat nasz grupa 3 osobowa już się nie załapie i nie ma dla nas miejsca. Nie dosyć, że informacja została nam udzielona niemalże na ostatnią chwilę i to smsowo, to nie została nam zaproponowana żadna inna dodatkowa wycieczka czy propozycja na zwiedzenie, zobaczenie czegokolwiek np. gdzieś w okolicy. Jest to oczywiście nasza subiektywna opinia grupy 3 osób, jednakże rezydent jest tu po prostu chyba niepotrzebny, a taki wyjazd można zorganizować równie dobrze na taniej i na własną rękę. Z usług biura Rainbow już raczej nie skorzystamy i nie polecimy go dalej, skoro podchodzi się do klientów wybiórczo. Generalnie destynacja godna polecenia.